חיפוש - תגובות , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , וו , משרדים |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרדים
25.10.17עיצוב משרדים תכנון פונקציונלי תוך הכרות עם כל הצרכים המעשיים של סביבת העבודה, כולל חלוקת חלל אופטימלית, תאורה, ארגונומיה, אקוסטיקה ותכנון בר קיימא תוך שימת לב על רווחת העובד. אווירה נעימה שמשרה מקום חם ואוהב .עם אלמנטים מגניבים אפילו כמו כדורסל בתוך המשרד שישדרג לנו אווירה כייפת ,סביבת עבודה שגם מידי פעם אם נחים אפשר גם לשחק -
תצוגת זוחלים
9.02.14...עבודות גבס- חלוקה לתאים ויצירת מבוך זוחלים הפרדות למשרדים וחלוקה לתאים הדרכה כמו כן בוצע בפרויקט זה עבודת חשמל- חלוקת תאורה הגדלת ארון חשמל התכנת גפי חימום ריצפתים ונקודות חשמל התקנת תיקרה אקוסטית עם קונסטרוקצית עץ ריצוף רצפת משרדים וחדר הדרכה ריצוף אבני מדרך בשילוב עץ בנית חדרי שרותים קומפלט -קירות,אינסטלציה,חשמל,ביוב,וריצוף בנית מעמדים מעץ לאקוורימים בנית כלוב זכוכית לנחשים כולל חימום ריצפתי התקנת דלתות צביעת מיבנה וישום שליכט אקרילי -
עיצוב משרדי Intengo
10.01.171700 מ"ר ברח הברזל 38 ברמת החיל. תכנון ועיצוב המשרדים – T+Rstudio. תחום עיסוק של החברה: אפליקציות לפרסום באינטרנט. צילומים:עמית גרון -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...ת לעמיתיו לעבודה, אפילו ראשי לבחור את סוג הטקסטיל והחומר של שולחן או כיסא עליהם יעבוד, וכל בחירה כזאת מרגישה טוב, מעצימה. תחושה טובה של להיות מטופל כמבוגר מדגישה את תחושת האמון שמגיעה מההנהלה למעלה לעובד למטה. שיתוף ועבודת צוות Collaboration שיתוף פעולה מקרי מצוין ליצירת רעיונות יצירתיים. בשטחי מעבר ייעודיים, יש לתכנן ולעצב חלל מזמין נוח ומסוגנן שמאפשר את אותם רגעי "הפיצוח" ו "ההברקה" ('אאוריקה!" ) ורעיונות טובים, שנולדים בכל רגע, בכל מ... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...ת עבודה בגמישות, ביעילות, ביצירתיות, עבודה שמחשיבה מאד את המענה לצרכי הלקוח ושמה אותו כערך מרכזי וחשוב. העובדים בשיטת AGILE יודעים להגדיר מה הם הצרכים הפיזיים המתאימים לאופן העבודה שלהם. אלמנטים מסוימים יחזרו על עצמם למשל מגוון נקודות מפגש שצריכות להיות זמינות במשרד. מדובר במקומות שניתן להיפגש בהם מידי יום כדי לבצע פגישות מעקב קצרות. ואלמנטים אחרים שמאפשרים גמישות עפ"י הצרכים המשתנים מצוות לצוות. יצירת הזדמנויות למפגשים ואינטראקציה בין העובדים ... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16... ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו מגבש קונספט עיצובי. מדובר ברעיון מוביל שמבטא את המותג ורוח הארגון. הקונספט הרעיוני יבוא לידי ביטוי בצבעים, בעיצוב האווירה, החל מהעיצוב הגרפי של הקירות למשרד, מדבקות לוח מחיק / מדבקות לוח גיר / לוחות שעם מעוצבים / שלטי לוגו באותיות מובלטות, שלטי לוגו מוארים, אבל לא רק. הסטודיו מתמחה בעיצוב ומיתוג בבחירת פרטי רהוט ואבזור להשלמת האווירה. ... -
תכנון ועיצוב משרדי נדל"ן
29.06.16...ליצור חלל שקוף ודינמי אך יחד עם זאת נותן פרטיות מספקת לצרכי עבודה, וסגירת עסקאות. הקונספט המרכזי התמקד בחיבור בין תקופות וסגנונות של עיצוב. כמו שניתן להבחין, בחרנו להשתמש בחומרים שמייצרים צורניות גאומטרית חזרתית כמו קירות המשרבייה וכיפת הסקיילייט שבד"כ מאפיינים את סגנון האדריכלות האסלמית, לצד תכנון מודרני ועכשווי הבא לידי ביטוי במינימליסטיות, בשקיפות ובתנועה של החומרים. כמו כן תכנון התאורה במקום משחק תפקיד מרכזי בעיצוב וכמובן מעצים את החוויה." -
מיתוג משרדים
28.11.16...סם ובא במקום לשפץ או לעבור למשרדים חדשים. מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוקשיין מסוים, אך חפצים לרענן את המראה ולחדש את השפה והנראות פונים לסטודיו עם משימת ביזנס-סטיילינג. הסטודיו בונה קונספט של חידוש האווירה ומיתוג מחדש בכל סביבת עבודה. פתרון של ביזנס סטיילינג יעיל ומידי, ויכול לתת מענה גם לקראת ביקור חשוב של אורחים, גיוס עובדים, אירוע חברה או מסיבת עיתונאים. ביזנס סטיילינג ומיתוג משרדים, מאפשר להנהלות לשדרג קומות שלמ... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...תאמה של משרד חדש לצרכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. מהלך של מעבר למשרד חדש, דורש גם משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים, שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים את כל ההתחייבות הזו שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור ?במקרים רבים של התרחבות במספר העובדים במשרד, לא נדרשת הכפלה של שטחי המשרד. ברב המקרים תוספת של כרבע מהשטח הקיים בהחלט יכולה להיות מספקת. אם זה המקרה אצלכם, אולי לא הכרחי לעבור למשרדים חדשים. במקו... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנהלות פונות למעצבי פנים ומומחים למיתוג סביבות עבודה בבקשה לעצב מחדש, או אפילו רק לרענן ולחדש את סביבת העבודה, במטרה לחזק את הקשר בין עיצוב פני המשרד ומשיכ... -
תעשייה,משרדים
14.06.14פרויקט מבנה תעשיה משולב עם משרדים באזור תעסוקה עידן הנגב..מתוכנן על שטח של 8 דונם..חומרים: בטון חזות וחיפוי במגשי אלומיניום.. -
עיצוב משרדים
26.08.14תכנון, עיצוב, רישוי וליווי מלא לאורך כל תהליך הפרויקט, משרדנו שם דגש בתהליך התכנון על שמירת מוניטין וחזון העסק לאורך הפרויקט. -
עיצוב משרדים
25.10.17עיצוב חלל בקונספט המקום ע"י ריהוט תאורה וגרפיקה נכונה לחלל