מיקום שקעי חשמל לתנור וכיריים

פורום עיצוב פנים זה המקום לשאול מעצבי פנים, להתלבט, להתייעץ ולקבל רעיונות. מוזמנים לשאול בנוגע לעיצוב הבית, הדירה, העסק, מוסד או כל מבנה אחר, לבקש ייעוץ בנושאי עיצוב עם בעלי מקצוע בתחום וקולגות וכמובן לתרום מניסיונכם בדיונים השונים - אז איזה עיצוב פנים מתאים לכם?

יש לשמור על כללי הפורום, פורום עיצוב פנים לא נועד לפרסומות והן יימחקו, כולם מוזמנים לשאול ולענות בנושאי עיצוב פנים, לאחר מענה בעל ערך לשואלים ניתן להזמינם לפנות לנותן/ת המענה.

שלום לכל באי הפורום
שמי לייה סלה מעצבת פנים וסטייליסטית www.leeya-sella.com/
אני מנהלת את הפורום ואני כאן בשבילכם. אתם מוזמנים להעלות שאלות שקשורות לכל נושא העיצוב והסטיילינג.
רק בבקשה שימו לב שהשאלות מפורטות, שיש תוכניות ותמונות להמחשה כדי שאוכל לתת תשובה הכי מקצועית שאני יכולה ולא לשכוח להירשם לאתר, לפעמים אני צריכה עוד שאלה בפרטי (:
תנאי השימוש בפורום

מיקום שקעי חשמל לתנור וכיריים

שרה 10.08 (22:24)
מה המקום הנכון והמומלץ למיקום שקע חשמל עבור תנור בנוי תא אחד (תחת השיש)
ועבור הכיריים שמעליו?
שמעתי כל מיני דעות ויצאתי מבולבלת- מאחורי התנור? מאחורי מגרות סמוכות?
מה המיקום ומה הגובה מהרצפה.
אשמח לתשובה ברורה, דחוף מאד. תודה!
הוסף תגובה קישור ישיר

מאחורי הארון שליד

שרה גינזברג-אדריכלות 15.11 (10:15)
תחשבי על סיטואציה, שהתנור פועל על חום גבוה, והכפתורים הפסיקו לעבוד, את לא יכולה להזיז את התנור (הוא רותח!) ולהוציא את השקע.
אבל את כן יכולה להזיז את הארון/מגירה שליד.
בהצלחה
הוסף תגובה

תודה!

שרה 10.08 (22:24)
עזרת לי מאד. האם יש גם שק"ד מקצועי לגבי הגובה מהרצפה שחשוב לקחת בחשבון?
הוסף תגובה

שקע לתנור עומד

ASI GA 10.08 (13:51)
שקע לתנור מסוג STAND ALONE רצוי למקם ביחידה ליד בגובה 75 סמ (כדי שלא יעלה מעל גובה השייש)
רצוי למקם ביחידה שיש בה דלתות ארון כדי שהגישה אליו תהיה הכי קלה (מבצעים חור בגב הארון)
אפשר גם למקם מאחורי יחידת מגירות אך יכול להיות שתצטרכי להוציא מגירה על מנת להגיע לשקע לא ביג דיל.
בהצלחה
ASI
A§i‎‏
גל אסל
הוסף תגובה