חשיבות העיצוב של פינת ההמתנה

חשיבות העיצוב  של פינת ההמתנה
בחיים יש דברים שאינם משתנים, כולנו מגיעים בתדירות שונה אל רופא המשפחה/השיניים לבד ועם הילדים, מודה שכל מפגש כזה מציף אותי בשאלות, האם זה באמת הכרחי? כמה זמן איאילץ להמתין? ואז אני מגיעה אל חדר ההמתנה  ולא מספיק שיושב לי שדון על הכתף ומשכנע אותי לצאת החוצה גם חדר ההמתנה (ברוב המיקרים) הוא כזה עייף, חסר הבעה, לא מזמין, משעמם ובקיצור לא מכיל אותי בכלל...
ואז נשאלת השאלה למה???
למה לא הושקעה כאן לפחות קמת מחשבה ואהבה?

מחקרים רבים מראים שלפינה זו תועלת רבה והיא תשפיע בהכרח על חווית הלקוח.ככל שההמתנה שלו תהיה נעימה רגועה ובטוחה גם הפגישה תהיה בהכרח טובה יותר ובמקביל תשפיע על רצונו לחזור ולהשתמש בשירותיך לאורך זמן (כלל מס 1 בשימור לקוחות).

אציין 5 כללי אצבע ליצירת חלל נעים ומזמין:
1.צבע - בחרו קיר אחד וצבעו אותו בגוון שונה משאר הקירות לצורך הדגשה ויצירת עניין.
2.מיקום רהיטים - העמידו את הרהיטים כך שיהיה נוח לגשת אליהם ולהשתמש בהם.
3.אקססוריז - אבזרו את החדר עם תמונה, עציץ, שטיח, וילון, אף חלל אינו מושלם ללא וילון+שטיח.
4.תאורה - השקיעו מחשבה, תאורה יוצרת חלל!! והמלצה שלי, לא פלורסנט ובטח לא אור לבן, להשתמש בגוון הנקרא : day light
5. נשמה - הכניסו אופי ונגיעה אישית הייחודית לכם לפינה זו על מנת שהלקוח ירגיש שחשבתם עליו וזמנו חשוב לכם.

לסיכום, כאשר ההמתנה נעימה התחושה  בהחלט טובה יותר ואפילו יוצרת ציפיה לפעם הבאה.

המאמר באדיבות

תגובות