חיפוש - הום-סטיילינג , עיצוב חנויות |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הרצון להתחדשות
1.04.16האביב שמגיע מעורר רצון להתאים את עצמנו להתחדשות ולהתרעננות סביבנו והרצון לנער מהבית את אפרוריות החורף שחלף, לפתוח חלונות ולהכניס אווירה חדשה לחלל.הרצון להתחדשות מגיע כמו עונות השנה , פתאום מתעורר החשק לשינוי .זה הזמן להוציא מהבית פריטים היוצרים עומס בחלל, לרענן את הבית , לשנות ולהכניס גוונים חדשים.גם בתקציב צנוע יחסית, מבלי לשבור ולהזיז קירות, לפרק ריצוף ואריחים קיימים ושאר הליכים דרמטיים, ניתן ליצור בחזות החלל הביתי שינוי מרענן. בשינויי של מיקומ... -
בוטיק קטן ומדליק במתחם שרונה.
31.07.14לא לעיתים קרובות, מזדמן לי לקחת חלק בפרויקט כה מרשים המשלב היסטוריה ארכיטקטונית עם חוויה עירונית דינמית. פרויקט שיחזור המושבה שרונה, מהווה מרכז של בילוי תרבות, ומסחר. הוא כולל פארק אורבני המשמר את המבנים המקוריים של המושבה הטמפלרית, שנהפכו לבתי קפה, מסעדות, גלריות אמנות וחנויות ייחודיות. כל מבנה שכזה מאכלס מספר בתי עסק המפוזרים בין קומות הבית ובחדרים. בתוך כל היופי הזה בחרו המשווקים של חברת OPI - יצרנית הענק הבין-לאומית למוצרי טיפוח ובניית... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...ר הידוע לרואי החשבון, רמת ההשקעה היא דבר שרואים בעין; עיצוב יקר ומרשים הוא דבר הנקלט היטב אצל הלקוח. חנויות העוסקות במכירת סחורה זולה אולי יכולות להסתפק בתקציב עיצוב נמוך, אך חנויות המוכרות סחורות איכותיות ברמה גבוהה נדרשות לעיצוב חנויות יוקרה. נסו לדמיין את ההבדל בין חנות התכשיטים לחנות המכולת, וכאשר יש לכם את התמונה בראש נסו לדמיין שעון יוקרה של אלפי דולריםהנמכר על אחד ממדפי המכולת…. לא מסתדר לכם נכון? מי שרוצה למכור סחורות יקרות לא יכול... -
כל יום מתחיל וניגמר בחדר השינה
10.02.16בין אם אתם חיים לבד או אם אתם חיים בזוגיות או בעלי משפחה עם ילדים, ללא קשר לגילכם או להרכב המשפחתי שלכם, חדר השינה שלכם הא המקום הפרטי והאינטימי בביתכם. זהו המקום שבו אתם מי שאתם. לא מארחים. לא ייצוגיים. פשוט אתם.חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים והמרכזיים בבית ויש לתכנן ולעצב אותו כך שיתאים לצרכים האישיים שלכם. זהו חדר בו נמצאים שעות רבות (בעיקר בלילה) ועל כן חשוב מאוד שהוא יהיה נוח, שימושי ,מעוצב, וכמובן גם מפנק.כדאי לזכור כי מתי שיש ילדים אנח... -
עיצוב חנויות
22.01.18עיצוב חנויות הגורם לאנשים לקנותבמהלך האבולוציה של החנויות הלכה וגדלה ההבנה של המניעים הפסיכולוגיים מאחורי תהליך הקנייה. עם ההבנה של פסיכולוגית הלקוחות הגיעה גם המסקנה כיעיצוב חנויות הוא כלי המשפיע על המכירות. אלו היו הניצנים הראשונים של מה שהלך והתפתח והפך להיות "חוויית הלקוח". עיצוב חנויות נכון ואיכותי בהחלט יכוללהשפיע חיובית על המכירות, אם רק יודעים כיצד ליישם אותו נכון. להלן כמה אסטרטגיות לעיצוב חנויות אשר מסייעות להגדיל את המכירות. אסטרטגיות ... -
הכניסה הביתה
11.03.16כאשר אנו נכנסים הביתה קורה לנו משהו רגשי – אנחנו עוברים מהעולם שבחוץ לתחום הפרטיאישי שלנו. עוברים ממקום בו אנחנו פגיעים – אל מקום המגן עלינו .בעבר, כשהסכנות בחוץ היו רבות עוד יותר, כניסה לבית הייתה בעלת חשיבות מרובה.הכניסה לבית סיפקה גם הגנה ממשית בפני אויבים ובפני פגעי מזג האוויר .שני האספקטים – הרושם והגנה – הביאו לכך שהכניסה לבית הייתה מודגשת וחשובה.אזור זה תוכנן ועוצב בקפידה רבה -שדירות עצים ארוכות, גינות קדמיות מרהיבות, מדרגות מרשימות, דלתות... -
המטבח הוא לב ליבו של כל בית
