חיפוש - תגובות , חדשות , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , רכבת |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
55a + 306 - תערוכה
31.08.11...ים צדדים שונים בעבודתו של האדריכל. חלקה האחד של התערוכה יציג אינטרפרטציות של האדריכל לפרוייקטים אשר הושלמו בשנים האחרונות. חלקה השני יתמקד בהצגת תהליכי המחקר והתכנון של פרוייקט ייחודי וראשון מסוגו בארץ של עיבוי בינוי לבנייני רכבת בקריית אונו. סטודיו a55 בראשות אדריכל מרק טופילסקי הוקם בשנת 2002 ומונה 5 אדריכלים.הסטודיו מתמחה במגורים צמודי קרקע יחודיים, בנייני מגורים, מסחר ומשרדים ועוד. בתערוכה יוצגו מגוון מעבודות הסטודיו שהושלמו בשנים האחר... -
בית אגד בתל אביב, סמל או שלט?
15.03.12...הבלוג של יעקובסון ובצילומו. "בית אגד הוא לא חלק מהשורה הראשונה וגם לא השניה של היצירות האדריכליות שנוצרו כאן בשנות הששים." אנו עונים בציטוט של מיכאל יעקובסון שסקר את המבנה ברשימה לפני שנתיים. "המבנה בחזותו הכללית מזכיר שיכון רכבת ולכן אין פלא שהנדלרים לא כל כך התפארו בפרויקט הזה. בחוברת שהוציא המשרד לפני מספר שנים, רגע לפני שקיעתו, הפרויקט לא מופיע בכלל. ככל הנראה הנדלרים לא היו מרוצים מהביצוע הסופי של הפרויקט ולכן העדיפו להצניע הן את הזכייה בתחר... -
דשא קבוע אוניברסיטת חיפה
1.12.11...ה. בחירה בדגם שאינו מתאים לתנאי הסביבה והשימוש ישפיע באופן ישיר על מראהו ועמידותו לאורך השנים. לאחר בחירת הדגם המתאים עלינו להקדיש זמן לתכנון נכון של עיצוב השטח. בגינות פרטיות אנו נוהגים לשלב בהתקנות עצים, צמחים, אדני רכבת ואביזרי נוי על מנת לשלב את הדשא הסינטטי בסביבה טבעית ככל הניתן. בשטחים ציבוריים הדגש חייב להיות בראש ובראשונה על הפונקציונאליות ופחות על המראה. בפרויקט זה על הדשא הסינטטי לשמש את הסטודנטים בפעילותם היומיומית. לכן בחר... -
נקים שתי ערים בערבה... ויער... ודובים
17.03.11..."פחד ותיעוב בלאס וגאס"... ואני חושב שאפשר פשוט לצחוק על כל העניין. אחת לשנה יורדים כולם לאילת ומדברים שטויות בלי כיסוי ואפילו בלי כוונה לכיסוי. אתם מוזמנים לקרוא עוד פנינים בכתבה בדה-מרקר: (דוברים שונים) "החלטתי שנקים רכבת לאילת, שתחבר בין ים תיכון לים סוף" "אין מגרשים שמעתם על הדבר הזה? אם בנגב אין מגרשים, סימן שצריך לשנות את הביורוקרטיה." "הנגב יכול להיות מרכז של אנרגיה סולארית ושל התפלת מים שתאפשר לכסות את כל הנגב בחקלאות וגם את סיני.... -
הגשות גמר בויצו חיפה
3.07.11...ול הנושאים בשיח העכשווי, כל זאת תוך גיבוש והבעת עמדה אישית. התהליך מיישם את תפישת המחלקה המשלבת את הקונספטואלי עם היישומי. מגוון הנושאים שנבחרו על ידי הסטודנטים שיח טבע וארכיטקטורה מרכז מבקרים בים המלח ובתמנע; תחנת רכבת בגבול ישראל-ירדן התערבות ברקמה עירונית קיימת תל-אביב: מרחבים נטושים וצמיחה; ככרות ורובדים עירוניים חדשים; רקמות עירוניות אלטרנטיביות; איחוי רקמות במוקדי תחבורה חיפה: זכרון והתחדשות; טופוגרפיה אורבנית ירושלים: צמתים ר... -
כנס ארצי – ניהול משאב העצים במרחב העירוני
14.02.17...ד החלקאות ופיתוח הכפראחריות סביבתית במרחב העירוני | ליעד אורתר, ראש המכון לאחריות תאגידית, המרכז האקדמי למשפט ועסקים.היער העירוני – מדריך למקבלי החלטות | אד' נוף ענבר אשכנזי, מנהלת תחום תכנון ומידע אגף יער ואילנות.חשיבות של הרכבת הקלה בעקרונות התכנון הארצי ותועלתה לשמירת השטחים הפתוחים בישראל | איתמר בן-דוד, מנהל תחום תכנון בחלה"ט.הקמת הקו האדום כמקרה בוחן בניהול משאב העצים העירוני בתכנון וביצוע | גלי גלט שמחי, סמנכ"ל איכות וקיימות, נת"ע.מסמך מדי... -
להגיע לבית החלומות ללא מסע בלהות
