משתמש ארכפלוס ויוניקורן רנדר שלום רב,
לאור הפניות המרובות ברצוני לעשות מעט סדר:
המייל הקודם ששלחנו מתייחס לכך שבכדי לקבל שירותים, המשתמשים מתבקשים לשלם תמיכה חודשית, כנהוג בכל חברת תוכנה בעולם.
מדובר בתשלום חודשי קבוע למשך שנה.
הדבר יאפשר לנו לספק שירות ומענה לכל פנייה, ולוודא שתמיד יש ייצוג תקין לארכפלוס ויוניקורן בישראל.
התשלום בגין התמיכה מקנה זכות לשירות וכמובן גם טיפול בנושאי רישיונות.
בנוסף - יש לשים לב כי "סעיף התמיכה הטכנית לציוד פריפריאלי" מהמייל הקודם, מתייחס לטיפול היקפי במחשב (מערכות הפעלה, דרייברים וכדומה), ומיועד רק למי שזקוק לתמיכה מסוג שכזה.
כמו כן, החלפנו את מערכת שליחת המיילים, לשם שליחה יעילה יותר. מי שמבקש עדיין להסיר את שמו מרשימת התפוצה, אנא השיבו למייל וזה ונסיר את השם בצורה מסודרת.
אני מקווה כי הדבר מבהיר את הנושא.
אנו מתכוונים לפעול במהירות האפשרית כדי לפתור כל בעיה שיש לכם, תוך כדי המשך התארגנות למתן שרות מיטבי ללקוחות ארכפלוס ויוניקורן רנדר הקיימים.
בברכה ובהצלחה לכולנו,
אמנון פריאל
IconVision
[email protected]
לאור הפניות המרובות ברצוני לעשות מעט סדר:
המייל הקודם ששלחנו מתייחס לכך שבכדי לקבל שירותים, המשתמשים מתבקשים לשלם תמיכה חודשית, כנהוג בכל חברת תוכנה בעולם.
מדובר בתשלום חודשי קבוע למשך שנה.
הדבר יאפשר לנו לספק שירות ומענה לכל פנייה, ולוודא שתמיד יש ייצוג תקין לארכפלוס ויוניקורן בישראל.
התשלום בגין התמיכה מקנה זכות לשירות וכמובן גם טיפול בנושאי רישיונות.
בנוסף - יש לשים לב כי "סעיף התמיכה הטכנית לציוד פריפריאלי" מהמייל הקודם, מתייחס לטיפול היקפי במחשב (מערכות הפעלה, דרייברים וכדומה), ומיועד רק למי שזקוק לתמיכה מסוג שכזה.
כמו כן, החלפנו את מערכת שליחת המיילים, לשם שליחה יעילה יותר. מי שמבקש עדיין להסיר את שמו מרשימת התפוצה, אנא השיבו למייל וזה ונסיר את השם בצורה מסודרת.
אני מקווה כי הדבר מבהיר את הנושא.
אנו מתכוונים לפעול במהירות האפשרית כדי לפתור כל בעיה שיש לכם, תוך כדי המשך התארגנות למתן שרות מיטבי ללקוחות ארכפלוס ויוניקורן רנדר הקיימים.
בברכה ובהצלחה לכולנו,
אמנון פריאל
IconVision
[email protected]