חיפוש - תגובות , שונות , מאמרים , פתח |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
-
10 טיפים למשפצי דירה
13.02.19...ה ימנע אולי שריטות, אך יסייע במעבר של, חום, קור, מזגן, מחדר לחדר, את צבעי הדלת, כדאי להתאים יותר לקיר מאשר לרצפה על מנת לקבל קו נקי יותר. לא מומלץ לחתוך את תחתית הדלת, הדבר גורם להתנפחות, ניתן ואף רצוי להזמין דלת בגודל תואם לפתח, בררו כי אף אביזרי הדלת כגון משקוף, הרכבה, ידיות, צירים, כלולים במחיר, וטיפ אחרון! בחדרי רחצה, מומלץ לקחת דלת עם מנעול מותקן. 8. אלומיניום – יש לוודא התקנת משקוף עיוור בצמוד לבטון עם התאמה לחיפוי העתידי שיבוא עליו, ... -
סילבוס לקורס רוויט אדריכלי מקיף 12 מפגשים
18.11.18...רפוץ וכדומה• תגים TAGS קישור לפרטי בניה • יישום קרמיקה על קירות בגבהים משתנים• הגדרות גרפיות VISIBILITY GRAPHICS•VIEW TEMPLATESשיעור מס' 8 • מידות קבועות DIMENSION – בהרחבה כולל תגיות .K.U עבור פתחים• CALLOUT – גזירת מבטים מתוכנית / חתך / מבט והפיכתם לפרט בניה מפורט• HATCHES– מילואות וטקסטורות• טקסטים כיתוב TEXT• DETAIL ITEM• ייבוא פרטי בניה מאוטוקאד לרוויט• ייבוא שרטוטים מק... -
ברזי מטבח
6.06.18...בריאות בגוף הברז. רמת אמינות B – ברזי מטבח נשלפים - גבוהים או שטוחים, מיוצרים בסין במפעלים בעלי טכנולוגיה אירופאית, לעיתים תחת שם מותג ידוע, בעלי תו תקן ישראלי ולרוב גם אירופאי, רמת תמחור 300-1000 ש"ח. קטגוריה זו התפתחה בעקבות הצורך של קבלנים וחברות בנייה בברזים ממותגים אמינים וזולים, המפעלים האירופאים וגם הישראלים סבלו מהוצאות גבוהות בייצור באירופה ולפיכך העבירו את הידע למפעלים שלהם או קבלני משנה בסין, נתיב ידוע ומוכר בעידן הגלובליזציה... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...GILE יש ליצר מקומות מפגש א- פורמליים. מדור בצורך במפגש קצר, החלפת רעיונות, או חשיבה משותפת. "חדרי ישיבות" פתוחים ומאובזרים במסכים, לוחות מחיקים ואמצעי המחשה יאפשרו זאת. אזורים כאלה המפוזרים בחלל המשרד המעוצב, מאפשרים לשוחח ולפתח רעיונות חדשים ופתרונות יצירתיים, מבלי שנדרש לחכות שאחד מחדרי הישיבות יתפנה. חשוב שחללי ה- Brake out יהיו זמינים וימוקמו ליד ה"אזורים החברתיים" שם אנשים נפגשים בדרך כלל, הקפיטריה, אזור הקבלה וחלל המדרגות שבפנים. שיחה שמתחי... -
סוגים של עמודי חסימה ומניעת חניה
1.02.18... בעבר היה נהוג לעשות שימוש נרחב בפטריות בטון למניעת חניה, אולם בשנים האחרונות פוחת השימוש בפיתרון זה הן בשל עלויות השינוע וההתקנה, הן בגלל שמוצר זה נמוך ואינו בולט ולפיכך נהגים מתנגשים בו וגורמים נזק רכבם. חשוב להדגיש, כבר בפתח הדברים כי מרבית עמודי החסימה והמחסום אינם מיועדים באמת לבלום כלי רכב הנעים לקראתם במהירות גבוהה. במקרה של התנגשות רכב במהירות גבוהה ובפרט רכב כבד, ייעקר העמוד ממקומו. ישנם מספר דגמים של עמודים המיועדים לבלום רכב, אך עמודי... -
עיצוב תערוכות
22.01.18...חרים בדיוק על אותו הקהל. חשוב שיהיה לכם ביתן המושך תשומת לב ועניין, אז זה לא רק יותר רעש וצלצולים בשביל למשוך תשומת לב! עיצוב ביתנים לתערוכות צריך לבטא את הבידול העסקי שלכם ואת יתרונותיכם מול המתחרים. בידול עסקי הוא סוגיית מפתח בכל עסק וכאן העיצוב יכול לעזור לכם. עיצוב ביתנים לתערוכות הוא בעצם מתעסק בפנים של העסק. אילו פנים תרצו להציג? הצגת המוצרים – חברות המציגות בתערוכות במקרים רבים מציגות מוצרים. הן צריכות להדגים את המוצרים ולהציג אותם... -
עיצוב חנויות
22.01.18...ים לקנותבמהלך האבולוציה של החנויות הלכה וגדלה ההבנה של המניעים הפסיכולוגיים מאחורי תהליך הקנייה. עם ההבנה של פסיכולוגית הלקוחות הגיעה גם המסקנה כיעיצוב חנויות הוא כלי המשפיע על המכירות. אלו היו הניצנים הראשונים של מה שהלך והתפתח והפך להיות "חוויית הלקוח". עיצוב חנויות נכון ואיכותי בהחלט יכוללהשפיע חיובית על המכירות, אם רק יודעים כיצד ליישם אותו נכון. להלן כמה אסטרטגיות לעיצוב חנויות אשר מסייעות להגדיל את המכירות. אסטרטגיות אלו נועדולמשוך את הקוני... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר.אנו מאמינים כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה. -
עיצוב חנויות
31.12.17...צר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר. אנו מאמינים כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את...







