חיפוש - אור , הום-סטיילינג , חנויות |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
בוטיק אופנה בכפר ירכא
19.07.18הפעם פרוייקט כייפי בכפר ירכא, ולקוחות מקסימים במיוחד . חנות האופנה MODELS בגודל 330 מ"ר בשני מפלסים כאשר קומת הגלריה (עם החלונות העגולים) תשופץ בהמשך. הלקוחות סופי וארקן מייבאים אופנה מאיטליה וצרפת,וביקשו לתת לחנות תחושה של בוטיק אירופאי . כשהגעתי לפרוייקט הבניין עמד להיות מחופה באבן טרוורטין, ממש לפני שהתחילו העבודות,הצלחתי לשכנע את סופי וארקן לשנות כיוון . הבניין קיבל אופי שונה לגמרי ופנים החנות משלים קו זה. החנות נמצאת ממש על הכביש הר... -
חנויות אקססוריז
4.01.17חנות אקסוסוריז לרכבים פיאט ואלפא רומיאו -
עיצוב חנויות
9.01.18...וברמה גבוהה. היום בעלי חנויות מבינים שהעיצוב הוא חלק מהחוויה הם מעניקים ללקוח וכאשר הלקוח משלם על מוצר בחנות הוא בעצם גם משלם על החוויה הזו. עיצוב חנויות מושך תשומת לב, כאשר החנות מעוצבת היטב היא מושכת את תשומת הלב של עוברי האורח, חלקם יכנסו רק מתוך סקרנות ואז כבר יקנו משהו על הדרך. סיבה בפני עצמה מדוע להשקיע בעיצוב החנות. עיצוב חנויות – ספקטרום רחב של סגנונות עיצוב חנויות אולי נשמע לכם כמו נישה בתחום העיצוב. אך מנקודת מבנו זהו תחום רח... -
DUBKIN עיצוב מעדנייה וקצבייה
24.01.22עיצוב לעסק משפחתי ותיק, פתיחת חלל גדול שמאגד את כל מוצרי העסק. קצבייה, חנות דגים ומעדנייה. העסק מטפח גם שירות אונליין לכן הדגש ששמנו בעיצוב החנות היה על חוויה אנושית וקהילתית. העיצוב חם ומזמין, כפרי ותעשייתי בו זמנית, משולב עם סוגי עץ שונים, ברזל ופח שחור. לקוח: אחים דובקין גודל: 100 מ״ר מיקום: מושב תקומה צילום: מאור מויאל -
רשת חנויות DreamSport
9.05.21ברשת DreamSport מקבוצת פוקס, מסכי לדים במגוון סוגים וגדלים ובכמה סניפים, סניף, אילת, ראשון לציון, יהוד, ועוד.. בסניפי הרשת אנו דואגים לאפיין, לספק ולהתקין מסכי לדים שונים: מסכי לדים שקופים לחלונות הראוה מסכי לדים לתצוגה בגדלים שונים טיקר המציג את החברות השונות הקיימות בחנות ועוד בהתאם לסניף -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר.אנו מאמינים כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה. -
עיצוב חנויות
22.01.18.... זהו הרגע שבו הלקוח אשר רק נכנס לחנות מתחיל לקבל את הרושם לגבי החנות ומוצריה; זהו רגע מאוד שיפוטי מבחינת הלקוח וזהו גם הרגע בו הוא מגבש את דעתו לגבי רמת המחירים של החנות אפילו אם לא בדק אותם. הלקוח בוחן בעיניו את הצבעים, התאורה והמראה הכללי של החנות והוא עיוור לראות מוצרים אשר נמצאים ברחבת הכניסה.תנועת הלקוחותהידעתם שתשעים אחוז מהאנשים הנכנסים לחנות נוטים לפנות ימינה בצורה בלתי מודעת? הקיר הימני או מה שיראו בצד הימני של החנות ישאיר על הלקוחות ר... -
הום סטיילינג
27.02.17... ורוצה ומעוניין במתיחת פנים קלה, למי שרוצה לשדרג חדר/ים בבית. למי שרוצה להעלות את ערך הנכס, למי שרוצה להחליף ריהוט משמעותי בסלון. גישת הכרות להבנת הסגנון, הצרכים והדרישות שלכם. אחרי שנחליט אנחנו מתקדמים לעבר מימוש המטרה שלכם נתכנן את החדר/ים ותקבלו רשימת חנויות השירות כולל קבלת רשימה של מקומות היכן ניתן לרכוש את הרהיטים והאביזרים כולל טווחי מחירים. חשוב להדגיש כי העבודה מתבצעת בשיתוף פעולה עם הלקוחות תוך זרימה עם הקו העיצובי אותו הו מעדיף. -
פרויקט עיצוב חנות תבלינים וטבע
