חיפוש - סימבולים / בלוקים , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , כד , משרדים |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרדים
25.10.17עיצוב משרדים תכנון פונקציונלי תוך הכרות עם כל הצרכים המעשיים של סביבת העבודה, כולל חלוקת חלל אופטימלית, תאורה, ארגונומיה, אקוסטיקה ותכנון בר קיימא תוך שימת לב על רווחת העובד. אווירה נעימה שמשרה מקום חם ואוהב .עם אלמנטים מגניבים אפילו כמו כדורסל בתוך המשרד שישדרג לנו אווירה כייפת ,סביבת עבודה שגם מידי פעם אם נחים אפשר גם לשחק -
תצוגת זוחלים
9.02.14בפויק זה בוצע עבודה לפי דרישת מעצבת שבו נכללים עבודות גבס- חלוקה לתאים ויצירת מבוך זוחלים הפרדות למשרדים וחלוקה לתאים הדרכה כמו כן בוצע בפרויקט זה עבודת חשמל- חלוקת תאורה הגדלת ארון חשמל התכנת גפי חימום ריצפתים ונקודות חשמל התקנת תיקרה אקוסטית עם קונסטרוקצית עץ ריצוף רצפת משרדים וחדר הדרכה ריצוף אבני מדרך בשילוב עץ בנית חדרי שרותים קומפלט -קירות,אינסטלציה,חשמל,ביוב,וריצוף בנית מעמדים מעץ לאקוורימים בנית כלוב זכוכית לנחשים כולל חימום ריצפ... -
עיצוב משרדי Intengo
10.01.171700 מ"ר ברח הברזל 38 ברמת החיל. תכנון ועיצוב המשרדים – T+Rstudio. תחום עיסוק של החברה: אפליקציות לפרסום באינטרנט. צילומים:עמית גרון -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...לנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור באופן אוטומט... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...ם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירתיים, פשוטים לשימוש ונעימים למראה, אשר בכוחם למזער למינימום את התהודה האקוסטית ומעבר הקולות והרעשים בחלל. בכך ניתן להפוך את ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריטיים לתכנון חלל אג'יילי אפקטיב... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
תכנון ועיצוב משרדי נדל"ן
29.06.16"תכנון ועיצוב משרדי נדל"ן - מרכז המבקרים של חברת לוינשטין בשוהם, עם תחילת הפרויקט קיבל הסטודיו שלנו הנחיה לתכנן משרד שישדר שקיפות, יצירתיות, איכות ומצוינות. לאחר חקירה מעמיקה של אופי וצרכי העבודה במקום, נוצרה הפרוגרמה הלא שגרתית שאפשרה לנו מצד אחד ליצור חלל שקוף ודינמי אך יחד עם זאת נותן פרטיות מספקת לצרכי עבודה, וסגירת עסקאות. הקונספט המרכזי התמקד בחיבור בין תקופות וסגנונות של עיצוב. כמו שניתן להבחין, בחרנו להשתמש בחומרים שמייצרים צורניות ג... -
מיתוג משרדים
28.11.16...תי בהתאם לערכי המותג של הפירמה. הדגש על מיתוג ודקורציה ניקרא "ביזנס סטילינג", ובא לידי ביטוי במסרים שהעסק רוצה לשדר לעובדים, ללקוחות ולאורחים. ביזנס סטיילינג מתאים לשיקום ושדרוג משרדים קיימים, ללא שבירת קירות, ואפילו תוך כדי עבודה. מדובר בטיפול קוסמטי שעושה את הקסם ובא במקום לשפץ או לעבור למשרדים חדשים. מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוקשיין מסוים, אך חפצים לרענן את המראה ולחדש את השפה והנראות פונים לסטודיו עם משימת ביזנס-... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...רכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. מהלך של מעבר למשרד חדש, דורש גם משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים, שלא לדבר על עלויות המעבר. אז לפני שלוקחים את כל ההתחייבות הזו שווה לבדוק האם באמת כדאי לעבור ?במקרים רבים של התרחבות במספר העובדים במשרד, לא נדרשת הכפלה של שטחי המשרד. ברב המקרים תוספת של כרבע מהשטח הקיים בהחלט יכולה להיות מספקת. אם זה המקרה אצלכם, אולי לא הכרחי לעבור למשרדים חדשים. במקום זאת מומלץ לעשות ב... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...כנון של חלוקת חלל ונתייחס לתרבות הארגונית במבנה. לדברים יש גם השפעה על הבחירות בגוונים, מסרים חומרים אופי רהוט ותאורה. נדגיש את נושא המיתוג וגווני הלוגו. נתקשר את המסרים באופן יצירתי על הקירות, נבחר את המשפטים בעלי המשמעות המתאימה למותג ולחברה. לעיתים נציג את מוצרי החברה כדי לייצר חוויה לאורחים מבקרים וגאוות יחידה לעובדים. הכל במטרה לחזק את המותג והעסק, לסייע למשוך ולשמר כח אדם איכותי, שגם יתרום וישקיע מזמנו וממרצו בחזרה לארגון.www.trstudio.co.il -
תעשייה,משרדים
14.06.14פרויקט מבנה תעשיה משולב עם משרדים באזור תעסוקה עידן הנגב..מתוכנן על שטח של 8 דונם..חומרים: בטון חזות וחיפוי במגשי אלומיניום.. -
עיצוב משרדים
26.08.14תכנון, עיצוב, רישוי וליווי מלא לאורך כל תהליך הפרויקט, משרדנו שם דגש בתהליך התכנון על שמירת מוניטין וחזון העסק לאורך הפרויקט. -
עיצוב משרדים
25.10.17עיצוב חלל בקונספט המקום ע"י ריהוט תאורה וגרפיקה נכונה לחלל