10.02.16המטבח של ימינו כבר לא משמש לבישול בלבד, אלא הוא לב הבית, וככזה זוכה ליחס מיוחד ולעיצובים המשתלבים עם החללים האחרים בדירה.הרבה אנשים חולמים על המטבח שיהיה להם בבית, יש כאלו שמפנטזים על משטחים רחבי ידיים, על איחסון גדול, על אי באמצע. . .מבחינה פונקציונלית, המטבח הוא פס ייצור קטן- נכנסים אליו מצרכים, יוצא ממנו אוכל. מהיבטים אחרים, הוא סוג של סמל סטטוס, מקור גאווה לבית. בין אם מדובר באירוח , או בין אם מדובר בכוס הקפה הראשונה של היום – זה מתחיל ונגמר ... -
תפיסת המושג בטון
9.10.16התפיסה של המושג בטון, עברה גלגולים רבים, מחומר גלם שנתפס כמיועד לצורך בניית תשתיות ויסודות בלבד, חומר אפור שיש לחפות אותו באריחים, שהמראה שלו מעיד על עבודה שלא הסתיימה, על תהליך לא גמור, ובטח שלא אסתטי, למושג שמייצג חומר איכותי ועכשווי.בעשור האחרון עבר הבטון ממתחת לפני השטח, אל מעל פני השטח, והוא מכסה משטחים גדולים באין ספור עסקים, מבני תעשייה, לופטים ובתים פרטיים.למרות שצבעו האפור החלק הוא סמל לשיא האפנה הודות לטכנולוגיות מתקדמות ולפיתוחים חדשים... -
עיצוב חנויות
31.12.17עיצוב חנויות יוקרה כל חנות מבינה שיש צורך בעיצוב פנים עבור החנות; העיצוב הופך את החנות ליפה ונעימה, מבדיל אותה מאחרות ומוסיף לחוויית המשתמש. ישנן חנויות המשקיעות יותר, אחרות משקיעות פחות. רמת ההשקעה בעיצוב החנות היא לא רק מספר הידוע לרואי החשבון, רמת ההשקעה היא דבר שרואים בעין; עיצוב יקר ומרשים הוא דבר הנקלט היטב אצל הלקוח. חנויות העוסקות במכירת סחורה זולה אולי יכולות להסתפק בתקציב עיצוב נמוך, אך חנויות המוכרות סחורות איכותיות ברמה גבוהה נדרשות ... -
רשת חנויות DreamSport
9.05.21ברשת DreamSport מקבוצת פוקס, מסכי לדים במגוון סוגים וגדלים ובכמה סניפים, סניף, אילת, ראשון לציון, יהוד, ועוד.. בסניפי הרשת אנו דואגים לאפיין, לספק ולהתקין מסכי לדים שונים: מסכי לדים שקופים לחלונות הראוה מסכי לדים לתצוגה בגדלים שונים טיקר המציג את החברות השונות הקיימות בחנות ועוד בהתאם לסניף -
עיצוב חנות בגדים בלנקו 2
8.12.13חנות רחוב מודרנית צעירה וקלילה.אך דבר אחד מצא חן בעיניי באותו חלל ישן והם החלונות מעץ אותם שימרתי בפרוייקט ושילבתי אותם בטקסטורה של קיר בריקים אפורים שמעצימים את התחושה והקונטרסט בין החומרים ונותנים תחושה אורבנית בחלל. ישנם דגשים של צבעים חזקים הבולטים מבעד לחלון הראווה ומושכים את תשומת הלב של העוברים ושבים ברחוב. ישנם משחקים של טקסטורות מעניינות בתוך החלל, ושילוב של קיר אקוסטי מחורר ליצירת עניין ומראה עכשווי לחנות, בעל צבע דומיננטי שקשה להתעלם מ... -
מכון ובית ספר לבניית ציפורניים
1.01.18הבקשה של הלקוחה היה לעשות משהו יוקרתי אבל עם הרגשה חמה, נוחות עם עיצוב. לתת תחושה שירצו כל הזמן לחזור ולהיות בחלל הזה, להרגיש פתיחות ונגישות -
FREEZER גלידת שף
8.05.17במרכז העיר רמת גן, בלב רחוב ביאליק הותיק וההומה אדם, הוקם סניף שני לגלידת השף FREEZER "פריזר". הסניף הראשון הממוקם בגבעתיים, עוצב על ידי שמרית קאופמן, והיה זה אך נכון עבור היזמים להזמין את שמרית פעם נוספת לעיצוב הסניף שברמת גן. בפעם זו, הצטרפה לפרויקט המעצבת ליטל אופיר. שתי המעצבות שחברו לעבודת עיצוב סניף זה, התבססו על העקרונות שהנחו את עיצוב הסניף הראשון ולבקשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי... -
עיצוב חנות לממכר מאפים
1.03.17חנות לממכר מאפים, New York Style הגשמת חלום של עולה מארצות הברית להקים בארץ מאפיה ורשת חנויות לממכר מאפים בסגנון אמריקאי. בעברי עבדתי שלוש שנים במשרד אדריכלים בארצות הברית. נחשפתי לשפה העיצובית המקובלת במקומות כאלו. לשמחתי, הרעיון הראשון שהצגתי עלה על כל הציפיות של הבעלים וכל התהליך זרם במהירות רבה. שילבתי בין החמימות של עץ האלון עם הצבעוניות השמחה של דגל ארצות הברית בכחול ואדום. המראה שהתקבל ממתג את הרשת ומבדל אותה מרשתות מקומיו...