חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עיצוב מטבח , תקשורת |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב דירת יוקרה בתל אביב
3.06.13... חם ועליז. בתחילת הפרויקט, הלקוחה הגיעה לשבוע אינטנסיבי בו נערכו הרכישות העיקריות ונקבע הסגנון, הדירה עוצבה ע"י ענבל קרקו, שדאגה גם לביצוע בזמן שהלקוחה עדיין בחו"ל, לרבות רכישות של פריטים עד רמת מכשירי החשמל והמזרנים, תוך תקשורת שוטפת על הלקוחה באמצעות טלפון ומיילים. הסגנון שנבחר הוא מודרני אך חמים ועליז, המטבח (סמגל) הוא מטבח עם דלתות זכוכית שמגיע עד לתקרה על מנת לנצל מקסימום אחסון, החיפוי על קיר המטבח- זכוכית כתומה ואילו משטח העבודה עשוי ... -
עיצוב פנים סינרגי
21.07.25... כאשר אתם משלבים מספר מרכיבים בצורה סינרגטית, אתם יוצרים מערכת שעובדת טוב יותר מכל אחד מהמרכיבים בנפרד. זהו לא רק שילוב של פונקציות, אלא גם יצירת הרמוניה בין אסתטיקה, בטיחות ונוחות.עקרונות המפתח של עיצוב סינרגי כוללים שילוב, תקשורת ושיתוף פעולה בין דיסציפלינות שונות. לדוגמה, בתכנון מבנה, עיצוב סינרגי יכלול שיתוף פעולה בין אדריכלים, מהנדסים, מעצבי פנים ואנשי בטיחות כדי להבטיח שהמבנה לא רק יפה ואסתטי, אלא גם בטוח, יעיל ונוח לשימוש. בעיצוב פנים סינר... -
תהליך תכנון ועיצוב פנים
20.09.16...בצע, עפ"י הרשימה הבאה: - תוכנית מצב קיים - תוכנית הריסה - תוכנית מצב אחרי הריסות - תוכנית העמדה - תוכנית בנייה - תוכנית חשמל (מפסקים, שקעים ונק' תקשורת) - תוכנית סניטרית (מיקום כלים סנטרים ונק' הזנה) - תוכנית מטבח עקרונית - רשימות אלומיניום ונגרות (חלונות ודלתות) - תוכנית ריצוף (שטח והיקף) הליווי v ... -
שיפוץ משרד Gofman Creative
15.02.16... לפרסום עיצוב פנים: דנה שקד עיצוב משרד גופמן - סיפור הרקע דנה שקד ורוית גופמן נפגשו בתחילת שנות העשרים לחייהן, בהיותן סטודנטיות במכון הטכנולוגי בחולון. הן חלקו דירת 2 חדרים בדיזנגוף בזמן שדנה למדה עיצוב פנים ורוית תקשורת חזותית, ובאופן כללי ניסו להבין מה יהיו כשיהיו גדולות. כעשור לאחר מכן, רוית מזמינה את דנה לעצב עבורה את החלל החדש בבורסה בר\"ג של משרד הפרסום והמיתוג שלה Gofman Creative, ודנה, מעצבת פנים בעלת סטודיו מצליח, נענית בשמחה ... -
טיפול בהתנגדויות בעיצוב, אדריכלות והום סטיילינג
10.01.23...נגדות בצורה מהירה ונכונה, היא הופכת למשברון ומשם למשבר. קצת כמו כדור שלג שמתגלגל במדרון ובשלב מסוים תופס תאוצה ואז קשה לטפל במה שנוצר.אז איך מטפלים בהתנגדות שעולה מצד הלקוחות עוד לפני שזה הופך לכדור שלג?הבסיס לכלים שאציג פה: תקשורת פתוחה שקופה וכנה. נכון, לא חידשתי פה דבר ועדיין, עובדה שרבים מאיתנו לא יודעים לטפל בזה.הכלי הראשון והחשוב: תיאום ציפיות בהתחלה ובסוף.בכל שיחה, בכל פגישה שאני מקיימת יש פתיחה ויש סיום, כמו בכל סיפור טוב.לדוגמא: לקוחות ש...