כידוע תכנת אוטוקאד יקרה לרכישה. אשמח להמלצות על אפשרויות נוספות לרכישת אוטוקאד, אולי מנוי שנתי.
מנוי לאוטוקאד
פורום אוטוקאד הינו המקום לשאלות ותשובות הנוגעות לתוכנת אוטוקאד - תמיכה ב AutoCAD, בעיות שנתקלתם בהן, טיפים, התייעצות מקצועית, חיפוש קבצים וכדומה.
פורום אוטוקאד מנוהל על ידי sophisticadd דני כורם - bit.ly/2IL0Ijb
תנאי השימוש בפורום
פורום אוטוקאד מנוהל על ידי sophisticadd דני כורם - bit.ly/2IL0Ijb
תנאי השימוש בפורום
רכישת אוטוקד
7.07 (15:31)
כבי שלום,
אני מציע לך לפנות לתים-קאד ישירות.
הם המפיצים של אוטודסק בארץ ויוכלו לתת לך את כל התשובות.
www.teamcad.co.il/
ערד
אני מציע לך לפנות לתים-קאד ישירות.
הם המפיצים של אוטודסק בארץ ויוכלו לתת לך את כל התשובות.
www.teamcad.co.il/
ערד
פורום אוטוקאד - AutoCAD בשיתוף
- sophisticadd
- קליק לחיוג: 0547786115
- כתובת:שדה בוקר 6א', גבעתיים
- אתר:www.sophisticadd.com
X
רוצים עוד מידע?
צריכים אדריכל, מעצב פנים או מהנדס?
השאירו פרטים כאן והמומחים של saf יחזרו אליכם בהקדם
השאירו פרטים כאן והמומחים של saf יחזרו אליכם בהקדם
עקבו אחר פורום אוטוקאד - AutoCAD
RSS









