חיפוש - אבן , באר |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
כל בית צריך סגנון - מדריך סגנונות עיצוב
9.08.23...יו שמו, לא מחויב לאף סגנון חוץ מלעצמו. הוא מאפשר לכם לערבב בין חומרים, סגנונות עיצוב, תקופות וצבעים.סגנון העיצוב הכפרי העיצוב הכפרי מתאים יותר לחללים גדולים, המאפשרים כניסה של אור טבעי ומבוסס על משאבים טבעיים ונגישים כמו עץ ואבן.הבית הכפרי הוא חם ומנחם בדיוק כמו אוכל ביתי אהוב. הבית הכפרי לא חייב להיות מיושן ולא מתוחכם, הסוד הוא במראה – תקרות גבוהות עם קורות עץ, ארונות עץ, דלפק גדול במרכז המטבח במראה משויף, מחורץ או מוברש עם סירים תלויים מע... -
עיצוב בית מגורים במושב
11.01.21... בבית התווספה לה עוד ילדה. תכנון הבית הפרטי כלל שטח נרחב לסלון, לפינת האוכל והמטבח ובחציו השני של בית הקרקע תוכננו חדר עבודה, שני חדרי ילדים, חדר רחצה מרווח ויחידת הורים הכוללת חדר שינה, חדר ארונות וחדר רחצה. בחירת ריצוף אבן מסוג טרוורטין traventine בגדלים שונים העניקה לבית את אופיו הכפרי המעודן. כך גם בחירת לבנים בגוונים חמים לקיר הקמין שבמרכז החלל הכללי המתכתב עם חיפוי הלבנים בחזית האחורית של הבית. פרופילים בלגיים מברזל תוכננו בגוון בה... -
איים islands – שבוע העיצוב ירושלים 2017
1.06.17...רטי העיצוב והאדריכלות של מילאנו, ובתמיכת המיזם לקולנוע ולטלויזיה של ירושלים. בעליית הגג תיפתח "אסופה" חנות פופ אפ שתציע בין השאר פרטי מרצ'נדייזנג של האירוע, ומבחר מוצרים של המעצבים המשתתפים. מוזיאון הטבע הוותיק, שוכן בבית אבן ישן, שנבנה במאה ה 19. באולמות התצוגה של מבנה היסטורי זה, יציגו האקדמיות שלוש תערוכות שישתלבו במוצגי הטבע והחי ההיסטוריים. האקדמיה בצלאל תציג את התערוכה "מדעי החיים" שאוצרים: ליאורה רוזין וטל גור. בתערוכה רב מחלקתית, יצ... -
בין מחקר לפרקטיקה. על הקשר בין מחקר ופרקטיקה אדריכ
10.05.17...לה: מחד האם וכיצד מייצג הדימוי האדריכלי פרט, קהילה ולאום, ומאידך האם וכיצד הוא בונה אותם. מקרה המבחן יתבסס על דימויים של תהליכי הקמת "בתי עם" ופעולתם, בחירה אשר נובעת מההטרוגניות שבמבנה ומוסד זה, רב תכליותו, וחשיבותו העצומה כאבן שואבת ומפיצת תרבות והשכלה בכל סוגי היישוב.המחקר מתמקדת בשלושה היבטים:1 . הדימוי האדריכלי של בית העם בשירות התנועה הציונית; אילו דימויים נבחרו להטמעת רעיונות ומסרים ואילו נזנחו? 2 . ביטויי הקהילה בדימויי בית העם; איתור יחס... -
FREEZER גלידת שף
8.05.17...כסון המרכזי. חזיתות ויטרינת הגלידה ויחידת הנגרות חופו באריחי בטון גלי בגוון אפור בהיר יותר, ויחידת הכיור לשטיפת הידיים נעשתה אף היא מאותם חיפויי בטון. משטח העבודה ואזור תצוגת היוגורט תוכננו להיות מאותו החומר והוחלט לבחור באבן קיסר שחורה, שתשתלב עם הברזל והבטון. גוון השיש השחור אף הוא יהווה ניגוד מול הצבעוניות המגוונת ובהירה שבצבעי הגלידה. בגלידריית freezer מציגים מוכרים ואף מייצרים את הגלידה. עקב כך, אחד האתגרים הגדולים היה ליצור בחלל של כ ... -
חדש ב saf - אחד על אחד והפעם הכירו את טניה אברמזון
4.12.16...בשנה יותר ממה שלמדתי במהלך כל התואר.מהו תהליך העבודה שלך מול הלקוח?תהליך העבודה מתחיל בפגישה הראשונה, עוד לפני שאני והלקוח נמצאים בתהליך רשמי. אז אני מתרשמת מבני האדם שמולי, על רצונותיהם וחלומותיהם, ומביתם הקיים. לאחר מכן, וכאבן דרך ראשונה לתהליך, מקיימים פגישת תיאום ציפיות מעמיקה יותר בה עוברים (פיסית ובע"פ) על כל הדברים שמעוניינים להשיג בתהליך. עם קבלת תכניות מדידה מקצועיות של הבית, אני מתחילה בשלב התכנון הרעיוני - העמדת הריהוט והשינויים בבינ... -
בית בנימיני מציג תערוכת קרמיקה ישראלית בכנס ה ICA
23.08.16... Ceramic Design from Israel: Techno.Logical Vessels מבחר עבודות מהביאנלה השישית לקרמיקה ישראלית שהוצגה במוזיאון ארץ ישראל, תל אביב, 2011 פתיחה: 12.9.16 / נעילה: 16.10.16 משתתפים: עירית אבא, אווה אבידר, שמחה אבן חן, אורלי אליאנורה אדלביץ', מוריה אדר פלסקין, אפרת אייל, שאול ארזי, אילה בוגאי, תמרה בן ארצי, סהר בצרי, אסתר בק, נועם בר יוחאי, רונית ברנגה, פליסיטי ברנשטיין יעקובי, טל גור, דב גנשרוא ועמי דרך, לנה דובינסקי, יהונתן הופ... -
מה מבדיל ומייחד את עבודת האדריכל מאמן?
