חיפוש - סימבולים / בלוקים , חדשות , פרויקטים , ברזל |1| - דף 7
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תחנת לחם - עיצוב מאפייה
1.01.17...חומרים תעשיתיים, ברזל חשוף, אבן גסה כאבני מדרכה, רשתות, פח חלוד וכדומה. בתהליך העיצוב נתנו פתרונות אסתטיים ופונקציונאליים תוך שימוש בחומרים זמינים כגון תבניות עוגה אשר שימשו כגופי תאורה, מגשי לחמים שנצבעו והפכו לחיפוי דלפק וכדומה. עמדת הקופה עוצבה כתחנה ועמדות השירות עוצבו כיחידות כירטוס מנירוסטה. תקרת המקום נצבעה בשחור והמיתוג כולו מתבסס על גווני שחור וצהוב. חשוב לתת קרדיט לתומר רובנס על הצילומים המרהיבים וכן לשרון שרם על המיתוג המדוייק והמקצועי -
כך "הודפסו" 10 בתים בתלת-ממד בתוך פחות מיום
9.06.14...- כדי להדפיס 10 בתים בשטח 200 מ"ר כל אחד, בעלות של פחות מ-5,000 דולר לבית,ברובע קינגפו בשנחאי, באמצעות תערובת סודית של "דיו". מא יהא, מנכ"ל החברה, אומר שהטכנולוגיה שלה משלבת בטון בדרגה גבוהה עם שאריות ממוחזרות שמופקות מעפרות ברזל ממכרות. עלות הייצור של כל בית: פחות מ-5,000 דולר.פריצת הדרך האמיתית של WinSun לא הייתה הממדים אלא המהירות. כאשר אתר האינטרנט 3Ders.org פרסם לראשונה את החדשות באנגלית, היה זה שבועיים אחרי שחברת האדריכלות ההולנדית DUS הכרי... -
ארכיטקטורה או מהפכה
21.02.11... בהיסטוריה מתעוררת השאלה היכן וכיצד יגורו העניים. האם באמת ניתן להמשיך ולהתרכז בבניית תשתיות, מגורי יוקרה ומונומנטים, לתת ליד הנעלמה של העיר לדחוק את הפועלים החוצה, ל"רבעים המסוכנים", ובמקרים קיצוניים לדכא את ההתקוממויות ביד ברזל? או שאולי המחיר של האי-שקט החברתי יהיה גבוה עד כדי כך שמוטב לחשוב על פתרונות מיוחדים עבורם, לנסות להרגיע אותם ולמסגר אותם בסדר שייקבע לשם כך, להוציא אותם מהעיר ולפזר אותם בקוטג'ים בעיירות שייבנו ליד בתי החרושת ולשעבד אות... -
למי מועיל חיבור הפריפריה למרכז?
4.02.13הנימוק המרכזי לפיתוח רשת הרכבות בישראל הוא קירוב הפריפריה למרכז בהנחה שחיבור כזה תורם לשוויון בין תושבי הפריפריה לתושבי המרכז. האם טיעון זה משכנע, ולמי באמת מועיל חיבור הפריפריה למרכז במסילות ברזל? מאמר מרתק של עודד רוט במגזין אימגו מציג מחשבות אחרות בנושא."האם השקעות בתחבורה מאיצות את הכלכלה ומחוללות צמיחה כלכלית?" שואל רוט, "האם השקעות העתק בפיתוח רשת רכבות בין מרכז הארץ לבין היקפה ישפר את השוויון בקרב תושבי המדינה, יחזק את תושבי הפריפריה ויצמצ... -
דירה לשדרה
20.05.11...חוב אמיל זולה בתל אביב הדירה תוכננה מחדש ,למעט חדר שינה אחד שנשאר במקומו. בחרנו להעביר את חדר השינה הראשי לצידה השני של הדירה ולחבר את המטבח והסלון לכדי לופט ארוך הפונה לשדרת ז'ן ז'ורס. המרפסת הסגורה נפתחה והותקן בה מעקה ברזל מותאם למעקה הקיים בבניין המשלב אדנית בתוכו ומאפשר ישיבה על המעקה הבנוי המטבח תוכנן כך שיאפשר שולחן ארוחת בוקר קטן ליד החלונות הפונים מזרחה דרומה ומערבה שגם סביבם הותקנו אדניות ובין המטבח לחדר המגורים הוצב שולחן האוכל הג... -
אמנות עם ברקוד בכיכר המדינה
6.07.11שרון היבש מציגה ב Xnet ראיון עם האדריכל ארנון ניר על תכנון הגלריה זימאק הנמצאת בכיכר המדינה. ניר עיצב את חזית הגלריה בדוגמת ברקוד, עשוי ברזל שחור. השימוש בברזל מתחבר לאדריכלות הכיכר המאופיינת בבטון חשוף ולבני סיליקט. תכנון הגלריה בוצע על ידי ארנון ניר מסטודיו Arstudio, יחד עם האדריכלים ישי ברסלוואר ורואי פרידמן. "בניגוד למה שקורה בכיכר, שמלאה חלונות ראווה שמאפשרים להביט פנימה," אומר ניר, "לא רצינו לחשוף במלואו את מה שקורה בתוך הגלריה. ההחלטה... -
עיצוב "תחנת לחם" בתל אביב
