ארכפלוס ויוניקורן רנדר בישראל - הסבר מפורט בנושאי

פורום מקצועי למשתמשי תוכנת ארק פלוס, Arc+. שאלות בנוגע לתוכנת ארכ+, תמיכה טיפים ועוד.

מעוניינים לנהל פורום זה? לחצו כאן כעת! bit.ly/2kyZDLL
תנאי השימוש בפורום

ארכפלוס ויוניקורן רנדר בישראל - הסבר מפורט בנושאי

אייקון ויזין - תמיכה 1.05 (15:27)
משתמש ארכפלוס ויוניקורן רנדר שלום רב,
לאור הפניות המרובות ברצוני לעשות מעט סדר:

המייל הקודם ששלחנו מתייחס לכך שבכדי לקבל שירותים, המשתמשים מתבקשים לשלם תמיכה חודשית, כנהוג בכל חברת תוכנה בעולם.

מדובר בתשלום חודשי קבוע למשך שנה.

הדבר יאפשר לנו לספק שירות ומענה לכל פנייה, ולוודא שתמיד יש ייצוג תקין לארכפלוס ויוניקורן בישראל.
התשלום בגין התמיכה מקנה זכות לשירות וכמובן גם טיפול בנושאי רישיונות.

בנוסף - יש לשים לב כי "סעיף התמיכה הטכנית לציוד פריפריאלי" מהמייל הקודם, מתייחס לטיפול היקפי במחשב (מערכות הפעלה, דרייברים וכדומה), ומיועד רק למי שזקוק לתמיכה מסוג שכזה.

כמו כן, החלפנו את מערכת שליחת המיילים, לשם שליחה יעילה יותר. מי שמבקש עדיין להסיר את שמו מרשימת התפוצה, אנא השיבו למייל וזה ונסיר את השם בצורה מסודרת.

אני מקווה כי הדבר מבהיר את הנושא.

אנו מתכוונים לפעול במהירות האפשרית כדי לפתור כל בעיה שיש לכם, תוך כדי המשך התארגנות למתן שרות מיטבי ללקוחות ארכפלוס ויוניקורן רנדר הקיימים.


בברכה ובהצלחה לכולנו,
אמנון פריאל
IconVision
[email protected]
הוסף תגובה קישור ישיר

תשלום שרות

אורי 2.05 (12:47)
דברו בשם עצמכם. לא כל תוכנה דורשת דמי שרות, (למשל ארכיקאד )
הוסף תגובה

זכיין חדש לתוכנת Arc+

אורן 2.05 (17:16)
רכשתי את התוכנה ורשיון ההפעלה בשנה שעברה, הרשיון להפעל התוכנה הינו לצמיתות....
קבלנו הודעה בדבר החלפת הזכיין וכן שהחל מ- 2-5-18 תופסק פעילות התוכנה ויש צרוך חהתקשר עם בעל הזכיון החדש....
פנייתנו " לגורם החדש" לא נענתה עד כה, לא טלפונית, לא בדוא"ל ולא בפקס. היום אכן הופסקה פעילות התוכנה מרחוק. מר פריאל אינו משיב לפניות ואינו מספק מענה להבהרת המצב ועצם העובדה שאין אפשרות להפעיל את התוכנה.
האם מישהו יכול לספק פרטים או חווה מצב דומה ?
הוסף תגובה

זו הסיבה שכדאי תמיד לקנות

אורי 3.05 (15:25)
תמיד כדאי לקנות. שדרוג, תמיכה..הכל חרטא, יש לזה מחיר נפרד. עובדה שכולנו כבר
קונים את הסמארטפון ומסתדרים בלי חבילות תמיכה ושרות שמנפחות את המחיר ולא משאירות
לנו כלי עבודה בבעלותנו.
הוסף תגובה

אורי

הנסיך נתי 7.05 (10:42)
אתה צודק להחריד. הכי טוב לקנות תוכנה על שמך, ולא שדרוגים ומנוי חודשי קבוע.
וזו הסיבה, כמובן, שכל חברות התוכנה הגדולות ממזמן עברו למודל של מנוי חודשי, זה מה שרווחי להן...

נ.ב. בארכיקאד התמיכה הטלפונית היא בחינם? ואיך התכונה באופן כללי לעומת ארכ+?
הוסף תגובה

זכיין חדש לארכ+

קרן 7.05 (16:22)
גם אני מנסה להשיג את הזכיין החדש. שולחת מיילים ומנסה ליצור קשר טלפוני אך ללא כל מענה. ממש מאכזב שהחליטו להעביר את הזכיינות לספק חדש שלא בקיא בתוכנה כמו אייל. נראה לי שארכ+ בלעדיו זה פספוס גדול.
הוסף תגובה