חיפוש - ממד , תכנון משרד , תכנון משרדים |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרד בחלל קטן עם גלריה
14.09.22לעצב משרד עם גלריה זו משימה מאתגרת מכמה בחינות: 1.בחירת המיקום האופטימלי של המדרגות ביחס לכניסה למשרד (שהיא ברוב הפעמים ידועה וקבועה) ולסכמת התנועה בו. ביחס לאלמנטים האחרים שנמצאים בקומת התחתונה כמו שירותים, מטבחון, איחסון משרדי וכמובן חללי המשרדים האחרים. ביחס למהלך המדרגות בחלל בייחוד כאשר הן בסיבוב ולא ישרות. 2.בנושא של בטיחות: קביעת גובה מקסימלי/מינימלי של המהלכים מול גובה ראש אדם וסגירת החלק התחתון של המדרגות עד גובה זה בכדי שלא... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...ם בנושאי עבודה. בסמוך למדרגות ניתן לתכנן פינות מפגש בסגנון "סלוני". מדובר בפינות ישיבה רכות ומזמינות שמצוידות בכל אמצעי המחשה הדרושים לעבודה: לוח מחיק, סך טלוויזיה, מחשב וציוד לניהול שיחות וידאו עם לקוחות או גורמים נוספים. בתכנון משרד עם חלל שנותן מענה לעבודה ב- AGILE יש ליצר מקומות מפגש א- פורמליים. מדור בצורך במפגש קצר, החלפת רעיונות, או חשיבה משותפת. "חדרי ישיבות" פתוחים ומאובזרים במסכים, לוחות מחיקים ואמצעי המחשה יאפשרו זאת. אזורים כאלה המפו... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
משרד בהוד השרון
29.11.18הלקוח: עסק משפחתי שנותן תמיכה וציוד לחברות הייטק. בניין משרדים חדש בהוד השרון, הבנוי בסטנדרט בניה גבוה ומרשים. יש צורך לתת פרטיות לכל עובד במשרד, דרוש מחסן מאובטח, לצד הרגשה מסבירת פנים ללקוחות המגיעים למשרד. התקציב- מוגדר ומדויק, והלקוח- מבסוט! גם אני! :-) -
עיצוב משרד חקירות בפולג
29.01.17תכנון וחלוקת החללים לאחד הסניפים של משרד חקירות . החללים מחולקים על ידי קירות זכוכית וגבס . -
פקס- בלוק לתוכנית
12.05.15בלוק יפה של פקס, מתאים לתכנון משרדים או חדרי עבודה -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
ביה"ס אליאנס בחיפה -עיצוב משרד
14.07.14שיפוץ מזכירות הנהלת ביה"ס אליאנס בחיפה הפרוייקט כלל תכנון מחדש של חלל בשטח כ-80מ"ר עם חלוקה לפונקציות השונות ובעלי התפקידים היושבים בו .כך, למשל הוקצע חלל open space לשתי מזכירות ביה"ס ,חדר להנהלת חשבונות ,אחראית הבגרויות ושני חדרי מנהלים במסגרת השיפוץ נעשה שימוש במחיצות זכוכית ע"מ לשמור על מראה "פתוח" בחלל ,הוחלפו החלונות והדלתות,תוכננה הנמכת תקרה למערות המיזוג , ע"ג הרצפה הונח פרקט וכן נבחר והותאם ריהוט חדש ,בחדר המנהלת המשמש גם כחדר דיונים... -
10 / 10 - 100 דק' על תכנון מתקדם וירוק
15.12.1610/10האירוע הוא פרי יוזמה משותפת של המשרד להגנת הסביבה והמועצה הישראלית לבנייה ירוקהיתקיים בתאריך 22.12.16 ביום יום חמישיבבניין פורטר, ביה"ס ללימודי הסביבה, אוניברסיטת תל-אביבשעות פעילות 17:3010 מתכנניםX10 הרצאות= 100 דקות על תכנון מתקדם וירוקלמידע בשפה הערבית, ניתן להכנס ללינק הנ"ל البناء الأخضر: 10 محاضرات في 100 دقيقة_______________________________________________________________________קיימות = הַעֲצָמָה אדריכלית גל גבריאל————————————הולנד ה... -
