משתמשי ארכפלוס שלום,
השבוע אייקון ויז'ין (המפיץ החדש בישראל) שחררו מייל מסודר כי החל משבוע הבא התמיכה והפיתוח יסופקו על ידי כחלק מהמערכת שלהם.
בהתאם לכך אכתוב לכולם מסודר בתחילת שבוע הבא קצת יותר לגבי מה היה, מה הולך להיות, ולאיפה נקווה להגיע יחדיו.
עם זאת, כרגע מה שחשוב הוא לסיים לטפל בדחיפות בתקלת הסיסמאות שחווים חלק מהמשתמשים.
דיברתי היום עם מנכ"ל חו"ל ונתבקשתי שוב לבקש מכולם לשלוח את פרטי הפלאגים, באם טרם עשו זאת.
חברת האם בחו"ל תעבוד ביחד איתנו לאורך ה-72 שעות הקרובות, כולל לילות, בכדי לסיים את הטיפול בנושא.
על כן:
1. באם רכשת פלאג בשנתיים האחרונות (איקס 9 ו/או איקס 10 כאחד)
2. באם טרם שלחת את טופס הפרטים
3. באם אינך בטוח/ה במצב הפלאג שברשותך
אנא לשלוח לי הודעה ב-וואסטאפ עם שם מלא, טלפון, כתובת ומס' הפלאג (מופיע על גבי הפלאג עצמו - מתחיל ב-9 או ב-10).
אני אמלא עבורכם את הטופס ואגיש מיידית הבקשה לחו"ל.
מס' הפלאפון שלי הוא 054-7273282.
ניתן לשלוח בכל עת ובכל שעה.
אפשר גם לשלוח למייל [email protected]
חשוב לעשות זאת במיידי, שכן חברת האם מעוניינת לסגור את הטיפול בנושא זה כבר בשבוע הקרוב ולעבור להשקה מחודשת של גרסת איקס 10 בישראל.
בתודה מראש,
אייל רהב
ראש מערך התמיכה והפיתוח
השבוע אייקון ויז'ין (המפיץ החדש בישראל) שחררו מייל מסודר כי החל משבוע הבא התמיכה והפיתוח יסופקו על ידי כחלק מהמערכת שלהם.
בהתאם לכך אכתוב לכולם מסודר בתחילת שבוע הבא קצת יותר לגבי מה היה, מה הולך להיות, ולאיפה נקווה להגיע יחדיו.
עם זאת, כרגע מה שחשוב הוא לסיים לטפל בדחיפות בתקלת הסיסמאות שחווים חלק מהמשתמשים.
דיברתי היום עם מנכ"ל חו"ל ונתבקשתי שוב לבקש מכולם לשלוח את פרטי הפלאגים, באם טרם עשו זאת.
חברת האם בחו"ל תעבוד ביחד איתנו לאורך ה-72 שעות הקרובות, כולל לילות, בכדי לסיים את הטיפול בנושא.
על כן:
1. באם רכשת פלאג בשנתיים האחרונות (איקס 9 ו/או איקס 10 כאחד)
2. באם טרם שלחת את טופס הפרטים
3. באם אינך בטוח/ה במצב הפלאג שברשותך
אנא לשלוח לי הודעה ב-וואסטאפ עם שם מלא, טלפון, כתובת ומס' הפלאג (מופיע על גבי הפלאג עצמו - מתחיל ב-9 או ב-10).
אני אמלא עבורכם את הטופס ואגיש מיידית הבקשה לחו"ל.
מס' הפלאפון שלי הוא 054-7273282.
ניתן לשלוח בכל עת ובכל שעה.
אפשר גם לשלוח למייל [email protected]
חשוב לעשות זאת במיידי, שכן חברת האם מעוניינת לסגור את הטיפול בנושא זה כבר בשבוע הקרוב ולעבור להשקה מחודשת של גרסת איקס 10 בישראל.
בתודה מראש,
אייל רהב
ראש מערך התמיכה והפיתוח