8.01.19... צדדים ואותו חובקים ארונות סגורים ופתוחים עשויים מתכת בשילוב רשת אקספנדד. מעל לכל אלו תיבות זכוכית לתצוגת כריכונים ומוצרים קטנים מוכנים, רק לשלם ולקח. תקרת הגבס הנמוכה שהייתה בחלל טרם השיפוץ פורקה ונחשפה תקרה מרהיבה של קורות ברזל וקורות עץ המהוות את רצפה הגלריה שבקומה העליונה. כל אלו נצבעו בגוון שחור ומתחתם חופו הקירות במשטחי פח מחומצנים שעברו תהליך מסיבי של התיישנות לקבלת מראה גס ומעובד. בצד דלפק המכירה ממוקם המטבח הפתוח, כולו עשוי פרופילי ברז... -
אולם תצוגה חרש - ליין קרמיקה
17.07.18... ברזל, זכוכית ואבן אשר משולבים עם פירטי עץ .בחרתי להשאיר חלק ממערכות המבנה חשופות, על מנת ליצור ניגודיות בין מוצרי החברה למבנה עצמו. אלמנט עיצובי בולט נוסף הוא ציור גרפיטי מיוחד ולצידו שימוש בבריקים לחיפוי העמודים הקיימים.על מנת ליצור ניגוד משלים למאפיינים העיצוב הקרים כמו השימוש בבטון חשוף, נעשה שימוש בעץ אגוז אמריקאי , צבעי חלודה וגווניו של הצבע החום. פרטי הנגרות והברזל אשר משמשים לתצוגת המוצרים עוצבו על ידי, תוך חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. -
טלי בן חמו
21.06.09כפר שלם-צפיפויות משתנות תחילה בחקירה של כפר שלם בה נבחנה תופעת הפחונים וזוהו צפיפויות משתנות, שכבתיות , עוביים משתנים של החומרים, טקסטורות רבות של הסתרה מעץ, פח, ברזל ויריעות בד כאשר בכל אחד מהם ניכרות השפעות הזמן כגון קרעים, חורים, חלודה וכו. הבד הארוג מייצג את כפר שלם על פחוניו בצפיפויות המשתנות ובשכבתיות שלו . הבד מולל, יוצרו ממנו טקסטורות שונות, נבחנו חדירות האור דרך אותן פיסות בד, נוצקו טקסטורות, צורות שונות ועוביים משתנים. הבד בעצם מ... -
סיור לבית השקוף וגעש תאורה
13.06.17...מבנה מבחינת יסודות ואיטום, מה שנמצא מתחת למרצפות הבית כמו צנרת מים, מה שבקירות, מה שעל הגג וכו'. בבית השקוף ישנן מגוון מערכות, מיצג רחב מאוד של סוגי טיח חוץ ופנים, גמרים לסוגיהם ומעל 80 פתחים של חברות מובילות, אלומיניום, עץ, ברזל ושילובים שוניםגעש תאורה – הינה חברה ישראלית וותיקה העוסקת בתכנון, פיתוח וייצור גופי תאורת פנים וחוץ. החברה מעניקה פתרון מקצה לקצה לפרויקטים של חסכון באנרגיה ופרויקטים מעוצבים בתחום הציבורי והמסחרי. ל"געש תאורה" ישנה מעבד... -
ישראל בביאנלה לאדריכלות בוונציה
7.07.11...ציה, שתיפתח בספטמבר 2012. התערוכה תעסוק בהשפעות האמריקניזציה על האדריכלות הישראלית משנת 73 והלאה ושמה הזמני הוא 'נושאת מטוסים'. אחת ההצעות שהגיעו לגמר ולא זכו היתה הצעתם של האדריכלים איתי פריצקי ופאולה ליאני והאוצר אמנון ברזל הנקראת "חולפת עם החשיכה". ההצעה מתארת, את החוויה הפרטית והציבורית של החלל העירוני במהלך הלילה. ההצעה המעניינת ביותר לטעמי היתה ההצעה השלישית - הצעתם של האדריכלים ד"ר רפי סגל, יונתן כהן ומתן מאיר, הנקראת "ערי ים ערי ח... -
הכנס החמישי למבנים וגשרים
16.04.17...לנותני החסות להקדים ולהרשם - מספר המקומות מוגבל! נושאי הכנסהשנה הכנס יכלול את הנושאים הבאים:תכנון וביצוע של מבנים גבוהיםתכנון וביצוע של פרויקטים ומתקנים מורכביםתכנון וביצוע של פרויקטים בטחונייםתכנון וביצוע של גשרי דרך, מסילת ברזל והלכי רגלתכן מבני דרך, תחבורה ותחנות רכבתתכנון, חיזוק ועמידות מבנים לרעידות אדמהחידושים בתכן מבנים לעומסי רוחתקנות, תקני תכן, רישוי מהנדסים, מכוני רישויהכשרת מהנדסיםהכנס יאפשר כניסה לעולמות תוכן אשר נמצאים בקדמת העשייה ב... -
על ממ"דים וחדרי מדרגות
22.11.12...וד העורף השפיעו הרבה יותר, ללא ספק." בכתבה בוואלה מציין יונתן קנטי את הצד הציבורי של חדר המדרגות וכותב "הבניינים הזקנים התייחסו בכבוד לחדר המדרגות. הוא לא סתם מעבר אנכי עבורם. הוא מקום מפגש. יש בו חלונות, מדרגות רחבות ומעקות ברזל מעשה ידי אמן. זהו החלל הציבורי של הבניין, חלל שלא משתמשים רק בעתות מצוקה; זאת בניגוד גמור לחדרי המדרגות הצעירים, שהם בסך הכל מגדלי בטון אטומים שעושים הכל כדי שלא יעברו דרכם. חדרי המדרגות הללו הם תוצאה של אדריכלים שלא ידע...







