חברים יקרים,
לאחר שיחה עם אייל רהב ומתן שירות אונליין,
אני מבקש לתת הזדמנות נוספת למפיצים החדשים.
הבנתי שתקופה לא קלה עברה על חברת EDR, כבני אדם קודם כל, אני מבקש שנדע להקשיב ולתת הזדמנות שניה ואמיתית לחברה החדשה, על מנת שנקבל תמיכה ושירות על התכנה שרכשנו, שהיא באמת תכנה מצוינת ונותנת מענה מהיר.
עם כל הכעסים, התסכול והאכזבה שאנו חווים, אבקש שניתן באמת הזדמנות לשיפור למענינו.
תודה!
לאחר שיחה עם אייל רהב ומתן שירות אונליין,
אני מבקש לתת הזדמנות נוספת למפיצים החדשים.
הבנתי שתקופה לא קלה עברה על חברת EDR, כבני אדם קודם כל, אני מבקש שנדע להקשיב ולתת הזדמנות שניה ואמיתית לחברה החדשה, על מנת שנקבל תמיכה ושירות על התכנה שרכשנו, שהיא באמת תכנה מצוינת ונותנת מענה מהיר.
עם כל הכעסים, התסכול והאכזבה שאנו חווים, אבקש שניתן באמת הזדמנות לשיפור למענינו.
תודה!