התנהלות ארכפלוס במישור התמיכה וההדרכות והעדכונים

פורום מקצועי למשתמשי תוכנת ארק פלוס, Arc+. שאלות בנוגע לתוכנת ארכ+, תמיכה טיפים ועוד.

מעוניינים לנהל פורום זה? לחצו כאן כעת! bit.ly/2kyZDLL
תנאי השימוש בפורום

התנהלות ארכפלוס במישור התמיכה וההדרכות והעדכונים

אייל רהב 12.07 (20:59)
שלום לכולם,

לצערי נבצר ממני בשבוע הנוכחי מלהגיב עקב מספר ימי חופש שנאלצתי לקחת.

שבוע שעבר המענה היה מוגבל, אך זה היה עקב העובדה שהיינו בימי עיון בשטח, ביחד עם מנכ"ל חו"ל, וזאת לפי בקשת המשתמשים בישראל.

לגבי כלל ההודעות פה -
בדקות הקרובות אגיב לכל הודעה והודעה בצורה הרשמית והמכובדת ביותר שניתן.

לגבי המשך פעילות:

1. הלילה אנו מוציאים ניוזלטר מסודר הכולל את עדכון התוכנה.

2. באגים - כלל הבעיות בתוכנה נפתרו, באחריות חו"ל, ותחת פיקוחם, שכן הם בעלי המוצר.
באם יעלו בעיות אחרות בהמשך, כמובן שגם הן יטופלו.

3. סיסמאות - ממשיך הטיפול בצורה היקפית וחו"ל מטפלים בכל מקרה ומקרה.

4. מי שלא עובדת לו התוכנה מוזמן לפנות אליי ישירות למציאת פתרון מיידי.

5. קורסי השלמה עבור מי שלא השלים קורס עד הסוף, או לא קיבל קורס בכלל -
יתקיימו ברח' הלחי 31, בני ברק, בכיתית הלימוד שלנו ויועברו על ידי.
מועדי הפתיחה הינם 23, 24 ו-26 לחודש זה (יולי), כלומר 3 קורסים במקביל כדי לתת מענה לכולם.
הקורסים הינם בני 8 מפגשים של 3 שעות' 10:00-13:00.
הקורסים הם על איקס 10 בלבד.
** לבקשת המשתמשים - אין עלות להשתתפות בקורס.
ניתן להירשם במייל [email protected]

6. קורסי העשרה וימי עיון מקצועיים יפורסמו על ידי ויועברו בתשלום.

7. ניתן לרכוש קורסים פרטיים מולי בתשלום.

6. תמיכה טכנית -
תמיכה טכנית בפתרון בעיות תינתן בתשלום בלבד, או למי שמגיע לו תמיכה עקב רכישה.
מי שלא זכאי לתמיכה, לא יקבלה בחינם.

7. טיפול בבאגים -
אבחון באגים והעברתם לחול תבוצע ללא עלות.
ניתן תמיד לפנות ולברר איתי האם מדובר בבאג או בתמיכה, ולפי זה תתופעל הסיטואציה.

מקווה שעניתי על הכל בצורה מסודרת.

בברכה,
אייל רהב
צוות התמיכה והפיתוח
אייקון ויזין - מפיצת ארכפלוס ויוניקורן רנדר בישראל
03-309-4089
054-7273282
[email protected]
הוסף תגובה קישור ישיר

אייל

הנסיך נתי 3.09 (16:34)
עשה נא איתנו חסד.
תקימו פורום משלכם באתר ארכ, הפורום פה פשוט לא נוח, קשה מאוד לעקוב אחרי הודעות ולקבל עדכונים וכו,
הוסף תגובה