בעיה עם הורדת פונטים בעברית לאוטוקאד

פורום אוטוקאד הינו המקום לשאלות ותשובות הנוגעות לתוכנת אוטוקאד - תמיכה ב AutoCAD, בעיות שנתקלתם בהן, טיפים, התייעצות מקצועית, חיפוש קבצים וכדומה.

פורום אוטוקאד מנוהל על ידי sophisticadd דני כורם - bit.ly/2IL0Ijb
תנאי השימוש בפורום

בעיה עם הורדת פונטים בעברית לאוטוקאד

גל סלמה 7.02 (11:12)
היי,
כבר כמה פעמים שאני מנסה להוריד פונטים לאוטוקאד בעברית והוא רושם לי את ההערה הזאת..
ניסיתי כבר את כל הדרכים האפשריות להתקין אותם.

כיצד ניתן לפתור זאת?בעיה עם הורדת פונטים בעברית לאוטוקאד
הוסף תגובה קישור ישיר

גופני אוטוקד

ערד גזית 7.02 (11:56)
גל שלום,

התמונה ששלחת קטנה מדי ואני לא מצליח לקרוא מה כתוב בה.
נראה לי שקבצי הגופנים שלך נמצאים בתוך ZIP, נכון?

ערד
הוסף תגובה

כן הם נמצאים בתוך ZIP, חילצתי ...

גל סלמה 7.02 (11:58)
כן הם נמצאים בתוך ZIP, חילצתי אותם לתיקיית פונטים באוטוקאד , ואז הוא רשם לי שאני צריכה הרשאת מערכת לתיקייה ואם להמשיך , לחצתי לו כן והתמונה של השגיאה הייתה התגובה לכך .
כן הם נמצאים בתוך ZIP, חילצתי ...
הוסף תגובה

גופנים

ערד גזית 7.02 (12:12)
גל שלום,

ההודעה היא של תוכנת ה- ZIP שלך, לא של אוטוקד.
קשה לי להעריך למה יש לך את הבעיה אבל יש כמה אפשרויות:
- האוטוקד מופעל.
- אין לך הרשאות Administrator על המחשב.

ערד
הוסף תגובה

תודה!! אנסה לבדוק את זה (ל"ת)

גל סלמה 7.02 (12:15)
הוסף תגובה