חיפוש - חדשות , גדר , מפל |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הכל אודות AutoCAD Blocks
31.08.20...בצבע מסוים, ניתן להגדיר כ-לא ByLayer (צבע ו-Linetype) ובכך נבטיח שלא משנה באיזו שכבה ה-Block יופיע, החלק הצבוע ו/או הקו המיוחד יהיו תמיד זהים.3. שה-Block יכלול גיאומטריה ללא מידות ו/או כיתוב. כיתוב שהוא חלק מה-Block, רצוי שיוגדר כ-Attribute. הרעיון הוא ש-ערכים של attributes ניתן תמיד לאתר ואפילו לבקש שהם יסתובבו כך שהם תמיד קריאים גם אם ה-Block מסובב ב-180°- ו/או נוכל לאתר ערכים של Attributes ולהחליפם באחרים ללא כל מאמץ. 4. למרות שבכדי להגדיר... -
תחרות אדריכלית רעיונית לבניית קומפלקס/מבנה טרומי
14.01.19... יועצים או אחרים, שישתתפו בישיבותחבר השופטים בדעה מייעצת בלבד.ג. חבר השופטים יקבע את סדרי עבודתו. מבלי לגרוע בכלליות האמור לעיל, ינוהל פרוטוקול עלהבחירה בשלבי השיפוט השונים.ד. החומר המצורף לתנאי התחרות, דהיינו הפרוגרמה, הנו בגדר הנחיות לתפיסות ולמגמותהמתגבשות אצל המזמין, אך אינו מחייב בפרטיו.פרסים:במסלול האדריכלים:פרס ראשון: 25,000 ש"חפרס שני: 15,000 ש"חפרס שלישי 10,000 ש"חבמסלול הסטודנטים: שני פרסים על סך5,000 ש"חסך הכל הוקצב לפרסים 60,000 ש"ח כ... -
באר בקיבוץ | האדריכלות של מנחם באר - תערוכה
10.07.16דפוסי החיים החדשים שיצרה התנועה הקיבוצית ייצגו אוטופיה חברתית, תרבותית וכלכלית שמצאה את ביטויה גם בהיבט האדריכלי והנופי. האדריכלות בקיבוץ לא תפקדה כתפאורה, אלא ככלי שאליו נוצק חזון מוגדר היטב.בקבוצת האדריכלים שפעלו בקיבוצים, בולטת דמותו של מנחם באר כאדריכל ברוטליסט. יכולותיו בתחום התבטאו בחומריות ובצורניות האקספרסיבית, שמודגשת ביצירתו לאורך כל דרכה. באר הוא יליד בודפשט (1925), שהחל את הכשרתו המקצועית באוניברסיטת בודפשט והשלים אותה בטכניון בחיפה. ... -
תערוכה - האדריכלות של מנחם באר
20.09.15דפוסי החיים החדשים שיצרה התנועה הקיבוצית ייצגו אוטופיה חברתית, תרבותית וכלכלית שמצאה את ביטויה גם בהיבט האדריכלי והנופי. האדריכלות בקיבוץ לא תיפקדה כתפאורה, אלא ככלי שאליו נוצק חזון מוגדר היטב.בקבוצת האדריכלים שפעלו בקיבוצים, בולטת דמותו של מנחם באר כאדריכל ברוטליסט. יכולותיו בתחום התבטאו בחומריות ובצורניות האקספרסיבית, שמודגשת ביצירתו לאורך כל דרכה. באר הוא יליד בודפשט (1925), שהחל את הכשרתו המקצועית באוניברסיטת בודפשט והשלים אותה בטכניון בחיפה.... -
משרד השיכון נגד האדריכלים