7.04.16...אמנויות, והוא החלל! האדריכל יוצר חלל אכן האדריכל "מתעסק" בכל המרכיבים שיוצרים הבעה פלסטית אבל הוא קודם לכל ולפני הכול יוצר חלל, האדריכל "ממשש " בידיו ונוגע באופן אינטנסיבי בחומרים רבים, בעץ, באבן, בזכוכית וכו' אבל "החומר" המרכזי שהוא לש בידיו הוא ה"אין חומר" החלל. "כשבוחנים מבנה בקטגוריות הנ"ל בלבד, צורה, צבע, מאסה, קומפוזיציה מתייחסים אליו בבחינת השטח והחוץ כאילו היה פסל ותמונה מצוירת - תופעה פלסטית... -
הפקולטה לארכיטקטורה בטכניון חוזרת למשכנה המקורי
30.03.16...מעבדה לפיסיקה בקומה הראשונה, אודיטוריום בקומה התחתונה וחדר התייחדות עם הנופלים, בו פורסמו הישגיהם. הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון היא אחת משתי המחלקות הראשונות שנפתחו בטכניון. ב-6 בפברואר 1925, 13 שנים לאחר טקס הנחת אבן הפינה (שהתקיים ב-1912) נחנך הטכניון עם שישה מורים, 16 תלמידים, שתי מחלקות (ארכיטקטורה והנדסה אזרחית) ושבעה מבנים, שרק אחד מהם שימש ללימודים. עד 1953 שכנו כל הפקולטות של הטכניון בבניין ההיסטורי, אך ב-1965 עברו רובן למתחם ה... -
הסדרה עצמית של אמנות הרחוב
3.03.16... את העיר : החוויה האורבנית בסיפורת העברית מאמצע המאה ה- 19 עד אמצע המאה ה- 20 (בני ברק : הקיבוץ המאוחד : ספרית הילל בן חיים, 2010); על קצה המקום : צדדים במרחב ובטקסט הספרותי (תל אביב : רסלינג, 2011); מיליון פחות אחת (רעננה : אבן חושן, תשע"ה 2015) - פואמה; יחד עם עדי שורק ועידן צבעוני חיבר את הספרחללים, שדות תעופה, קניון (רסלינג, 2004).>> חגי מרום // מעצב גרפי וצלם, מחבר הספר "מחתרת הגרפיטי של תל אביב"בערב דיון זה אדבר על גבולות אדומים וטריטוריות ... -
עיצוב פנים קפיטריה "קפה יותו"
22.02.16...ו לבין התורים ועמדות ההגשה הוליד פתרון דקורטיבי יצירתי. במקום מחיצות סטנדרטיות של עמודי מתכת וחבלים המעניקים תחושה קרה ומוסדית, תוכננו אלמנטים הכוללים בסיס ברזל צבוע שחור עשוי פרופילים דקים לתחושה אוורירית ומעל הותקנו אדניות אבן צבועות באפור לקבלת מראה של אדניות בטון. בתוך האדניות נשתלו צמחים מלאכותיים גבוהים וביחד הם תוחמים וחוצצים בין המעברים ליושבים, מבלי לחנוק או לסגור את החלל הקטן. כל דלפקי ההגשה נבנו מחדש לאחר הרחבה והתאמה לציוד החדש. חזית... -
שיפוץ מטבח
12.01.16מטבח מיושן שהחל להתפרק ונזקק לשיפוץ, תוכנן מחדש בתקציב זעום. הצבעים והחומרים הנבחרים תאמו לכלל הדירה בשל היותו של המטבח פתוח בחציו לסלון: ארונות לבנים למעט קלפה אחת בצבע עץ (המתקין חשב שמדובר בטעות...); שיש אבן קיסר בצבע אפור-ירקרק התואם בגוון שלו לאחד מהפרחים המופיעים באריח מעל הכיריים; אריחי רטרו פרחוניים שתוחמים את אזור הבישול והטיגון. שולחן האוכל הוצמד לאחד מקירות המטבח ומשמש חצי אי. בחלל שנוצר בין הארונות החלטתי לא להכביד עם ארון נוסף או ... -
תערוכה - אנשים ועיר
30.12.14...יִהְיֶה בִּתְנוּעָה "(מיכה שטרית, החברים של נטאשה) אדריכלים רגילים לראות את העיר, משורטטת ומצולמת, מוקפאת וריקה מאנשים. קל לשכוח לפעמים שעיר אינה אוסף של מבנים, כבישים ומדרכות או התגלמות של כוחות פוליטיים ופיננסיים בבטון ובאבן, אלא בראש ובראשונה ריכוז גדול של אנשים המצויים, כפי שכתב הלל שוקן, ב'אנונימיות אינטימית'. תצלומיו של נחום שוץ, שצולמו בישראל ומחוצה לה, תופסים את האינטראקציה המתמדת בין האנשים והעיר ומחזירים את האנשים – פרט או המון – אל מ...







