חיפוש - פרטי בנין , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אל , משרדים |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרדים
25.10.17עיצוב משרדים תכנון פונקציונלי תוך הכרות עם כל הצרכים המעשיים של סביבת העבודה, כולל חלוקת חלל אופטימלית, תאורה, ארגונומיה, אקוסטיקה ותכנון בר קיימא תוך שימת לב על רווחת העובד. אווירה נעימה שמשרה מקום חם ואוהב .עם אלמנטים מגניבים אפילו כמו כדורסל בתוך המשרד שישדרג לנו אווירה כייפת ,סביבת עבודה שגם מידי פעם אם נחים אפשר גם לשחק -
תצוגת זוחלים
9.02.14בפויק זה בוצע עבודה לפי דרישת מעצבת שבו נכללים עבודות גבס- חלוקה לתאים ויצירת מבוך זוחלים הפרדות למשרדים וחלוקה לתאים הדרכה כמו כן בוצע בפרויקט זה עבודת חשמל- חלוקת תאורה הגדלת ארון חשמל התכנת גפי חימום ריצפתים ונקודות חשמל התקנת תיקרה אקוסטית עם קונסטרוקצית עץ ריצוף רצפת משרדים וחדר הדרכה ריצוף אבני מדרך בשילוב עץ בנית חדרי שרותים קומפלט -קירות,אינסטלציה,חשמל,ביוב,וריצוף בנית מעמדים מעץ לאקוורימים בנית כלוב זכוכית לנחשים כולל חימום ריצפ... -
עיצוב משרדי Intengo
10.01.171700 מ"ר ברח הברזל 38 ברמת החיל. תכנון ועיצוב המשרדים – T+Rstudio. תחום עיסוק של החברה: אפליקציות לפרסום באינטרנט. צילומים:עמית גרון -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18.... בכך ניתן להפוך את סביבת העבודה שלנו לנקייה מרעשים והסחות דעת. בין אם מדובר בעיצוב משרדי חברות הייטק, תכנון ועיצוב מוקדי שירות טלפוני, או עיצוב קליניקה לרופאי שיניים, שיש בה כמה חדרי טיפולים, תכנון נכון ושימוש יעיל במוצרים אלו, יכול לשפר משמעותית את תפוקת העובדים, ולהשרות אווירה נעימה ורגועה יותר בסביבת העבודה. אקוסטיקה ובידוד רעשים הם נקודות רגישות בתכנון ועיצוב משרד וסביבות עבודה, ויש להבדיל בין טיפול בבעיות רעש ולבין טיפול בהד. רעש חזק פוגע... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...תוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריטיים לתכנון חלל אג'יילי אפקטיבי: להקשיב למשתמשים היום אנו יודעים כי שיטת ניהול הפרויקטים ב AGILE ניתנת ליישום לא רק בפרויקטים של פיתוח תוכנה, אלא גם בפרויקטים שונים בהם נדרשת עבודה בגמישות, ביעילות, ביצירתיות, עבודה שמחשיבה מאד את המענה לצרכי הלקוח ושמה אותו כערך מרכזי וחשוב. העובדים בשיטת AGILE יודעים להגדיר מה הם הצרכים הפיזיים המתאימים לאופן העבודה שלהם. אלמנטי... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
תכנון ועיצוב משרדי נדל"ן
29.06.16"תכנון ועיצוב משרדי נדל"ן - מרכז המבקרים של חברת לוינשטין בשוהם, עם תחילת הפרויקט קיבל הסטודיו שלנו הנחיה לתכנן משרד שישדר שקיפות, יצירתיות, איכות ומצוינות. לאחר חקירה מעמיקה של אופי וצרכי העבודה במקום, נוצרה הפרוגרמה הלא שגרתית שאפשרה לנו מצד אחד ליצור חלל שקוף ודינמי אך יחד עם זאת נותן פרטיות מספקת לצרכי עבודה, וסגירת עסקאות. הקונספט המרכזי התמקד בחיבור בין תקופות וסגנונות של עיצוב. כמו שניתן להבחין, בחרנו להשתמש בחומרים שמייצרים צורניות ג... -
מיתוג משרדים
28.11.16...פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקות, מתחמי טיפוח, נופש וספא עיצוב משרדים ומיתוג סביבות עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של הפירמה. הדגש על מיתוג ודקורציה ניקרא "ביזנס סטילינג", ובא לידי ביטוי במסרים שהעסק רוצה לשדר לעובדים, ללקוחות ולאורחים. ביזנס סטיילינג מתאים לשיקום ושדרוג מש... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...חוצה. נגדיר ביחד עם לקוחותינו את מערכת הקשרים בין המחלקות ובתוך כל צוות. נגדיר את טיב ואופי העובדים, מי הלקוחות ונאפיין את האורחים הבאים לעסק. למעשה נגדיר ביחד את מגוון קהלי המטרה שישתמשו בסביבת העבודה המעוצבת בנוסף לכל אלו נגדיר מראש מהו התקציב שלרשותנו בבואנו לעצב את סביבת העבודה לאן הארגון הולך ועד כמה המשרד המעוצב "גמיש" ויענה גם לדרישות בעתיד ועם ההסתכלות קדימה. מה העסק או המשרד צריך לשדר לעובדים שלו ולאורחים או ללקוחות המגיעים אליו. ... -
תעשייה,משרדים
14.06.14פרויקט מבנה תעשיה משולב עם משרדים באזור תעסוקה עידן הנגב..מתוכנן על שטח של 8 דונם..חומרים: בטון חזות וחיפוי במגשי אלומיניום.. -
עיצוב משרדים
26.08.14תכנון, עיצוב, רישוי וליווי מלא לאורך כל תהליך הפרויקט, משרדנו שם דגש בתהליך התכנון על שמירת מוניטין וחזון העסק לאורך הפרויקט. -
עיצוב משרדים
25.10.17עיצוב חלל בקונספט המקום ע"י ריהוט תאורה וגרפיקה נכונה לחלל