חיפוש - הום-סטיילינג , חנויות , פרט |1| - דף 8
לא מצאת? פשוט חפש.
-
סליוס תכשיטים
10.09.13...ך שעתיד היה להכיל מקומות תצוגה מגוונים, מקומות אחסון ואזורי ישיבה לקבלת הלקוחות. החזית גם כן עברה שינוי מקיף. מבנה בטון המוקף הזכוכית ובו חלון תצוגה אלגנטי, מאפשר ללקוחות פרטיות אך גם כניסת אור יום לחלל. את חלל התצוגה מגדירים ארבעה עמודים לבנים כשבניהם ויטרינות שחורות. רצפת העץ העץ הייחודית מטפסת על הקיר האחורי, הנחתך ע”י קורת בטון מאסיבית שעליה מוטבע הלוגו. החנות עברה שינוי כולל מחנות ישנה עייפה לחלל מודרני, חם מזמין, ולא פחות חשוב נוח לעבודה. -
עיצוב חנות מזון - גוטה גוטה
2.03.23... שני- לשמור על חוויה נעימה ולא צפופה שמזמינה להישאר. יצרנו שפה עיצובית אחידה לכלל חלקי החנות, שמשתנה מעט בהתאם לסוגי המחלקות, בשימוש בחיפויי קיר וריצוף משתנה, כדי לאפיין כל אזור בחנות. תכננו חנות שמותאמת ללקוחות השונים, ע״י איפיון מאוד מדויק של קהל היעד ושל המחלקות השונות, חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, על אופן ההעמדה האופטימלי ועל חשיבה עמוקה של איך הלקוחות יחוו את החלל. לקוח: גוטה גוטה גודל: 100 מ״ר מיקום: כפר יונה צילום: תמיר רוגובסקי -
מערכות תצוגה
4.10.22תחום מערכות התצוגה לחנויות הוא תחום רחב ביותר אבל מהווה את אחד התחומים המאתגרים ביותר בתחום עיצוב הפנים. לא רק שעל המעצב להעביר את רוח והאוירה הנדרשת למכירת הסחורות אותן מציגים ומוכרים בחנות.אלא שעליו לפעמים להתמודד עם מגוון רחב של מוצרים ולא רק להציגם אלא גם להתמודד עם העובדה שחלקם הגדול (אם לא כולם) משתנה תדירות לא רק בתכנים אלא בהרבה מקרים גם במיקום בתוך החנות.כשעוסקים במערכות תצוגה לחנויות יש להבין תחילה שמדובר בתחום רחב ביותר של מוצרים המיוע... -
כל אחד יכול לעצב את ביתו - Home Styling
1.03.11... איכותי או מוצר יוקרתי, לרוב נחשוב כי בדובר בעלויות גבוהות, ולעיתים נתהה האם זה מעבר ליכולתנו.אך האם כל מה שנראה יקר הוא אכן יקר ? בשנים האחרונות אנו ערים לחשיפה הגדלה והולכת לעיצוב איכותי במחיר סביר.כיום כמעט בכל מקום ישנן חנויות למוצרי Home Styling, שבהן ניתן לרכוש אביזרים דקורטיביים שונים, תמונות, גופי תאורה ואפילו ריהוט במחיר שפוי. חנויות אלו מאפשרות לנו, אחת לכמה זמן, לבצע שינויים קלים בביתנו, כמו למזג ריהוט ישן עם מנורות מודרניות, להחל... -
עיצוב מספרה בתקציב מוגבל
6.12.15...יות נוספות שלא הכרתי לפני כן, לדוגמא: חיפוש באתר יד 2 - שם מצאתי כסאות ספר עגולים וקלאסיים במצב מעולה ומנורה ישנה ומלאת קסם במחיר מצחיק המשדרת משהו מאוד טבעי ולא מסתירה את האימג' הגדול אלא דווקא מוסיפה לו. ולבסוף, על מנת ליצור רבדים נוספים לדקורציה – סיור באיקאה: שם בחרתי מסגרות שחור לבן בגדלים שונים – אותן מילאתי בריבועים שחורים ופספרטו בקומפוזיציה מעניינת, כדי להשלים את הדקורציה הגרפית במוטיב חוזר המעניק שפה עיצובית רעננה אך במחיר אפסי. -
עיצוב למכון יופי בירושלים
16.09.13הסבה של משרד היי טק חיוור למתחם יופי וקוסמטיקה חדש וזוהר במושבה הגרמנית בירושלים. מתחם היופי "perssi" כולל חמישה חדרי טיפולים וחדר אחד ייחודי המיועד למשחקייה לילדים עם בייביסיטר צמודה. כשהתבקשתי לעצב את החלל , התרשמתי מאוד מהפוטנציאל המבני שלו שהיה מוסווה על ידי שטיח מוזנח, חלונות שבורים וחדרים אנמיים חסרי אופי. ראיתי לנכון להדגיש את המבניות היפה שנחבאת בו וזאת מבלי שייראה מוגזם, וזאת כמובן בהתאם לאופי המקום ,המשדר מקצועיות ויעילות . ובד... -