17.11.16...האם ישנן זכויות בניה שטרם נוצלו בנכס? האם ניתן לנצלן? האם ישנה תכנית בנין עיר (תב"ע) המעניקה, לדוגמא, זכויות בניה לבנין רב קומות במגרש השכן שעלול להסתיר לכם בעתיד את הנוף? האם על פי התב"ע מתוכננים לעבור כביש ראשי או מסילת רכבת בסמוך לנכס? כל אלה עשויים להשפיע על שווי הנכס באופן דרמטי". "בדיקה נוספת שיש לבצע" , מזכיר לנו סימינובסקי, "היא בדיקת חבות במיסים והיטלים שונים העשויים לחול על הנכס כגון: היטל השבחה, מס שבח, דמי הסכמה, דמי היתר ועוד... -
הכנס ה 10 לבנייה ולתשתיות
12.11.17...ת. דרכי הגעה מרכז הירידים תל אביב ממוקם בנקודה האסטרטגית ביותר במטרופולין, מה שמאפשר גישה מהירה ונוחה אליו מכל נקודה על מפת ישראל. עורקי התנועה המרכזיים (דרך איילון, כביש גהה, כביש החוף, כביש חמש) זורמים ישירות אליו, תחנת הרכבת הצמודה ממוקמת במרחק הליכה מהמתחם, כמו גם תחנות אוטובוס למכביר. זאת ועוד – בסמוך לביתנים השונים יכולים המבקרים להנות ממאות חניות עיליות ותחתיות כשלצידן, במעטפת המתחם, מצויים עוד אלפי מקומות חניה נוספים. ברכב אייל... -
סוגים של מחסומי חניה חשמליים
6.01.14... מצויד באמצעי תקשורת סלולרי במידת הצורך.מחסומי זרוע איכותיים אינם משמשים רק להתראה, אלא אכן מהווים פתרון יעיל עבור משיגי גבול. לא ניתן להרים מחסום זרוע על ידי שימוש בכוח פיזי, ולא ניתן לעבור דרכו. ניתן למצוא אותו גם לפני פסי רכבת, כניסה לשדה התעופה וכדומה. המחסום כולל מנגנון בקרה הכולל עינית בקרה, מנגנון הפעלה ותושבת מנגד, הקולטת את הזרוע.מחסום זרוע מתקפלבמחסום מסוג זה מתקפלת הזרוע במרכזה בעת הפתיחה, וחוזרת למצבה הראשונה בעת הסגירה. המחסום מתאים ... -
על הקריה הצבאית (מחנה רבין) סיפור מקום, דיון #10
27.03.17...גת אלוף משנה. משמש גם כיום כאל"מ במיל' בתפקיד מיוחד.לאחר שחרורו, מונה למנכ"ל חברת "בינוי ותשתית", חברת בת בקבוצת ברן, אותה הקים וייסד, ושימש בתפקד זה כתשע שנים. במסגרת החברה נגע במגוון רחב של פרוייקטים לאומיים – נתב"ג 2000, הרכבת הקלה ירושלים ותל אביב, נמל חיפה, נמל אשדוד צפון (פרויקט אותו ניהל באופן אישי מספר שנים), בתי סוהר, מסילות רכבת ומתחמי רכבת, חישמול רכבת ישראל (אותו אף ניהל באופנים שנים בתקופות שונות) ועוד.כיום שי הוא יועץ עצמאי בתחום ני... -
תחנה לא מרכזית
4.08.11כתבות שונות עוסקות השבוע בגלגוליהן של תחנות. תחנות רכבת, תחנות אוטובוס, תחנות שיהרסו ותחנות שישוקמו. מלבד עשן דיזל וריח של כישלון, שתי שאלות עולות לדיון: האחת, האם באמת תחנות תחבורה צריכות להיות ממוקמות במרכז העיר? והשניה, איך צריך לשקם את המקומות שהוזנחו? האם שימור הוא הדרך? הכתבה המעניינת היא כתבתו של נועם דביר בגלובס. הכתבה מקוננת על שתי תחנות אוטובוס מרכזיות שהולכות להמחק בזמן הקרוב - התחנה באילת וזו שבטבריה. נועם מספר על ההסטוריה של כל א... -
משחקים של אור וצל
18.01.17... תעשייתי ונעשה בו שימוש לקירוי איצטדיונים ותחנות רכבת גדולות בעולם. אנחנו היינו מהראשונים בארץ שהחלו לייצר ולשווק פרגולות לשוק הפרטי עם דגם שקראנו לו SMARTSOL - דגם אלומיניום בעל מערכת קירוי ‘סנפל’. בנוסף לאלה אנחנו מייצרים גם פרגולות אלומיניום סרגלים, פרופילי Z , פרגולות דמויות עץ או פרגולות עם קירוי ‘סנגלייז’ שהוא חומר דמוי זכוכית, שהוא חזק הרבה יותר מהזכוכית, מסנן קרני UV, מבודד תרמי ובעל בידוד אקוסטי המונע רעשי גשם ועמיד לפגעי מזג אויר”. -
הקשר בין תכנון עירוני ושלטון
22.07.12...של הקשרים. כך הדבר עם התחבורה, הבין עירונית והתוך עירונית. מאליו מובן כי קשה לשרת יעדים מנותקים, תוך ריבוי השימוש ברכב פרטי, והפקקים הנוצרים בהכרח במערכות כאלה. כך הדבר גם בתכנון רכבות מכל הסוגים, כיוון שהשכונות יוצרות תחנות רכבת מבחוץ ואלה חייבות להיתמך בעוד מערכת סבוכה ונוספת של אוטובוסים. זוהי תוצאת הפיזור.השכונה, עם ובגלל מיגבלותיה נותנת הרגשה של "קהילתיות", תכונה נחשקת אבל מוגבלת בהיקף הקשרים, בהשוואה ליכולות המגוונות של העיר, ועוד יותר של ק...