טיפול בסיסמאות - הודעה דחופה

פורום מקצועי למשתמשי תוכנת ארק פלוס, Arc+. שאלות בנוגע לתוכנת ארכ+, תמיכה טיפים ועוד.

מעוניינים לנהל פורום זה? לחצו כאן כעת! bit.ly/2kyZDLL
תנאי השימוש בפורום

טיפול בסיסמאות - הודעה דחופה

אייל רהב 1.06 (00:04)
משתמשי ארכפלוס שלום,

השבוע אייקון ויז'ין (המפיץ החדש בישראל) שחררו מייל מסודר כי החל משבוע הבא התמיכה והפיתוח יסופקו על ידי כחלק מהמערכת שלהם.

בהתאם לכך אכתוב לכולם מסודר בתחילת שבוע הבא קצת יותר לגבי מה היה, מה הולך להיות, ולאיפה נקווה להגיע יחדיו.

עם זאת, כרגע מה שחשוב הוא לסיים לטפל בדחיפות בתקלת הסיסמאות שחווים חלק מהמשתמשים.

דיברתי היום עם מנכ"ל חו"ל ונתבקשתי שוב לבקש מכולם לשלוח את פרטי הפלאגים, באם טרם עשו זאת.

חברת האם בחו"ל תעבוד ביחד איתנו לאורך ה-72 שעות הקרובות, כולל לילות, בכדי לסיים את הטיפול בנושא.

על כן:
1. באם רכשת פלאג בשנתיים האחרונות (איקס 9 ו/או איקס 10 כאחד)
2. באם טרם שלחת את טופס הפרטים
3. באם אינך בטוח/ה במצב הפלאג שברשותך

אנא לשלוח לי הודעה ב-וואסטאפ עם שם מלא, טלפון, כתובת ומס' הפלאג (מופיע על גבי הפלאג עצמו - מתחיל ב-9 או ב-10).

אני אמלא עבורכם את הטופס ואגיש מיידית הבקשה לחו"ל.

מס' הפלאפון שלי הוא 054-7273282.
ניתן לשלוח בכל עת ובכל שעה.
אפשר גם לשלוח למייל [email protected]

חשוב לעשות זאת במיידי, שכן חברת האם מעוניינת לסגור את הטיפול בנושא זה כבר בשבוע הקרוב ולעבור להשקה מחודשת של גרסת איקס 10 בישראל.

בתודה מראש,
אייל רהב
ראש מערך התמיכה והפיתוח
הוסף תגובה קישור ישיר

בעיה עם סיסמאות - אייל אתה לא עונה במייל ולא בטלפו

חגית 9.07 (21:29)
נשלחה הודעה במייל ובטלפון - אתה לא עונה
הוסף תגובה

גם לא יענה....הבין שעלינו עליו ועל הרמאויות (ל"ת)

פניה להגנת הצרכן 10.07 (15:38)
הוסף תגובה

תגובה ל"פניה להגנת הצרכן"

אייל רהב 12.07 (21:24)
שלום רב,
מי שלא תהיה -
הינך מוזמן/ת ליצור עימי קשר אם יש לך מה להגיד בצורה ישירה.
ולא להתחבא מאחורי כינויים והוצאת דיבה.

בחודשים האחרונים פעלתי לוודא כי חו"ל מספקים הסיסמאות וכן מתקנים את אשר צריך, כי הכל באחריותם בעניין זה.
קורסי השלמה לקחתי אחריות והם יוצאים לדרך בחינם.
זאת במקביל להתמודדות עם התקלה ב-EDR וכן בחיים האישיים.

אז לפני שאת/ה פותח/ת פה -
תן/י לי טלפון ונבין בדיוק מי את/ה ומאיפה החוצפה לכתוב בצורה זאת.

מצידי הינך מוזמן/ת לעבור ל-REVIT.
זה בסדר.
נסתדר בלעדיך.

בברכה,
אייל רהב
צוות התמיכה והפיתוח
אייקון ויזין - מפיצת ארכפלוס ויוניקורן רנדר בישראל
03-309-4089
054-7273282
[email protected]
הוסף תגובה

תגובה לחגית

אייל רהב 12.07 (21:18)
זה כי הייתי עסוק בהקמת המערכת מחדש
וידוי כי חו"ל מטפלים בבאגים
וכי עברתי גירושין קשים.

הינך מוזמנת לפנות אליי בכל דבר שצריך.

בברכה,
אייל רהב
צוות התמיכה והפיתוח
אייקון ויזין - מפיצת ארכפלוס ויוניקורן רנדר בישראל
03-309-4089
054-7273282
[email protected]
הוסף תגובה