חיפוש - ביצוע שלד , מיתוג , עיצוב פנים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב קפה-מסעדה YOO
20.06.16בלב קניון סואן ורועש תוכנן בית קפה-מסעדה YOO – כ"אי" של שקט המעניק ללקוחות המתארחים בו תחושה נעימה וביתית. בבואי לתכנן את הקונספט, את העיצוב וחלוקת החלל. נלקחו בחשבון כל מגבלות המקום, סוג העסקים הקיימים, וקהל הלקוחות הבאים לבלות בקניון. מאחר ובמבנה הצמוד לקפה YOO קיימים משרדים רבים, היה חשוב ליזמים ליצור במקום אווירה נוחה אשר תאפשר לקיים פגישות עסקיות באין מפריע. עם נתונים אלו התחלתי את התכנון כאשר היה ברור כי המענה צריך להיות משולב בראייה ה... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18החידושים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריט... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17...ה הגבוהה החלונות האותנטיים. כמו כן היה חשוב לבעלת המשרד להציג לראווה ספרי תנך מיוחד שהיוו ירושה מחמה, ולכן בתוך האחסון הנחוץ לכל תיקי המשרד, שולבו חלקים מזכוכית שאפשרו את תצוגת ספרי התנ"ך. בתוך כל אלה לא ויתרנו את העברת מסרי מיתוג העסק דרך עיצוב הפנים. העברת המסרים הוטמעה דרך הגוונים ויצירות גבס בתקרה המשרד ששולבו כגופי תאורה. חדר הישיבות של המרד יוצא דופן במיקומו הצופה לגינה קטנה ופרטים הממוקמת ליד החלון הגבוה. כניסה אור עצומה דואגת להאיר את כל ... -
שליטה בעלויות קירור וחימום במבנים מסחריים
22.08.22... הקמעונאות המקדשת מיתוג גרמה למרכזי קניות לאבד את הבידול המסחרי בעקבות מותגי עוגן המצויים ברוב הקניונים. בידול הקניון נוצר בעיקר בעקבות מיקומו ומושפע מאד מחוויית השהיה בקניון. עמידה בתחרות העצומה על ידי מציאת האיזון בין עלויות תפעול שוטפות ואספקת חוויה מושלמת ללקוח היא המפתח להצלחה מסחרית.בתמונה:מערכות מיזוג בעלות בינה מלאכותית מווסתות את הטמפרטורה בהתחשב בפרמטרים המשתנים לחסכון במשאבים ותוך הקטנת פליטת פחמן.קרדיט: Freepikנכתב בשיתוף חברת אורבונד