כבר אי אפשר לשלוח קבצים לתמיכה דרך המייל, אלא רק דרך האתר. אממה... באתר אפשר לצרף רק קובץ אחד. בארכפלוס שכחו שיש לפחות 2 קבצים לכל קובץ ארכפלוס, כך שאין מצב לשלוח רק קובץ אחד. מישהו שם לב לזה??????
ארכפלוס, הכל בסדר איתכם?????
פורום מקצועי למשתמשי תוכנת ארק פלוס, Arc+. שאלות בנוגע לתוכנת ארכ+, תמיכה טיפים ועוד.
מעוניינים לנהל פורום זה? לחצו כאן כעת! bit.ly/2kyZDLL
תנאי השימוש בפורום
מעוניינים לנהל פורום זה? לחצו כאן כעת! bit.ly/2kyZDLL
תנאי השימוש בפורום
טוב, ראיתי שצריך לקבץ הכל לZIP.
14.11 (13:48)
החיים שלנו מספיק מסובכים (בטח אם אנחנו צריכים את התמיכה על קובץ שנתקע ואי אפשר להמיר אותו...) אז למה לסבך עוד?
מערך התמיכה החדש והעברת קבצים ב ZIP
15.11 (11:04)
שלום מרים,
מערך התמיכה אכן עבר שינוי כדי לעזור לכם הלקוחות -
כלומר, בנוסף לפורום, יש את מערך התמיכה הזמין בפייסבוק "arc+ תמיכה" עבור שאלות והן את טופס התמיכה באתר שלנו עליו דיברת.
הסיבה שיש להעביר קובץ אחד מכווץ היא מכוונת משתי סיבות:
1. בדיוק כדי למנוע טעויות בהן הלקוח שולח קובץ אחד (בד"כ את ה iii) ואז אין אפשרות לעזור ללקוח אלא לבקש שישלח שוב.
2. פעמים רבות לקוח עובד עם קבצי X-REF או ספריות אישיות שיצר. במקרה זה, חייבים לשלוח דרך ה e-transmit אחרת חלק מהקובץ לא יועבר לתמיכה ויהיה צורך לבקש מהלקוח לשלוח זאת בשנית.
ובכל מקרה, במידה ועדין יש בעיה עם העברת הקבצים מאיזושהי סיבה, את כמובן מוזמנת לפנות אלינו טלפונית ונשמח להדריך אותך בנושא.
מערך התמיכה אכן עבר שינוי כדי לעזור לכם הלקוחות -
כלומר, בנוסף לפורום, יש את מערך התמיכה הזמין בפייסבוק "arc+ תמיכה" עבור שאלות והן את טופס התמיכה באתר שלנו עליו דיברת.
הסיבה שיש להעביר קובץ אחד מכווץ היא מכוונת משתי סיבות:
1. בדיוק כדי למנוע טעויות בהן הלקוח שולח קובץ אחד (בד"כ את ה iii) ואז אין אפשרות לעזור ללקוח אלא לבקש שישלח שוב.
2. פעמים רבות לקוח עובד עם קבצי X-REF או ספריות אישיות שיצר. במקרה זה, חייבים לשלוח דרך ה e-transmit אחרת חלק מהקובץ לא יועבר לתמיכה ויהיה צורך לבקש מהלקוח לשלוח זאת בשנית.
ובכל מקרה, במידה ועדין יש בעיה עם העברת הקבצים מאיזושהי סיבה, את כמובן מוזמנת לפנות אלינו טלפונית ונשמח להדריך אותך בנושא.
צוות התמיכה
ארכפלוס ישראל
edr.co.il/support
ארכפלוס ישראל
edr.co.il/support
עקבו אחר פורום ארק + ARC
RSS