צריכת מים גם כשכל צרכני המים לא פעילים

פורום אינסטלציה נועד לקבלת מידע, הצעות, מענה לשאלות ופתרונות לכל נושא בתחום האינסטלציה, אינסטלטורים מנוסים ומקצועיים נותנים מענה ומייעצים בנוגע לתיקונים, תשתיות, סתימות ופתרון בעיות, זה המקום לשוחח עם המומחים.
תנאי השימוש בפורום

צריכת מים גם כשכל צרכני המים לא פעילים

אלי 24.07 (19:35)
שלום,

אני גר בדירה בקומה 3 מבין 8 קומות, יש 3 דירות בקומה, בניין בן 6 שנים, לבניית יש משאבה להעלאת הלחץ בברזים שנמצאת בקומת הקרקע.

שמתי לב שמונה המים (השבשבת שבמרכז המונה) מסתובבת גם כשאין צריכת מים.
מדובר בפולסים מחזוריים (ממש מרגישים את קפיצת הלחץ והזרימה בצינור בכניסה למונה) וקצרים - כל מספר שניות מספר סיבובים של החוגה.

ביצעתי את הדברים הבאים:
1. ניתקתי את ברזי האסלות.
2. ניתקתי את הברז לדוד החשמלי (אין לי קולט שמש, אלא דוג חשמלי בקומה).
3. ווידאתי שאין אף שימוש במים בבית.
למרות הנ"ל - החוגה מסתובבת.

בדקתי האם יש מוקדי דליפה בבית או רטיבויות, וגם לא ראיתי שום דבר.
אשמח אם ראשית תוכלו לעזור לי באבחון הבעיה ובידודה?
דבר שני - במידה ואני מחליט "לספוג" את תוספת התשלום החודשי, האם יש מצב שאני מאפשר נזק מצטבר שיתנקם בי בהמשך?

להתייחסותכם אודה מאוד!
צריכת מים גם כשכל צרכני המים לא פעילים
הוסף תגובה קישור ישיר

שים אלחוזר אחרי המונה (ל"ת)

יקי אסקיו 25.07 (21:10)
הוסף תגובה