חיפוש - מאמרים , מיתוג , רנו , רנסנס דיזיין |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
טיפים לעיצוב מסעדות
26.11.17טיפים לעיצוב מסעדות בידול מסעדה , זו לא משימה קלה. למעשה, יש כל כך הרבה תחומים לשקול לעיצוב מסעדה כאשר מדובר בהשקת קונספט חדש, מאכל חדש ….מיתוג יהיה הדאגה הגדולה ביותר שלך.התהליך הכולל של עיצוב המסעדה, שיפוץ, תכנון וכו 'הוא המכונה לעתים קרובות המשמעת של "קונספט קונספט פיתוח". אם אתה יוצר אב טיפוס חדש, צריך לחשוב על זה כמו יצירת קונספט מושג חדש פיתוח.מיתוגמותגים, כמו אנשים, אישויות . אדם יכול להיות ידוע על משחק או התנהגות מסוימ... -
עיצוב מסעדות
22.01.18...וב מסעדות הוא מושג כללי אותו ניתן ליישם בצורות שונות. לא כל מסעדה היא זהה – מסעדות נבדלות אחת מהשנייה בהרבה היבטים, למשל: שטח המסעדה, רמת המחירים, קהל היעד, מיקום המסעדה, סוג המזון הנמכר במסעדה ועוד. הבדלים אלו הם חלק ממיתוג המסעדה, יש להם השפעה על הפעילות העסקית או ההצלחה העסקית של המסעדה והם חייבים לבוא לידי ביטוי גם בעיצוב מסעדות. לכל מסעדה יש צורך בתכנית עיצובית אישית, כזו הלוקחת את בחשבון את כל הפרטים וגם את שיקולי התקציב. מי שעוסק בתח... -
עיצוב תערוכות
31.12.17... תערוכות מתרחשות בדרך כלל בחלל גדול המאפשר לכל משתתפי התערוכה להציג את מרכולתם. המציגים השונים בדרך כלל מטפלים בנושא העיצוב באופן עצמאי (עיצוב ביתני תערוכה) אך על מארגני התערוכה לחשוב על התמונה הגדולה. גם לתערוכה עצמה יש מיתוג משל עצמה ויש לקחת בחשבון מספר דברים אופי הקהל המבקר בתערוכה. יש לקחת בחשבון מי הם האנשים המבקרים בתערוכה ולהעניק למקום עיצוב כללי המתאים לסוג הקהל. לצורך הדוגמה, ברור לכולנו שישנו הבדל גדול בין עיצוב תערוכות המציג... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...לי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע – הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת לה... -
עיצוב חנויות
31.12.17... הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות ...