חיפוש - משרד , עיצוב פנים , ריהוט |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב גדול לחדרים קטנים - טיפים
4.09.11...ובלגן. שימוש בגובה לאחסון -יוצר שטח אוורירי ופונקציונאלי לספרים, דיסקים ומדיה. ניתן להשתמש במחיצות מבד תלויות כדי לייצר הפרדה אפשרית בין חדר עבודה לשינה. ראשית, תחשוב איזה פונקציה החדר אמור למלא? האם זו תהיה יחידת הורים,משרד ביתי, מאורת קריאה או חדר משחקים? אחרי שקבעת את התפקוד של החדר אתה יכול להתחיל להחליט על הריהוט ושאר אלמנטים דקורטיביים ובעיקר אחסון- הרבה מקום לאחסון!! שולחן עבודה כאי מרכזי, המשמש לעבודה, אכילה,צפייה בטלוויזיה, וכל החל... -
סטיילינג למשרד ב-48 שעות
21.11.18... בחללים ציבוריים. סטיילינג הוא בעצם סיגנוּן. לסגנַן את החלל: להעניק לו אוירה מדויקת במינונים מתאימים מבחינת: צבעים, חומרים, תאורה, ריהוט ואלמנטים משלימים. סיגנון החלל משפיע באופן ישיר על הגוף והנפש: עובד שנעים לו לשהות במשרד יעבוד יותר טוב ולאורך זמן, יהיה מאושר (WELL BEING) וחיובי. מאחר ואנחנו שוהים במקום העבודה כ-8 עד 10 שעות ביום, חשוב שמקום העבודה יתן לנו הרגשה נעימה וחשק לחזור ביום למחרת. לסטיילינג ניגשים כמו לכל פרויקט של תכנון ו/או... -
שלבי העבודה בתכנון ועיצוב פנים
4.12.16ממה מתחילים? כל פרויקט מתחיל כתוצאה מצורך כלשהו והצורך הוא הרי אבי ההמצאה. מגיע היום שבו הבית או המשרד, לא עונה יותר על הצרכים ולא מספק לנו את הנוחות והנועם הדרושים לתפקוד היומיומי בו. המקום קטן מידי וצפוף, או לחילופין גדול מידי לקן המתרוקן. אין מספיק מקומות אחסון, המטבח לא פונקציונאלי, אין מקום לאירוח, אין מספיק אור, הילדים גדלו, המשפחה התרחבה, השירותים קטנים והאמבטיה קטסטרופה. שתי אפשרויות עומדות על הפרק: או שמחפשים משרד אחר או דירה חד... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17...י גמר, מטבח, גופי תאורה, דלתות, רהיטים ולפעמים אפילו תמונות. בסוף הפרויקט מסיימים עם שאר האקססוריז לנגיעה סופית מושלמת ותוקעים את המזוזה בברכה.יש איזה פרויקט בולט שתרצי לשתף אותנו בתהליך היצירה בו?פרויקט בולט עבורי היה עיצוב משרד במבשרת ציון. המשרד העוסק בענייני פיננסים, היה בבעלות של אישה דתייה ואנרגטית מאד. בפרויקט היה חשוב לי לשמור על הצביון הירושלמי של המקום. התקרה הגבוהה והחלונות האותנטיים המאופיינים לאזור. האתגר הגדול היה הנמכת גבס לצורך מי... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18החידושים הטכנולוגיים להם אנו עדים בשנים האחרונות משפיעים מאד על אופן ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריט... -
אחד על אחד עם אנה צייריף מייסדת ART.TECH
17.03.19... אני אוהבת לצייר ואני טובה במתמטיקה!בזמן הלימודים התגרשתי והייתי חייבת לפרנס את עצמי ואת בתי אז בת שנה.תוכנות שרטוט והדמייה כבר למדנו ואני מאוד התחברתי אליהם, אז התחלתי פה ושם לתת שיעורים פרטיים וככה התפתחתי.אחרי זה התקבלתי למשרד כשרטטת ועדיין המשכתי ללמד כי לא יכולתי לעזוב את התלמידים שלי באמצע. תוך זמן קצר הבנתי שיש מכשול בלימודי תוכנות במוסדות לימוד מכיוון שהרבה מהסטודנטים מתקשים בהם ונדרשים לשלם למורים פרטיים.באותו זמן פיתחתי את השיטה שלי שלפ... -
חדש ב saf - אחד על אחד והפעם הכירו את טניה אברמזון
4.12.16...טיים וכן דירות להשקעה. כמו כן, אני עוסקת מזה 8 שנים בהכנה פרטית למבחני הקבלה באדריכלות ובעיצוב למוסדות השונים בארץ.איך הגעת לעסוק בתחומך?לאחר סיום לימודי האדריכלות באוניברסיטת ת"א, ידעתי שאיני מעוניינת במסלול הסטאז' והעבודה במשרדים מאמנים ורוצה לצאת לעצמאות. התחום שהכי עניין אותי היה עיצוב פנים. קיבלתי פרוייקט ראשון של עיצוב פנים והום סטיילינג למרפאה אלטרנטיבית ומשם התפתחתי דווקא לתחום המגורים .ספרי לנו על ההכשרה שלךלמדתי וסיימתי בהצטיינות תואר ר...