המרת קובץ DWG ל--PDF באוטוקד 2007
פורום אוטוקאד הינו המקום לשאלות ותשובות הנוגעות לתוכנת אוטוקאד - תמיכה ב AutoCAD, בעיות שנתקלתם בהן, טיפים, התייעצות מקצועית, חיפוש קבצים וכדומה.
פורום אוטוקאד מנוהל על ידי sophisticadd דני כורם -
bit.ly/2IL0Ijbתנאי השימוש בפורום
יעל כהן
14.06 (00:19)
בהמרת קובץ DWG ל-PDF באמצעות פקודת plot ואז ב-ploter cutePDFwriter או דרך properties הטכסט בעברית יוצא בתמונת ראי.
איך אפשר לתקן?
יעל שלום,
נושא מאוד ישן...
את משתמשת בגופני TTF - TruType שהם גופני מערכת ההפעלה ולא גופני אוטוקד. עברית שנכתבה בגופנים אלו מתהפכת בחלק מהדרייברים.
צריך ללמוד עם אילו גופנים לעבוד ואז אין כל בעיה בעברית.
ערד
054-4291948
חמזה מרעי
24.09 (19:52)
תשתמשי בפונטים שהסיומת שלהם .SHX ולא TTF
פונטים של ספה עברית :
MIRL
MIRIAM
MIRY
HEB
/....
....
...