הזמנות חדשה ותקווה לשיפור אמיתי

פורום מקצועי למשתמשי תוכנת ארק פלוס, Arc+. שאלות בנוגע לתוכנת ארכ+, תמיכה טיפים ועוד.

מעוניינים לנהל פורום זה? לחצו כאן כעת! bit.ly/2kyZDLL
תנאי השימוש בפורום

הזמנות חדשה ותקווה לשיפור אמיתי

אלדד 12.07 (21:07)
חברים יקרים,

לאחר שיחה עם אייל רהב ומתן שירות אונליין,

אני מבקש לתת הזדמנות נוספת למפיצים החדשים.

הבנתי שתקופה לא קלה עברה על חברת EDR, כבני אדם קודם כל, אני מבקש שנדע להקשיב ולתת הזדמנות שניה ואמיתית לחברה החדשה, על מנת שנקבל תמיכה ושירות על התכנה שרכשנו, שהיא באמת תכנה מצוינת ונותנת מענה מהיר.
עם כל הכעסים, התסכול והאכזבה שאנו חווים, אבקש שניתן באמת הזדמנות לשיפור למענינו.


תודה!

הוסף תגובה קישור ישיר

הזדמנות חדשה - תגובה לאלדד

אייל רהב 12.07 (21:43)
אלדד,

תעלה בבקשה תמונה מהרנדר.

ותכתוב כמה זמן לקח לך לייצר אותה עם הגרסה החדשה.


בברכה,
אייל רהב
צוות התמיכה והפיתוח
אייקון ויזין - מפיצת ארכפלוס ויוניקורן רנדר בישראל
03-309-4089
054-7273282
[email protected]
הוסף תגובה

עם כל הכבוד - תקופה לא קלה של נותן שרות וספק

עדי 13.07 (15:46)
לא צריכה לפגוע בלקוחות שלו . שכל אחד ייקח אחריות על הדברים שמוכר /עושה
הוסף תגובה

עדכון לגרסה 10

שיר ביתן דוידוב מעצב 14.07 (20:37)
שלחתי מייל לפני כשבוע לעדכון הגרסה שברשותי (9) הובטח לי גרסה חדשה כשרכשתי. אך במייל המצויין באתר אין תשובה (שלחתי לפני שבוע).
מה יהיה במידה וישנן בעיות/תקלות? אל מי לפנות?
האם תהיה תמיכה בישראל כפי שהייתה לפני כן?
התוכנה עלתה סכום מכובד ביותר. (15.000 ש"ח) מקווה שתהיינה תשובות בהקדם.
שיר-מעצבת פנים
050-8944686
הוסף תגובה