חיפוש - חדשות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , משרדים , תכנון משרד |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18...וחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עובדים במשרדים הפתוחים נמצאו גם בעלי רמות לחץ גבוהות יותר מול רמות נמוכות יותר של ריכוז ומוטיבציה, והסטטיסטיקה מראה שהם נוטלים יותר חופשת מחלה מקולגות שיושבים בחדרים בעלי ארבע קירות. המדענים והפסיכולוגים גרגורי א. לורנס, יצחק פריד,... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18...וחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עובדים במשרדים הפתוחים נמצאו גם בעלי רמות לחץ גבוהות יותר מול רמות נמוכות יותר של ריכוז ומוטיבציה, והסטטיסטיקה מראה שהם נוטלים יותר חופשת מחלה מקולגות שיושבים בחדרים בעלי ארבע קירות. המדענים והפסיכולוגים גרגורי א. לורנס, יצחק פריד,... -
עיצוב סביבת עבודה חדשנית - הכנס הבינלאומי
19.03.17עיצוב סביבת עבודה חדשנית – 11/05/2017הכנס הבינלאומי לעיצוב ותכנון משרדים ומרחבי עבודה, בייזום והפקת "בית ונוי", יפגיש מרצים בולטים מחו"ל עם קולגות מישראל וגורמי מפתח בתחוםהאם יש גבול לדמיון, ליצירתיות ולתעוזה בתחום עיצוב המשרד ומרחבי עבודה? כמה עוד אפשר לחדש בתחום? האם ישנם סגנונות עיצוב חדשים? קונספטים מרעננים? צבעים וניגודים יוצאי דופן? ובכלל, עד כמה תחום העיצוב בכלל משפיע על עיצוב המשרדים בפרט ועל חוויית העבודה בהם? בשאלות אלה ואחרות יעס... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18החידושים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריט... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
שילוב טכנולוגיה בעיצוב משרדים
1.02.18...ם ניתן יהיה לשלב את המסכים השונים. בנוסף לכך, צריך גם לשלב את כל זה עם תאורה נכונה שכן אם השמש תיכנס למשרד ותאיר ישירות על המסך, עלול להיות שלא באמת תראו טוב. יצירת חללי תקשורת מיוחדים עוד דבר שהטכנולוגיה דורשת מאיתנו בעיצוב משרדים מודרניים, זה גם ליצור חללים שמיועדים לתקשורת. כלומר, אם כל העובדים שלכם יושבים כל הזמן מול המסכים הרי שלא יוצא להם לתקשר זה עם זה, ולכן חשוב שיהיו גם חללים שבהם אין מסכים. בזמן עיצוב חללים כאלה צריך לשים לב שיהיו פינו... -
כנס INNO לעיצוב ותכנון המשרד ומרחב העבודה
12.03.17...ים בנושאי עיצוב וחדשנות. נושא ההרצאה: Create.Build.Shift - הבנת הנוף המשתנה של סביבת העבודה. 12:50-13:20 אורי הלוי | ישראל | אדריכל, מבעלי משרד האדריכלים "אורבך-הלוי". נושא ההרצאה: cool is not enough: איך לעצב משרדים שעובדים? 13:20-13:30 מילסטון | דוד ניב – מנכ"ל מילסטון נושא ההרצאה: שובם של הטפטים. 13:30-14:30 ארוחת צהריים וסיור בתערוכה 14:30-14:50 גלובל טקניון | אלי גרניט - מנכ’’ל גלובל-טקניון, צרע... -
10 / 10 - 100 דק' על תכנון מתקדם וירוק
15.12.16...כלות נוף————————————מלוד לטבריה וחזרה: בחיפוש אחרי אקולוגיה עירונית אחרת ד"ר אדר' אלס ורבקל, דרמן ורבקל אדריכלות, ראש התכנית לתואר שני בעיצוב אורבני, בצלאל————————————אלתור מתוכנן כהלכהגלית גאון, אוצרת לעיצוב————————————מבני משרדים מוסמכי LEED GOLD ברומניה אדריכל אלון יצחקי, יסקי מור סיון————————————Sea You Soon אדריכל דן זוהר, HAUGEN/ZOHAR ARKITEKTER AS————————————למכור קרח לאסקימוסים, מבנה משרדים לפי 5281 אדריכל דביר דייטש, אדריכל ראשי משרד הבי... -
לעבור משרד ולהישאר שפויים
21.01.18...אה שעדיין לא עברתם משרד. מדובר במגוון רחב מאוד של תהליכים שצריכים להתבצע כמעט במקביל ובנוסף לזה, צריך לעשות מאמץ עילאי על מנת לא לפגום בשגרת העבודה השוטפת – דבר שיכול להביא להפסדים לא מבוטלים. בניגוד להובלה של דירה, במשרדים הסיפור שונה במובנים רבים. כך לדוגמה אם במעבר דירה, המשימות שצריך לבצע מסתכמות באריזה, ארגון והובלה (פחות או יותר) במשרדים מדובר בהובלת ציוד ומסמכים רגישים, ארגון ניירת, פירוק והרכבת רהיטים ועוד. מעבר לכך, לעתים קרובות ... -
איך לבחור אדריכל/ית לתכנון הבית שלנו?
16.02.11...ידת פרוט התוכניות, הדמיות תלת-ממדיות וכד'. ככל ששכר הטרחה יהיה נמוך יותר, כך כמות הזמן המושקעת בעבודה תהיה קטנה יותר ואיכות העבודה תפגע. - גודל המשרד.זאת נקודה סובייקטיבית, וכל אחד מאיתנו יענה עליה באופן שונה. ישנם משרדים גדולים המעסיקים מספר רב של עובדים וישנם משרדים קטנים עם 2-5 עובדים. ישנם משרדים וותיקים וישנם משרדים של 'אדריכלים צעירים'. ישנם אדריכלים השוכרים משרד, וישנם כאלה העובדים מביתם. חשוב מאוד לבחור משרד שאתם חשים בו נוח, וג...