עיצוב פנים למשרדים
23.08.17עיצוב פנים למשרדים מתחיל מתכנון נכון, פרקטי ונוח גם לעובדים בו וגם למבקרים בו: את התכנון אני מתחילה בבניית פרוגרמה מדויקת עם הלקוח ועם משתמשי הקצה (מינוח קצת מצחיק לנושא של עיצוב פנים אבל בכל זאת נכון) מאחר והחוויה בחלל היא של הבעלים כמובן אך גם של העובדים שבאים לעבוד יום יום במשרד שצריך שיהיה להם נוח לעבוד בו. הנושא העיקרי לתכנון הם מעברים רחבים, ארגונמיה בעבודה, מקומות איחסון רבים ונוחים לעובדים, תאורה מספקת, בחירת מיקומים נכונים לכל עובד... -
תכנון ועיצוב חברת סטארט אפ
29.03.16תכנון ועיצוב משרדי OPEN SPACE לחברת סטארט אפ הפועלת בתחום אבטחת המידע FORTSCALE. נתבקשנו לתכנן משרד פתוח בו מתקיימת אינטרקציה בין העובדים באופן תמידי על מנת לקיים דיונים וסיעור מוחות, ולקדם את הצורך בעבודת צוות כדי למנף פרוייקטים. החלל תוכנן עם עמדות OPEN SPACE לכל העובדים, גם למנהלים, וכולל איזורי אכילה, ישיבה ומנוחה פתוחים אף הם. האזורים הסגורים היחידים הם חדרי ישיבות שהצריכו בידוד אקוסטי. בהצטלבות בין עמדות העבודה נמצאת קוביית עץ מ O.S.B מנו... -
תכנון בריכות טיפוליות-לימודיות
23.07.20gsb engineering מתמחה באפיון ותכנון בריכות שחייה טיפוליות-לימודיות. בריכת שחייה טיפולית נועדה לטיפולי הידרותרפיה, שחיית תינוקות, וואטסו (שיאצו מים), התעמלות במים למטופלים עם מוגבלות תנועה ומוגבלויות נוספות. בריכה שחייה טיפולית נדרשת לעמוד בתקני משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה ורשויות נוספות. טרם תחילת תכנון הבריכה יש לבחון את התב"ע ואת האתר הייעודי -מידות ושטחים זמינים למבני עזר: חדרי מכונות וכימיקלים, מלתחות, שירותים, חדרי טיפולים, משרדים וחניי... -
משרד עו"ד בירושלים
17.03.19פרויקט משרד עו"ד הפרויקט תוכנן עבור עו"ד נדל"ן . משרד ירושלמי, דתי, הרבה לקוחות מחו"ל שקונים/ משקיעים ב"ארץ ישראל" העו"ד בעל נסיון של עשרות שנים ועם מוניטין של אמינות מאד גבוהה. במשרד עובדים בעקר בני משפחה. מבחינת תכנון: המעבר למשרד היה השלמה של תהליך ייעוץ ארגוני שהמשרד עבר ובעצם הביא ליישומו. לא ויתרנו, ישבנו עם כ"א מהעובדים. שאלות של מי ישב? איפה? כמה? סגור/ פתוח? היו צריכים לקבל בירור מדויק וקונקרטי. תהליך גיבוש הפרוגרמה היה מאתגר... -
איך לבחור אדריכל/ית לתכנון הבית שלנו?
16.02.11... פרויקטים רבים למרות ועל אף המרחק הגיאוגרפי. - שכר טרחה ושירות מוצע.שכר הטרחה נקבע לאחר שקלול של נתונים רבים כמו גודל הבית, מורכבות התכנון, סוג הבניה, סגנון ועיצוב, כמות פיקוחים באתר, מידת פרוט התוכניות, הדמיות תלת-ממדיות וכד'. ככל ששכר הטרחה יהיה נמוך יותר, כך כמות הזמן המושקעת בעבודה תהיה קטנה יותר ואיכות העבודה תפגע. - גודל המשרד.זאת נקודה סובייקטיבית, וכל אחד מאיתנו יענה עליה באופן שונה. ישנם משרדים גדולים המעסיקים מספר רב...