חיפוש - חדשות , קטלוגים , בית , פנס |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
היחס של הקוביות לצעצועים
22.05.13..." והעיר נראית נכונה יותר, אבל אם תגזים ותשים הרבה "צעצועים" תאבד את הרחובות שלך. "צעצועים" במרחב העירוני יכולים להיות מהרבה סוגים. הם יכולים להיות קתדראלה מימי הביניים, כיכר עם עמוד ומזרקה, מוזיאון גוגנהאיים בניו יורק, בית האופרה בסידני, מגדל אייפל... וגם כמובן העבודות של גרי או חדיד. אלה כולם "צעצועים". כדאי להזכיר שה"עיצוב הפרמטרי" יצר גם את הקוביות ולא רק את הצעצועים. כלומר אין באמת קשר בין צורת העבודה הזו לתוצר של זאהה חדיד. התוצר ... -
פנימה והחוצה - המנוע הכלכלי של תל אביב
21.11.12...פה למשל חברות ביו-טק צעירות. ההצטופפות שלהן ברוטשילד נובעת בעיקר כי המשקיעים שלהן כאן.לך אחרי הכסףתעשיית הכסף של תל אביב היא למעשה המנוע הכלכלי של העיר. לא ההיפסטרים, לא העירוניות, לא הצעירים ולא התיירים. תל אביב מחזיקה את מרבית מרכזי הכח הכלכליים של המדינה. אתה משלם לקופת גמל לפנסיה? הניהול בתל אביב. אתה מחזיק חשבון בנק באוברדרפט? הפקידים עם המשכורות הגבוהות גרים בתל אביב. אולי תרצה ביטוח חיים? השקעה בבורסה? כל אלה מרכזים את כל הפעילות של המדינה... -
סימפוזיון נוכחות נשית באדריכלות
1.02.12...ץ22.2.2010)לעומתה, האדריכלית הבלגית הצעירה והמעניינת קרלה מנטן הוכיחה כי לשם יצירת סביבה ייחודית אינדיבידואלית אין צורך במגדלים, במבנים רחבי היקף וכו'- גישתה הייחודית וההוליסטית לתכנון מייצרת איקונים ליריים בזעיר אנפין כמו הבית השקוף.קרלה הצליחה לדחוס לבית מגורים עכשווי בן שלוש קומות בעל חזית ייחודית לרחוב המעוררת עניין רב. החלל הפנימי בעל הגיאומטריה המוטרפת מוכל ע"י חזית זכוכית חלקה המסייעת בהטמעת הפרויקט לתוך סביבתו. בערב החזית מוארת בצבעים שו... -
הקרב על הבימה נמשך
4.12.11...ת". במקום לצטט הפעם מהכתבה נצטט חלק מהטוקבקים:"הכתובת היא עיריית תל אביב, שאפשרה את הפרויקט הזה, ואיך אפשרה אותו, ובידי מי הפקידה אותו. צריך לחפש את האמת מתחת לפנס הנכון." כותב "אדריכל מקומי"."אני לא קולגה, אני סתם תל אביבית, ואני חייבת להגיד שכל פעם שאני עוברת ליד הבניין הזה יש איזה כיווץ של בושה בלב. הטיח המנצנץ, הבומבסטיות - קוביית הבטון הלבנה הזאת נראית כמו טנק ענק ומנצנץ באמצע העיר. הוא לא שייך לכלום, גוש בטון עיוור. (...) לאנשי כוח יש נ... -
ערב שכירים והרמת כוסית
27.08.14יום חמישי, 4 לספטמבר 2014, 19:30.בית האדריכל רחוב המגדלור 15, יפו.כולנו מתחילים את עבודתנו כשכירים, בין אם לתקופה מוגבלת ובין אם לכל אורך הקריירה. ועם זאת - רבים לא מכירים את הזכויות שלהם כשכירים: מהם שעות העבודה המקובלות במשק? מה המשמעויות של סיכום שכר בנטו / ברוטו? מהם אחוזי הפנסיה המחויבים בחוק? מי זכאי לפיצויי פיטורין? האם יש מקום בכלל למשא ומתן באשר לשכר ועל אילו נושאים נוספים מלבד השכר אפשר לשאת ולתת?כדי לפזר את הערפל - סניף הצעירים מארג... -
על תנאים סוציאלים, שכר ועבודה במקביל כעצמאי
29.09.13יום שני, 7 באוקטובר 2013, 19:00בית האדריכל, רחוב המגדלור 15, יפו.ערב שכירים / עצמאיים - על תנאים סוציאליים, תלושי שכר ועבודה במקביל כשכיר ועצמאיכולנו מתחילים את עבודתנו כשכירים, בין אם לתקופה מוגבלת ובין אם לכל אורך הקריירה. ועם זאת - רבים לא מכירים את הזכויות שלהם כשכירים - מהם שעות העבודה המקובלות במשק? מה המשמעויות של סיכום שכר בנטו / ברוטו? מהם אחוזי הפנסיה המחויבים בחוק? מי זכאי לפיצויי פיטורין? האם יש מקום בכלל למשא ומתן באשר לשכר ועל אילו... -
הרצאות אורח - מתהור ודה קוניה
26.01.12...ית נוף. היא פרופ' ודיקאן משותף במחלקה לאדריכלות נוף, אונ' פנסילבניה. Dilip da Cunha הוא אדריכל ומתכנן. הוא חבר סגל ב- Parsons School of Design בניו יורק, ובביה"ס לעיצוב באונ' פנסילבניה. מתהור ודה-קוניה ממקדים את פעילותם העיצובית והאמנותית בנושאים תרבותיים ואקולוגיים של נופים שנויים במחלוקת. מחקריהם הובילו אותם לאיזורים מגוונים וביניהם דרום מיסיסיפי, ניו יורק, סונדרבאנס, בנגלור, מומבאי, ולאחרונה ירושלים. בבסיס עבודתם העיסוק בדרך שבה מים מקבלים ביט... -
אישה בקונטקסט של גלובליזם באדריכלות
9.02.11...יחסות לתרבות לאקלים ולחומרים המקומיים ובתקציב מוגבל, קורא תיגר על האדריכלות הגלובלית הראוותנית המנותקת מסביבתה.העולם הגלובלי משנה מצב, הענק הסיני מתעורר וגם ארצות שנחשבו עד כה "מתפתחות" ונסמכו בעיקר על ארכיטקטורה גלובלית מערבית מחפשות מקומיות. אדריכלים מקומיים מחפשים חידושים בכיוונים שונים, כאלה המתמקדים בנושאים אינהרנטיים כמו קיימות, תקציב מוגבל וקונטקסט מקומי.בדרכם הצנועה חלוצים אלו תורמים למשהו גדול יותר- זהות חדשה לאדריכלות המקומית. במקום לנ...