2.05.22... העיצובית החדשה שיצרנו למותג. מבחינת פלטת הצבעים, הקונטרסט הוא בין צבעי העץ החזקים לבין חומריות עדינה של אפור מעושן ונגיעה של צמחיה ירוקה ורעננה וצהוב עז. שילבנו שני סוגים של ריצוף, ריצוף פורצלן דמוי פרקט וריצוף מצויר עדין. הלכנו עד הסוף בבחירות של הריצוף, של החיפויים. שילבנו צורניות של קשתות, וטקסטורות מחוספסות, ולא חסכנו בפרטים. סוגי התאורה משתנים מאחר וישנם כמה מפלסי תקרה, מה שמייצר עניין ועומק מבחינת האור המלאכותי והטבעי שנכנס מבחוץ. -
עיצוב חנות בגדים בלנקו 2
8.12.13חנות רחוב מודרנית צעירה וקלילה.אך דבר אחד מצא חן בעיניי באותו חלל ישן והם החלונות מעץ אותם שימרתי בפרוייקט ושילבתי אותם בטקסטורה של קיר בריקים אפורים שמעצימים את התחושה והקונטרסט בין החומרים ונותנים תחושה אורבנית בחלל. ישנם דגשים של צבעים חזקים הבולטים מבעד לחלון הראווה ומושכים את תשומת הלב של העוברים ושבים ברחוב. ישנם משחקים של טקסטורות מעניינות בתוך החלל, ושילוב של קיר אקוסטי מחורר ליצירת עניין ומראה עכשווי לחנות, בעל צבע דומיננטי שקשה להתעלם מ... -
עיצוב חנויות
31.12.17... בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר. אנו מאמינים כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל... -
חנויות הדגל של "תכשיטי אמארו"
10.01.16...ן המרכזי – הזהב הלבן , שבמקרה זה גם וורוד, המלח. לייתר דיוק- מערות מלח וריהוט מצופה זהב. ליישום הרעיון, יצאתי למסע מרתק ומאתגר , גיליתי אוצרות מדהימים וייצרתי את היכולת, להביא את מלוא הדרם להיכלי AMARO. לעיני המבקרים בחנויות מתגלים שלל טקסטורות וצבעים, החל בקיר קוורץ מואר ומערות התצוגה שעוצבו ממלח – אשר הובא מהמקום הנמוך בעולם - וממכרות במעמקי האדמה שבהרי ההמליה. תכונתו העיקרית לפרק את היונים השליליים ולטהר ולזכך את האוויר. נוספים אליהם ... -
FREEZER גלידת שף
8.05.17במרכז העיר רמת גן, בלב רחוב ביאליק הותיק וההומה אדם, הוקם סניף שני לגלידת השף FREEZER "פריזר". הסניף הראשון הממוקם בגבעתיים, עוצב על ידי שמרית קאופמן, והיה זה אך נכון עבור היזמים להזמין את שמרית פעם נוספת לעיצוב הסניף שברמת גן. בפעם זו, הצטרפה לפרויקט המעצבת ליטל אופיר. שתי המעצבות שחברו לעבודת עיצוב סניף זה, התבססו על העקרונות שהנחו את עיצוב הסניף הראשון ולבקשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי... -
בוטיק קטן ומדליק במתחם שרונה.
31.07.14לא לעיתים קרובות, מזדמן לי לקחת חלק בפרויקט כה מרשים המשלב היסטוריה ארכיטקטונית עם חוויה עירונית דינמית. פרויקט שיחזור המושבה שרונה, מהווה מרכז של בילוי תרבות, ומסחר. הוא כולל פארק אורבני המשמר את המבנים המקוריים של המושבה הטמפלרית, שנהפכו לבתי קפה, מסעדות, גלריות אמנות וחנויות ייחודיות. כל מבנה שכזה מאכלס מספר בתי עסק המפוזרים בין קומות הבית ובחדרים. בתוך כל היופי הזה בחרו המשווקים של חברת OPI - יצרנית הענק הבין-לאומית למוצרי טיפוח ובניית... -
פרויקט עיצוב קונדיטוריה
25.01.22L’AMANDE D’OR עיצוב חנות מקרונים כשטעמנו את המקרונים בפעם הראשונה התרגשנו. ידענו שהחוויה בחנות, הנראות, העיצוב והחוויה שהלקוח יקבל חייבת להיות מושלמת, מפתיעה, ומדויקת- בדיוק כמו המקרונים. לפני השיפוץ עוברי אורח בכלל לא ידעו על הקסם שמתרחש בתוך החנות הזו כי היא הייתה מוסתרת. וללא שפה עיצובית, יופיים של המקרונים לא בלט החוצה, לא עשה חשק מיוחד לרכוש. השקענו ביצירת שפה עיצובית שלקוחה מהשראות פריזאיות, הדגש ששמנו היה על יצירת חווית לקוח ש...







