חיפוש - פרטי בנין , חדשות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , בוטיק , תאורה |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תכנון תאורה לעסקים
8.03.15תכנון תאורה לעסק הוא בבחינת "פרה קדושה" ממש לא משחק ילדים...למה? מכיון שהאור הוא אחד המרכיבים החשובים המשפיעים עלינו מבחינה נפשית ותאורה נכונה תיצור אוירה נעימה בחלל דבר שינעים את שהותו של הלקוח בעסק שלך ואז הסיכוי שירכוש עוד מוצרים גדל.ברור לכולנו שתאורה טבעית עדיפה על מלאכותית ולכן עלינו לתכנן את התאורה המלאכותית כמשלימה את הטבעית לפי כיווני האור הקיימים ולקחת בחשבון את הצל המופק מהעצמים השונים בסביה הקרובה.אם כך,איך מתחילים?ראשית, יש להחליט ... -
שדרוג חדר לילד מתבגר ב-1000 ₪ בלבד
20.10.14...ת ווילון בד - 245 ש"ל לזוג כנפיים בממוצע. מוט לווילון-25 ₪ סט תלייה- 9 ₪, סה"כ- 279 ₪. וילון גלילה- המחירים נעים מ-65 ש"ח ועד 215ש"ח לחלון. ( מתייחס לממוצע בקרב רוב הבתים בישראל בהם יש בכל חדר חלון אחד בלבד) תאורה- החלפת גוף התאורה מרכזי+ מנורת קריאה לשולחן העבודה. באיקאה קיים מגוון של גופי תאורה לתקרה ולקריאה במחירים שווים לכל כיס, החל מ-39 ₪ לגוף. מנורת תקרה-145 ₪, מנורת קריאה- 95 ₪, זוג נורות חסכוניות- 39 ₪, סה"כ-279 ₪. ... -
החייאת רהיטים
3.08.15... מצורפת תמונה של מיטה זוגית מעץ מלא, הצבע היה משעמם אך הקו נקי . המיטה נשלחה לצביעה והוספנו ראש מיטה מרופד.התוצאה: הזוג קיבל מיטה חדשה בעלות נמוכה למדי , בחרנו ביחד את הבד שיתאים לשאר הפריטים בחלל ונוצרה אוירה קסומה בחדר.גוף תאורה-מורכב מברזל/נחושת, בכל צורה מעניינת, האור משתקף דרכו בצורה ייחודית.החסרון כרגע: צבע מיושן או משעמם....המלצות- צבע חדש , יש היום מבחר גדול של תרסיסי צבע שייעשו מצויין את המהפך.החלפת הנורה - כדאי לעבור לנורה חסכונית וחשוב... -
קבוצת "מבנה" משפצת את מתחם "מבנה" מגדלי ת"א
16.08.16...דה והלייף סטייל, וכן לשדרג את חווית הקנייה הנוחה אותה מייצר המתחם לקונספט שמייצר חוויה בחלל נעים ומעוצב. השיפוץ שם דגש על בידול האווירה במתחם שתהיה שונה ומיוחדת בשונה מהאווירה בכל קניון סטנדרטי ואת זאת ניתן להשיג על ידי יצירת גגונים ייחודיים, תאורה נעימה ופינות ישיבה. כל אלה, לצד השילוב בין מותגים ידועים לבין בתי עסק באווירת "בוטיק" כגון קפה ג'ולי ובייקשופ, מבדלים את מתחם הקניות של מגדלי תל אביב מול מתחמי הקניונים המוכרים באזור תל אביב/גבעתיים". -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא נמצא, ויוצר הקשרים אינטואיטיביים בראשו של הלקוח הפוטנציאלי.הקשרים אלה יכולים להוות מכשול או ליצור הזדמנות עבורך.לכל עסק קמעונאי בקרבתך ,יש פוטנציאל לעזור או להפריע לך .לדוגמא : בוטיק אופנת עילית עשוי לא להצליח אם יפעל לצד חנות של"הכל בשקל".מצד שני בוטיק שכזה ירוויח מאד מצמידות למספרה או לסלון יופי,שפונה לקהל מטרה דומה . מה תמהיל הסביבה הקמעונאית באיזור העסק שלך?האם הסביבה כבר רוויה במוצר או בשירות ש... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17... פרוות ועוד. כמו כן יציאה מהבטונציה והצבע הלבן הקרים וחזרה לחומרים וצבעים חמים שיבוא לידי ביטוי בסגנון עיצוב אותנטי מהמזרח.לסיום, מהם השאיפות המקצועיות שלך לעתיד? השאיפות המקצועיות שלי לעתיד הם כניסה להתמקצע עוד ועוד. להיכנס לתחום העיצוב המסחרי כמו משרדים, עסקים בתי קפה. כמו כן יש לי חלום גדול והוא עיצוב מלונות בוטיק בארץ ובעולם. מלונות קטנים שרוצים להתאפיין בייחודיות דרך עיצוב הפנים של המלון. לעצב דירות נופש ולהיות יזמית.אירית הראל - sol de vida -
תמרורים כחלק בלתי נפרד מתכנון סביבתי ותשתיתי
19.08.25...מתחמים מודרניים קיימת דרישה לשלבו כחלק מהנוף האדריכלי. שילוב נכון בין צבעי הרקע, סוג העמוד וחומרי הציפוי יכול להפוך את התמרור לאלמנט שאינו צורם בנוף, ולעיתים אף משתלב כחלק מהעיצוב הכולל. כך למשל, בפרויקטים יוקרתיים של מגורי בוטיק או מרכזי עסקים, נעשה שימוש בעמודי נירוסטה, חיבורים נסתרים וציפויים בגוונים מותאמים. כל זאת מבלי לוותר על נראות ובטיחות – הדרישה המרכזית של התקנים. חדשנות וחידושים טכנולוגיים תחום התמרורים אינו עומד במקום. לצד הת... -
אחד על אחד עם ענבל קרקו
31.01.17...קי וסטירילי, אני חושבת שהטרנד הבא יהיה צבעוני, אפילו צבעוני מאוד. יותר ויותר אנשים יבינו את התרומה של הצבע לשמחה בחיים שלהם ויעזו להכניס את זה הביתה.ולסיום, מהם השאיפות המקצועיות שלך לעתיד?אחרי עשור שעשיתי בו המון פרויקטים פרטיים, אשמח להיכנס עמוק יותר לתחום המסחרי, מה שמעניין אותי במיוחד הוא מלונות בוטיק ומשרדים. אני חושבת שהכישרון והניסיון שלי בתחום הביתי, יסיעו לי לגרום לאנשים להרגיש טוב ונוח במקום שהם מתארחים וגם בעבודה.ענבל קרקו - עיצוב פנים -
אחד על אחד הכירו את מיטל גפן
26.12.16...תה שום התאמה לצרכים המשתנים ולחנות התווספו אלמנטים רבים שונים האחד מהשני ללא קו עיצובי אחד מנחה וללא היררכיה בחלל – והחנות הפכה לכאוס גדול. הרעיון העיצובי המרכזי שהנחה היה הרצון להפוך את חנות המשקפיים המקומית (הלוקלית) לחנות בוטיק המאופיינת בחלל חדשני נקי ומזמין. התכנון שהתחיל "מתוכנית על" הכוללת את כל הפונקציות שהוגדרו ע"י הבעלים בתוך הפרוגרמה, המשיך לתכנון ועיצוב פרטי הנגרות ועלה ברזולוציה עד רמת תכנון הפרט של אלמנט התצוגה למשקפיים. בחרנו להשתמ...