13.10.14...1,000 יח"ד ומעלה. מכיוון שרמת הפירוט הזאת נדרשת אך ורק על ידי משהב"ש, המשמעות היא שרק מי שכבר עבד מול המשרד יוכל להמשיך ולעבוד מולו. כל היתר – יוק.• דרישה לערבות בהיקפים לא פרופורציונאליים (מעל 600,000 ש"ח) למשך שנים רבות.• הגדרת סעיפי ניגוד עיניינים דרקוניים, שמונעים מהאדריכלים שרק מגישים הצעה במסגרת המכרז (בוודאי כאלה שיזכו במכרז) לעבוד במקביל על מסה עצומה של פרויקטים אחרים ולמעשה סותמים את הגולל על יכולת הפרנסה של מי שניגש למכרז• הגם שראינו דר... -
תחרות סטודנטים - סירה מבטון
11.03.12...וך מספר גדול ככול האפשר של מתחרים, אנו רוצים להגדיל את הפרסים כך שיהיו גדולים יותר מהפרסים שנתנו בשנה שעברה. חברי האיגוד מוזמנים בזאת לעזור בגיוס תרומות לפרסים ולהציע את עצמם כמנחים לקבוצות המתחרות. תקנון התחרות כולל הגדרות של מבנה הסירה. אורך ורוחב אחידים של הסירות כדי שהמהירות לא תיקבע ע"י האורך, וע"מ להבטיח יציבות ובטיחות של הסירות. האורך שבחרנו הוא 5 מטר כדי שהסירות תהינה מהירות יותר מסירות קאנו פשוטות מפלסטיק, כדי שניתן יהיה להוביל... -
פורום האדריכלים הצעירים - עדכון פעילות
24.10.12...פר את תפקידו, אבל אנחנו מאחלים לו בהצלחה בכל אשר יפנה עיקרי התשובות ממשרד התמ"תהרחבת מאגר המאמנים: משרד התמ"ת מתנער מאחריותו לנושא וטוען שמדובר בשוק חופשי ושאין ביכולתו להכריח אדריכלים לאמן. בנוסף הוא לא רואה לנכון לשנות את הגדרת המאמן בכדי להגדיל את המאגר.בחינת הרישוי: למרות שבמשרד התמ"ת מודעים לבעיה ואף הקימו ועדה לבחינה מחודשת של הבחינה (שכבר פועלת שנתיים בלי מסקנות) אין בכוונתם לפעול לשינוי השיטה.הוראות מעבר: אין בכוונת משרד התמ"ת לקיים הוראו... -
כמה אחידות? כמה ייחודיות?
18.03.12מאמר ב Ynet סוקר את התפתחותם של הפרברים בארץ ובמיוחד של השכונות האחידות. שכונות בעלות מראה אחיד, בתים באותו הגודל, עם אותם הגגות ואותן החצרות, אותן הגדרות והחניות. אבל האם זה באמת רע כמו שזה נשמע או שזה פתרון עדיף על האלטרנטיבה? - בתים מיוחדים שכל אחד מכריז על עצמו בגדר שונה, קו בניין אחר, צבע, חיפוי, גובה...בכתבה מוצגות השכונות ביקנעם ובמודיעין כמקרי מבחן. "מודיעין היא ללא ספק החלוצה בתחום הבנייה האחידה", מסביר בכתבה ערן חמו, "ואחריה הגיעו עוד ע... -
חמישה רגעים – מסלולים באדריכלות של מוזיאון תל אביב
16.10.11...רוחבי המיועד להצגת חתכי הקריאות ההשוואתיות, הפרושׂים לכל אורכו של חלל התערוכה. מרחב זה ניזון מהנתונים המוצגים בחלל המרכזי ומהווה חלק בלתי נפרד ממנו; עם זאת, ההתהלכות בו מאפשרת קריאה רוחבית של התהליכים ההיסטוריים. התנועה החופשית בחלל ובין המרחבים השונים אינה מוגבלת למסלול מוגדר ומאפשרת אינסוף רצפים היוצרים משמעויות חדשות ומעודדים פרשנויות אישיות. המערך הלא-ליניארי מבקש לפתוח ריבוי של אפשרויות להבנת הרעיונות, השיח והתהליכים שמאחורי בנייני המוזיאון.







