חיפוש - תגובות , חדשות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חוק , צילום אדריכלי |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
קפריסין לשוחרי אדריכלות וצילום
9.05.11עמותת האדריכלים מארגנת סיור אדריכלי בקפריסין. 23 - 26 יוני, 2011. חמישי-ראשון, 4 ימים מלאים (3 לילות) קפריסין: כנסיות האסם, בתי החומר, הגשרים הונציאניים, עיר הבירה המחולקת האחרונה ו- 75 שנה ל"פורסט פארק". סמינר מיוחד זה מציע הכרות עם אלמנטים אדריכליים, היסטוריים ותרבותיים, עם נופים מרהיבים ועם מקומות רווי השראה לצילום, בעלי הערך והמעניינים ביותר בקפריסין. "כנסיות האסם", מבנים צנועים דמויי אסמים, מפוזרות בתוך גוש הרי הטרודוס. חלקן מצויות ב... -
קומות בנסיגה, אור וצל
22.01.12...לית הטענה שבקומות הגבוהות נבנות אמנם פחות דירות, אך הן גדולות יותר ובתוספת מרפסת הגן הן מיועדות למעשה לפנטהאוזים לעשירים בלבד.למתכננים אותם מראיין קנטי לכתבה יש תשובות (ואפילו טובות) לטענות. למרבה הצער אף אחד מהם לא עוסק בעובדה שהחוק יוצר סגנון עיצובי חדש. סגנון בו תכנון המבנה מתחלק למעשה בין שני אדריכלים, עם לקוחות שונים. תל אביב של מטה ותל אביב של מעלה, שפשוט יושבות זו על זו והחיבור הסגנוני תלוי רק ברצונו של האדריכל המאוחר יותר והסכמתו של היזם. -
על שימור ומגורים בקופסת שימורים
5.06.11...ת לפרויקט חדש וחיים טובים יותר, וביום בהיר אחד אומרים להם ששנת 1933 יותר חשובה מ-2011. אני לא מזלזל בשימור, אבל הבתים האלה הם לא פאר היצירה האדריכלית. יש הרבה מעונות עובדים ברמה אדריכלית גבוה יותר." אם כל זה לא מספיק, בא חוק התכנון והבניה המוצע ומציג את נושא השימור דרך רשימות. מה רע בזה? תקראו את מה שכותב בלוג "המרפסת". הטיעון השני הוא טיעון אדריכלי: השימור מעקר את האדריכלות המקורית והופך יעודים מקוריים למסגרות חסרות תוכן. מוקדים היסטורי... -
אדריכלות כפעולה חברתית בטכניון
8.05.23סטודיו 1:1 בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון מזמן לסטודנטים התנסות מעשית וקהילתית במעשה האדריכלי אדריכלות היא פעולה שיתופית הכרוכה באחריות חברתית, במשא ומתן ובפשרות. כך מסבירים האדריכלים דן פרייס ומיכל בלייכר את הרציונל של Studio 1:1 – הקורס הייחודי שהם יסדו ב-2018. לדבריהם, סטודנטים רבים בארכיטקטורה תופסים את האדריכל כגאון בתכנון וכאחראי הבלעדי לפרויקט האדריכלי. בסטודיו שלנו הם מבינים שתכנון אדריכלי הוא תהליך מורכב המבוסס על עבודת צו... -
פרסים הוענקו למצטייני הפקולטה לארכ' בטכניון
5.12.16פרס רייסקין ופרס סגל הוענקו לסטודנטים מצטיינים מהפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניוןהפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון העניקה פרסים לעבודות הסטודנטים המצטיינות של השנה החולפת (תשע"ו). בפרס הראשון ע"ש ליאון וישראל רייסקין ז"ל זכה ניר פולק על הפרויקט "מרחבי האדם והמכונה בעתיד הטכנולוגי" בהנחיית האדריכלים שמעיה צרפתי ויונתן נתניאן. במסלול לאדריכלות הנוף זכתה בפרס הראשון, ע"ש יחיאל ויוסף סגל ז"ל, מיכל וולנר על הפרויקט "היקוות". עם שופטי פרס ר... -
פרויקטי הגמר של הסטודנטים לארכיטקטורה בטכניון
11.08.21... ספורט או אזורים להופעות חוץ.כל אחד מהפרויקטים בהגשה הציג חזון נרחב ותפיסה המתייחסת לנתוני אמת עכשווים ואל מול אתגרים צפויים. האירוע משך אליו בעלי תפקידים בכירים במשרדי ממשלה וגופי תכנון, רשויות ניקוז, אדריכלי נוף ומתכננים, וחוקרים מהאקדמיה בתחומי ההידרולוגיה והאקולוגיה. מבחינתה של ז"ק התפיסה של הפרויקטים היא חלק מהרצון למקם את אדריכלי הנוף כמובילי תהליכי תכנון. "על מנת שיוכלו להוביל תכנון, אדריכלי הנוף צריכים לשלוט במרכיבי התמונה הגדולה, במורכבו... -
המרכז האקדמי ויצו חיפה תערוכת הבוגרים 2017
27.06.17פתיחה חגיגית : יום ג' 18.7.2017 בשעה 20:00נעילה: מוצ"ש 29.7.17מחלקות מציגות: תקשורת חזותית | ארכיטקטורה | צילום | עיצוב אופנה רח' הגנים 21, המושבה הגרמנית, חיפה. טל. 04-8562555ימים א' – ה' 12:00 -20:00 שישי 10:00- 14:00 שבת 10:00- 22:00הכניסה חופשיתפרופ' דוד אלכסנדר, נשיא המרכז האקדמי:" דבריהם של ראשי המחלקות המובאים כאן מסכמים הן את החזון המקצועי של כל אחת ממחלקות המוסד והן את הישגיהם של בוגרי תשע"ז. המרכז האקדמי ויצו-חיפה ממשיך, כב... -
תערוכת בוגרים המרכז האקדמי ויצו חיפה
3.07.16תערוכת הבוגרים 2016 פתיחה חגיגית : יום ד' 13.7.2016 בשעה 20:00 נעילה: מוצ"ש 23.7.16 מחלקות מציגות: תקשורת חזותית | ארכיטקטורה | מדיה צילום וקולנוע | עיצוב אופנה רח' הגנים 21, המושבה הגרמנית, חיפה. טל. 04-8562555 ימים א' – ה' 12:00 -20:00 שישי 10:00- 14:00 שבת 10:00- 22:00 הכניסה חופשית פרופ' דוד אלכסנדר, נשיא המרכז האקדמי: "דומני שמילותיהם של ראשי המחלקות מסכמות באופן מדויק הן את החזון הא... -
בזיון וסיאוב בירושלים
15.08.11...גי שלושת הצוותים. כתבה נרחבת יותר ב Xnet מגלה את הלחצים הפוליטיים של העיריה ואת אוזלת היד של האדריכלים ומוסיפה גם ביקורות. העובדה שהתחרות נערכה באופן פרטי על ידי בצלאל, ולא באמצעות עמותת האדריכלים, איפשרה למוסד לשנות את החוקים לפי ראות עיניו בדיעבד.מיכאל יעקובסון כותב :"זהו סיפור מעורר מחלוקת ותמיהות, שבו הנהלת המוסד האקדמי החשוב אינה פועלת בשקיפות. התנהלותו של בצלאל בפרשת הקמפוס נראית כמזגזגת ולא מקצועית, ומתפרשת בעיני גורמים לא מעטים כחסרת ...