קיר תצוגת נעלי ריצת שטח
13.02.12קיר התצוגה המודולארי ,עוצב כקיר כח לחנויות ספורט מתמחות. קיר התצוגה תוכנן בכדי להציג דגמים נבחרים של נעלי ריצת-שטח (TRAIL RUNNING). תחום נעלי ריצת השטח, הוא נישה מקצוענית התופסת תאוצה בעולם. נעליים אלו מיוצרות במיטב הטכנולוגיות ועשויות מתרכובות של חומרים חכמים ועמידים מאוד לתנאי השטח ולסוגי קרקע שונים. הלקוח, חברת VASQUE באמצעות היבואן בארץ, ביקשה לייצר תצוגה שתביא לידי ביטוי את השוני בין נעליים אלו לנעלי ריצה "רגילות" וכן תביא לידי ביטוי את... -
עיצוב חנות קמפינג -CASE STUDY
13.02.12עיצוב חנות ככאש למוצרי קמפינג/מטיילים/האתגר העיקרי בפרוייקט, היה לנסות להרים חנות מרשימה שעונה על דרישות הקונספט שקיבלנו, בתקציב זעום. כשניגשנו לעבודה, ראינו שאי אפשר לטפל בכל חלקי החנות בתקציב המוגבל שבידינו והבנו שצריך להתמקד רק בדברים שיעשו שינוי מהותי בחלל. החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מרשימים מעץ שהשפיעו על כל החלל. שני האלמנטים חילקו את החלל הסתמי לשלושה איזורים מובחנים והכניסו חיים לחנות ולתיקרה השטוחה. האלמנטים שהותקנו בגובה נמוך יחסית, ... -
עיצוב ספא בוטיק בתל אביב
3.12.15ביוטי בוטיק הממוקם ברחוב מרכזי בתל אביב. הבוטיק כולל עמדות פדיקור, מניקור, איפור מקצועי וקוסמטיקה. המטרה שלי כמעצבת הייתה ליצור חלל קלאסי, נעים וחדשני ולהביא משהו שונה עם תווית זיהוי ברורה למקום. כיורי הפדיקור הסטנדרטיים נראים פשוטים מצד אחד, אך מצד שני הם יקרים להחריד. לשם כך, לא הסתפקתי בכיורים הנפוצים וחיפשתי פיתרונות שפויים יותר. לצורך זה עשיתי מחקר קצר שעזר לי להבין מהו הגובה האולטימטיבי המתאים לרגליים קצרות כארוכות, מהי עמידות החומרים ו... -
10 טיפים לעיצוב חדרי נוער
5.02.12...ות מקוריים ומדליקים, זכרו שזאת הטריטוריה שלהם וזכותם להרגיש שם בכייף. 2. הגדירו 3 צבעים מרכזיים, הגדירו סגנון. ניתן לקבל השראה מאתרי אינטרנט אמריקאים רבים.3. נסו לצאת מקונספט המיטה-שידה-שולחן כתיבה-ארון. החבילה המוצעת על ידי חנויות הרהיטים המתמחות. הכניסו כורסא מדליקה, בנו ספריה מחומרים לא שגרתיים ( ארגזי פלסטיק, בלוקים וקורות עץ...), תלו אביזרים על הקירות שהם לאו דווקא תמונות. 4. תלו קוביות מדפים על הקירות. הם דקורטיביים, מאחסנים ולא מעמיסים את ... -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16...י שמספרת כי את ההשראה למקום המחודש קיבלה מהסרט הצבעוני והארומתי "אדונית התבלינים". " מיד כשנכנסתי לחנות היה לי ברור שאני רוצה להפוך את המקום למעין שוק קטן ומעוצב", מציינת זכאי. "כזה שיהיו בו שולחנות גדולים במרכז החלל, שימוש בפרטי עץ, סלסילות קש מפוזרות על הרצפה מלאות בכל טוב ומזמינות את הלקוחות לבוא לטעום". תכנונה המחודש של החנות הצריך מהאדריכלית עבודת מחקר מקדימה. לשם כך הגיעה זכאי מספר פעמים לחנות וצפתה מהצג על המתרחש. כפועל יוצא מכך, בניגוד לח... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא נמצא, ויוצר הקשרים אינטואיטיביים בראשו של הלקוח הפוטנציאלי.הקשרים אלה יכולים להוות מכשול או ליצור הזדמנות עבורך.לכל עסק קמעונאי בקרבתך ,יש פוטנציאל לעז...