חיפוש - פרטי בנין , חדשות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עיצוב חדר עבודה , עיצוב משרד |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב סביבת עבודה חדשנית - הכנס הבינלאומי
19.03.17...עוד אפשר לחדש בתחום? האם ישנם סגנונות עיצוב חדשים? קונספטים מרעננים? צבעים וניגודים יוצאי דופן? ובכלל, עד כמה תחום העיצוב בכלל משפיע על עיצוב המשרדים בפרט ועל חוויית העבודה בהם? בשאלות אלה ואחרות יעסוק הכנס ה-3 הבינלאומי לעיצוב משרדים ומרחבי עבודה שיתקיים ביום ה' ( 11.5.17), במרכז הכנסים 'אבניו', קריית שדה התעופה. מה בכנס? בכנס ישתתפו אדריכלים, מעצבי פנים, מנהלי פרויקטים, יזמים וקבלנים, ולצד הרצאות מרתקות בינ"ל- הוא ישלב תערוכה מ... -
כנס INNO לעיצוב ותכנון המשרד ומרחב העבודה
12.03.17הכנס הבינלאומי ה - 3 לעיצוב ואדריכלות המשרד ומרחב העבודה הכנס יתקיים בתאריך 11.5.2017באבניו, קריית שדה התעופה מנחה הכנס: האדריכל מיכי סתר 08:30-09:30 ארוחת בוקר וביקור בתערוכה 09:30-09:40 דברי פתיחה | איריס מושלי מנכ"ל קבוצת בית ונוי אדריכל מיכי סתר מנחה הכנס 09:40-10:20 קרסטי גרובס | Kursty Groves | אנגליה – מעצבת, סופרת, מגישת טלוויזיה, ומרצה בנושאי קדמה וחד... -
תכנון ועיצוב משרד בחברת סטראט-אפ
18.03.15עיצוב משרד, כמו כל עיצוב של חלל עבודה מסחרי, יישקף את אופי החברה כלפי חוץ. אך במה בכל זאת שונה עיצוב משרד בחברת סטארט-אפ מעיצוב משרד עו"ד או משרדים סנדרטיים אחרים?בחברות סטארט-אפ נמצא לרוב עובדים צעירים, נמרצים, בעלי הרגלי עבודה חדשניים, התנהלות דינמית וחשיבה מחוץ לקופסא. אותה החשיבה הנדרשת מהם ביום יום תשרת את המתכנן ביצירת חלל התואם את הלך הרוח. הנה כמה טיפים בעזרתם נוכל להקנות לחלל המשרדי הסטנדרטי רוח צעירה, בועטת ונועזת.גרפיקה וטכניקות הדפסהה... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18רבות נאמר על ה'אופן ספייס' שיכול להיות 'מגניב' ולהיתפש כמקום עבודה העוזר בקליטת כח אדם איכותי המייצר שיתופי פעולה בין העובדים, אולם לא פחות דובר על רמת הרעש המייצר הסחות דעת, פוגם בפרטיות העובדים וביצועיהם. כתבה על תחזוקת חללים פתוחים מנצחת. מחקרים שונים מצאו כי ה'אופן ספייס' עלול להשפיע על ביצועי העובדים. רעשים סביבתיים יכולים להפוך להסחות דעת אשר פוגעות בפריון העובדים. חלק מהעובדים מתרגלים לסביבת העבודה הזו וחלק מתקשים גם אחרי שנים רבות. עוב... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
המדריך לבחירת אדריכל
20.01.11משרד האדריכלות אלפא מתכננים הוקם על בסיס שלוש אבני יסוד- הקשבה וסבלנות ללקוח, מקצועיות ללא פשרות וניסיון מוכח. האמת, עד לאחרונה לא חשבנו בכלל שיש צורך לפרסם את אבני היסוד שלנו, לא האמנו שזה משהו שיכול לבדל אותנו ממשרדי אדריכלות אחרים בצפון. לאט לאט גילינו שלא כך הדבר, אנשים רבים הגיע למשרדינו לאחר חוויות לא נעימות, עם אדריכלים חסרי סבלנות ולא מקצועיים, לכן החלטנו לכתוב את המדריך הקצר לאיך למצוא אדריכל. רבים האנשים אשר רוצים לבנות בית אך לא יו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...לאתר חדש ושיפוץ אתר קיים כרוכים בהשקעה כלכלית דומה, יש לבחון את עלות התהליך מול התועלת לטווח הארוך, שיכולה להטות באופן משמעותי את הכף לכיוון החלטה ספציפית.מחלל עבודה לחלל שעובד – חלק מתפקידם של המעסיקים הוא לדאוג לסביבת עבודה נעימה, האפשרת לעובדים לבצע את עבודתם באופן המיטבי, היעיל והנוח ביותר. בדיקת תנאי החלל הקיים תוך בחינת אפשרויות עיצוב הפנים יעזרו לכם לבדוק איזה חלל יסייע לכם בהשגת המטרות.לתמונות עיצוב משרדים מפרויקטים ניבחרים ע"י T+R studio -
עיצוב משרדים
22.01.18ישנם אנשים שחושבים שאין צורך בעיצוב משרדים, פשוט שמים כמה כיסאות, שולחנות עם עמדת מחשב וארונות לאחסון מסמכים. לא… ממש לא! מהו בעצם משרד? משרד הוא סביבת עבודה בה העובדים נמצאים שעות רבות במהלך היום, זמן בו עליהם לעשות את עבודתם תוך כדי שיתוף פעולה הרמוני עם הקולגות למשרד – זהו צורך עסקי. כמו כן משרדים רבים מאחרים לקוחות ושותפים עסקיים לצורך קבלת החלטות על שיתופי פעולה וסגירת עסקאות. אלו הם הדברים הבסיסיים של משרד, כמובן שישנו שוני בה... -
עיצוב משרדים
31.12.17עיצוב משרדים בבואנו לעצב פרויקט, אנו תמיד מדברים על השפה העיצובית, השפה המתאימה למיתוג העסק. הדבר נכון לגבי כל סוג של עסק, בין אם זו חנות מתנות או משרד עורכי דין; לכל אחד מהם יש את העיצוב הייחודי שלו המדבר בשפה העיצובית המתאימה. כאשר אנו מדברים על עיצוב משרדי הייטק, חשוב לזכור חברות ההייטק הן סמל לחדשנות טכנולוגית והדבר חייב להתבטא גם בעיצוב משרדי החברה. גם עובדי ההייטק הם ברובם צעירים והדבר בהחלט מתבטא ברוח העיצובית של המשרדים.המהפכה המחשבתי... -
תכנון עיצוב פנים ללוביים, מסדרונות ושירותים.
26.02.15...פילו הזנחה. מקרה זה יוצר ע"פ רוב רושם ראשוני, ספקני, המפתח ציפיות נמוכות בקרב הלקוח אל מול איכות שירותיי המשרדים אותם הוא מבקש.המשרד תמיד נמצא בקונטקסט מבני מסוים: קומה במגדל משרדים, דירה או חדר בקומת הכניסה של מבנה מגורים. עיצוב משרד על פי רוב מתחיל מדלת המשרד פנימה, אולם אסור לשכוח שהכניסה למשרד מתחילה לא פעם הרבה קודם: ברחוב, במדרגות, בלובי, במעלית ו/או במסדרון.באדריכלות, החלל הציבורי (הרחוב, הכיכר, הסמטה, הטיילת) שיקף מאז ומתמיד לאורך ההיסטו...







