
ואז נשאלת השאלה למה???
למה לא הושקעה כאן לפחות קמת מחשבה ואהבה?
מחקרים רבים מראים שלפינה זו תועלת רבה והיא תשפיע בהכרח על חווית הלקוח.ככל שההמתנה שלו תהיה נעימה רגועה ובטוחה גם הפגישה תהיה בהכרח טובה יותר ובמקביל תשפיע על רצונו לחזור ולהשתמש בשירותיך לאורך זמן (כלל מס 1 בשימור לקוחות).
אציין 5 כללי אצבע ליצירת חלל נעים ומזמין:
1.צבע - בחרו קיר אחד וצבעו אותו בגוון שונה משאר הקירות לצורך הדגשה ויצירת עניין.
2.מיקום רהיטים - העמידו את הרהיטים כך שיהיה נוח לגשת אליהם ולהשתמש בהם.
3.אקססוריז - אבזרו את החדר עם תמונה, עציץ, שטיח, וילון, אף חלל אינו מושלם ללא וילון+שטיח.
4.תאורה - השקיעו מחשבה, תאורה יוצרת חלל!! והמלצה שלי, לא פלורסנט ובטח לא אור לבן, להשתמש בגוון הנקרא : day light
5. נשמה - הכניסו אופי ונגיעה אישית הייחודית לכם לפינה זו על מנת שהלקוח ירגיש שחשבתם עליו וזמנו חשוב לכם.
לסיכום, כאשר ההמתנה נעימה התחושה בהחלט טובה יותר ואפילו יוצרת ציפיה לפעם הבאה.