מנוי לאוטוקאד

פורום אוטוקאד הינו המקום לשאלות ותשובות הנוגעות לתוכנת אוטוקאד - תמיכה ב AutoCAD, בעיות שנתקלתם בהן, טיפים, התייעצות מקצועית, חיפוש קבצים וכדומה.

פורום אוטוקאד מנוהל על ידי sophisticadd דני כורם - bit.ly/2IL0Ijb
תנאי השימוש בפורום

מנוי לאוטוקאד

כבי אשר 7.07 (14:57)
כידוע תכנת אוטוקאד יקרה לרכישה. אשמח להמלצות על אפשרויות נוספות לרכישת אוטוקאד, אולי מנוי שנתי.
הוסף תגובה קישור ישיר

רכישת אוטוקד

ערד גזית 7.07 (15:31)
כבי שלום,

אני מציע לך לפנות לתים-קאד ישירות.
הם המפיצים של אוטודסק בארץ ויוכלו לתת לך את כל התשובות.
www.teamcad.co.il/

ערד
הוסף תגובה