היי,
כבר כמה פעמים שאני מנסה להוריד פונטים לאוטוקאד בעברית והוא רושם לי את ההערה הזאת..
ניסיתי כבר את כל הדרכים האפשריות להתקין אותם.
כיצד ניתן לפתור זאת?
כבר כמה פעמים שאני מנסה להוריד פונטים לאוטוקאד בעברית והוא רושם לי את ההערה הזאת..
ניסיתי כבר את כל הדרכים האפשריות להתקין אותם.
כיצד ניתן לפתור זאת?










