חיפוש - פרטי בנין , מאמרים , פרויקטים , מיתוג , רנו |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב דוכן בשמים בקניון
11.05.15...ון מודרני. שטח 16 מ"ר תכנון ועיצוב - דנה שקד עיצוב דוכן מכירה בקניון שונה במהותו מתכנון ועיצוב פנים לחנות בקניון או אפילו ממסעדה בקניון. עיצוב דוכן משלב במהותו עיצוב תעשייתי של מוצר, רק בקנה מידה גדול, עיצוב גרפי בשילוב מיתוג, עיצוב פנים מבחינת תכנון התנועה בעמדה, מיקום פונקציונאלי של המכשירים ופיתוח הקונספט. העבודה על עיצוב הדוכן מתחילה במחקר מעמיק של המוצרים עצמם העתידים להימכר בדוכן, מחקר סביבתי ספציפי בו יוקם הדוכן וכן מחקר השוק הגלובא... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...ים מותגי ותדמיתי צריך להתייחס לפעילות התכנונית כמו שעושים לפני העלאת קמפיין ובניית אסטרטגיה של מותג, יש חברות שלמותג שלהן כבר יש ערכים ברורים, אך מנגד יש כאלה שאין להן ערכים מובנים. במקרים כאלה יש צורך בתהליך מזורז של בחירת המיתוג. השפה החזותית חייבת להיות נעימה ולא בוטה. מה שנכון לפרסום בעיתון, בפרוספקט או בטלויזיה, אינו בהכרח נכון לעיצוב החלל, שבו שוהים העובדים מספר רב של שעות. כמעצבת פנים, בעלת תואר שני במנהל עסקים ונסיון רב בעבודה כמנהלת ... -
המדריך המלא למתקני תצוגה לתערוכות
6.10.24...מת לב: מתקנים מושכים ובולטים יגדילו את הסיכוי למשוך לקוחות פוטנציאליים לדוכן שלך. מיתוג מקצועי: מתקנים מעוצבים ישדרו את המקצועיות והאיכות של המותג שלך. חוויית משתמש: מתקנים מתוכננים היטב יכולים להציע למבקרים חוויה אינטראקטיבית ומעשירה, שתעזור לך ליצור קשרים עסקיים משמעותיים. סיכוםמתקני תצוגה לתערוכות הם כלי חיוני להצלחת השתתפות באירועים עסקיים. השקעה במתקנים איכותיים, מודולריים ודינמיים יכולה להבטיח שהמותג שלך יבלוט בתערוכה וימשוך תשומת לב מרבית. -
עיצוב תערוכות
31.12.17... תערוכות מתרחשות בדרך כלל בחלל גדול המאפשר לכל משתתפי התערוכה להציג את מרכולתם. המציגים השונים בדרך כלל מטפלים בנושא העיצוב באופן עצמאי (עיצוב ביתני תערוכה) אך על מארגני התערוכה לחשוב על התמונה הגדולה. גם לתערוכה עצמה יש מיתוג משל עצמה ויש לקחת בחשבון מספר דברים אופי הקהל המבקר בתערוכה. יש לקחת בחשבון מי הם האנשים המבקרים בתערוכה ולהעניק למקום עיצוב כללי המתאים לסוג הקהל. לצורך הדוגמה, ברור לכולנו שישנו הבדל גדול בין עיצוב תערוכות המציג... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ... -
כיצד מתחילים לעצב ולתכנן מספרה?
24.01.17...ביותר תהיה מצידי המראות – ותעטוף את פני הלקוח כך שלא תהיה על פניו הצללה.גוון התאורה יהיה חם - 3000קלווין - כי כולנו נראים טוב יותר בזמן שהשמש שוקעתJ· טיפ לסיום. מיתוג המספרה:עיצוב שיער ויופי זהו עסק של אסתטיקה ונראות, הלוגו, הצבעים, הצורות והשפה הגראפית שבה תשתמש/י עבור המספרה שלך, הם חלק משלים ובלתי נפרד מעיצוב הפנים. בהזדמנות זו של ריענון בית העסק, כדאי ורצוי גם להשקיע באתר אינטרנט ובלוגו חדש שיעזור לנו לשמר את הדבר הכי חשוב לנו – הלקוחות. -
עיצוב מסעדה - פיצריית כרמיז
21.03.16כשבעל הפיצריה במודיעין פנה אלי בבקשה ליצור פיצריה חדשה עם מיתוג שונה, תפריט אחר וקונספט ייחודי. באותו הזמן החליט בעל הנכס להרחיב את החלל והמקום היה בתחילת השיפוצים כך שנדרשה התערבות מהירה ותכנון זריז. בקשת בעל הפיצריה היתה ליצור מקום אינטימי ללקוחות ותיקים, שמצד אחד ישמור מערך משלוחים גדול ומצד שני ישמש כמסעדה בשעות הערב לזוגות ומשפחות בשכונה. מבנה החלל בו נדרשתי לעצב את הפיצריה בנוי טלאים על טלאים והחזית המורחבת החדשה אלכסונית לכל חלל הפנים. ק... -
שיפוץ משרד Gofman Creative
15.02.16שיפוץ משרד הפרסום והמיתוג Gofman Creative השטח במ\"ר: 100 מ\"ר בבניין משרדים בבורסה בר\"ג תקציב : לא לפרסום עיצוב פנים: דנה שקד עיצוב משרד גופמן - סיפור הרקע דנה שקד ורוית גופמן נפגשו בתחילת שנות העשרים לחייהן, בהיותן סטודנטיות במכון הטכנולוגי בחולון. הן חלקו דירת 2 חדרים בדיזנגוף בזמן שדנה למדה עיצוב פנים ורוית תקשורת חזותית, ובאופן כללי ניסו להבין מה יהיו כשיהיו גדולות. כעשור לאחר מכן, רוית מזמינה את דנה לעצב עבורה את החלל ה... -
עיצוב חנויות
31.12.17... הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות ...







