המרת קובץ DWG ל--PDF באוטוקד 2007

פורום אוטוקאד הינו המקום לשאלות ותשובות הנוגעות לתוכנת אוטוקאד - תמיכה ב AutoCAD, בעיות שנתקלתם בהן, טיפים, התייעצות מקצועית, חיפוש קבצים וכדומה.

פורום אוטוקאד מנוהל על ידי sophisticadd דני כורם - bit.ly/2IL0Ijb
תנאי השימוש בפורום

המרת קובץ DWG ל--PDF באוטוקד 2007

יעל כהן 14.06 (00:19)
בהמרת קובץ DWG ל-PDF באמצעות פקודת plot ואז ב-ploter cutePDFwriter או דרך properties הטכסט בעברית יוצא בתמונת ראי.
איך אפשר לתקן?
הוסף תגובה קישור ישיר

עברית באוטוקד

ערד גזית 15.11 (11:02)
יעל שלום,

נושא מאוד ישן...

את משתמשת בגופני TTF - TruType שהם גופני מערכת ההפעלה ולא גופני אוטוקד. עברית שנכתבה בגופנים אלו מתהפכת בחלק מהדרייברים.

צריך ללמוד עם אילו גופנים לעבוד ואז אין כל בעיה בעברית.

ערד
054-4291948
ערד גזית
מומחה תיב"מ וממ"ג
CAD and GIS
פיתוח והדרכה
www.aradgazit.co.il
הוסף תגובה

אשמח לקבל תשובה לנ"ל...

אורח 22.06 (19:04)
אשמח לקבל תשובה לנ"ל
הוסף תגובה

תשנה טקסט

חמזה מרעי 24.09 (19:52)
תשתמשי בפונטים שהסיומת שלהם .SHX ולא TTF
פונטים של ספה עברית :
MIRL
MIRIAM
MIRY
HEB
/....
....
...
הוסף תגובה