חיפוש - עיצוב חנויות , עיצוב פנים חנויות , רגל |1| - דף 5
לא מצאת? פשוט חפש.
-
ממחשבה למציאות
28.02.16יצירתיות יכולה להתבטא גם בדברים קטנים והיום-יומיים שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.חדוות היצירה היא כל דבר שאני יוזמת ועושה.זו פעולה יצירתית שיש בה תוצאה- לכן היא נקראת חדוות היצירה- אני מתמלאה סיפוק ושמחה מעשייתי.אפשר להתעסק ביצירה גם עם דברים גדולים וגם עם דברים קטנים, העיקר שאנחנו יוצרים ומעלים את רמת החיות שלנו.ההרגשה הנפלאה בעולם של סיפוק והנאה ממעשה ידינו.כאשר היצירה שחלמנו עליה נהפכת למוחשית , הרגשת העצמה והתחושה של ניצול הזמן נפלאה .כשאני צופה... -
מי צריך שטיח כשיש מרצפות מעוטרות?
23.12.16ריצוף הוא אינו רק משטח לדריכה. יצירת אריחי בטון היא אמנות ואומנות של ממש. אחת המגמות היפות ביותר בעיצוב הבית בשנים האחרונות היא ריצוף הבית עם אריחי בטון מעוטרים, שמעניקים לא רק צבע ואווירה ייחודית לכל חדר, אלא גם הופכים אותו לחלל מיוחד במינו, כזה שנראה כאילו נשאב מהבתים העתיקים שפיארו את ישראל בתחילת המאה הקודמת. הריצוף מעניק אווירה וייחודיות לבית, ע"י שימוש נכון בגווני האריח, ניתן להעביר בדיוק את התחושות שאתם מעוניינים לייצר בחללים השונים בבית.... -
הרצון להתחדשות
1.04.16האביב שמגיע מעורר רצון להתאים את עצמנו להתחדשות ולהתרעננות סביבנו והרצון לנער מהבית את אפרוריות החורף שחלף, לפתוח חלונות ולהכניס אווירה חדשה לחלל.הרצון להתחדשות מגיע כמו עונות השנה , פתאום מתעורר החשק לשינוי .זה הזמן להוציא מהבית פריטים היוצרים עומס בחלל, לרענן את הבית , לשנות ולהכניס גוונים חדשים.גם בתקציב צנוע יחסית, מבלי לשבור ולהזיז קירות, לפרק ריצוף ואריחים קיימים ושאר הליכים דרמטיים, ניתן ליצור בחזות החלל הביתי שינוי מרענן. בשינויי של מיקומ... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12... משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות היה חשוב לנו קודם כל לייצר חויית שופינג ולאפשר הפוגה מסחרית מהנה ומעניינת כחלק בלתי נפרד מהחוויה התיירותית הכוללת בהר. קצת רקע כללי : בחנות עוברות בעיקר קבוצות תיירים בדרכם חזרה מהמסלול הרגלי, והשהייה במרחב הפתוח ,פנימה לתוך המבנה ולאיזור ההר התחתון. בכניסה למתחם היה נסיון ליצור מעין איזור חיץ -"מסלול הסתגלות" שיהווה מעבר בין האתר ההיסטורי למתחם המסחרי. דגש רב הושם על יצירת תאורה רכה ואוירה רגועה שיאפשרו מעב... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16...וחות זה דלפק ענק מפריד בין הלקוחות למוצרים ומיותר לציין שהם לא נגישים, לא ניתן לטייל בין המוצרים, לטעום ולהריח אותם מקרוב והדבר מחייב התייחסות מלבד ההיבט האסתטי. יחד עם זאת מספרת האדריכלית כי בעל העסק חשש שהלקוחות הקבועים שהתרגלו לעמוד בתור ארוך ברחוב לא יצליחו להתרגל למראה החדש של החנות והכניסה אליה פנימה. מכאן, הקשר עם הרחוב נשאר הודות לשימוש בדלתות צרפתיות המעניקות מפתח גדול במיוחד שניתן כמעט להתעלם מנוכחותן. דבר נוסף שנלקח בחשבון העיצוב החדש ... -
כל יום מתחיל וניגמר בחדר השינה
10.02.16בין אם אתם חיים לבד או אם אתם חיים בזוגיות או בעלי משפחה עם ילדים, ללא קשר לגילכם או להרכב המשפחתי שלכם, חדר השינה שלכם הא המקום הפרטי והאינטימי בביתכם. זהו המקום שבו אתם מי שאתם. לא מארחים. לא ייצוגיים. פשוט אתם.חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים והמרכזיים בבית ויש לתכנן ולעצב אותו כך שיתאים לצרכים האישיים שלכם. זהו חדר בו נמצאים שעות רבות (בעיקר בלילה) ועל כן חשוב מאוד שהוא יהיה נוח, שימושי ,מעוצב, וכמובן גם מפנק.כדאי לזכור כי מתי שיש ילדים אנח... -
הכניסה הביתה
11.03.16כאשר אנו נכנסים הביתה קורה לנו משהו רגשי – אנחנו עוברים מהעולם שבחוץ לתחום הפרטיאישי שלנו. עוברים ממקום בו אנחנו פגיעים – אל מקום המגן עלינו .בעבר, כשהסכנות בחוץ היו רבות עוד יותר, כניסה לבית הייתה בעלת חשיבות מרובה.הכניסה לבית סיפקה גם הגנה ממשית בפני אויבים ובפני פגעי מזג האוויר .שני האספקטים – הרושם והגנה – הביאו לכך שהכניסה לבית הייתה מודגשת וחשובה.אזור זה תוכנן ועוצב בקפידה רבה -שדירות עצים ארוכות, גינות קדמיות מרהיבות, מדרגות מרשימות, דלתות... -
המטבח הוא לב ליבו של כל בית
10.02.16המטבח של ימינו כבר לא משמש לבישול בלבד, אלא הוא לב הבית, וככזה זוכה ליחס מיוחד ולעיצובים המשתלבים עם החללים האחרים בדירה.הרבה אנשים חולמים על המטבח שיהיה להם בבית, יש כאלו שמפנטזים על משטחים רחבי ידיים, על איחסון גדול, על אי באמצע. . .מבחינה פונקציונלית, המטבח הוא פס ייצור קטן- נכנסים אליו מצרכים, יוצא ממנו אוכל. מהיבטים אחרים, הוא סוג של סמל סטטוס, מקור גאווה לבית. בין אם מדובר באירוח , או בין אם מדובר בכוס הקפה הראשונה של היום – זה מתחיל ונגמר ... -
תפיסת המושג בטון
9.10.16התפיסה של המושג בטון, עברה גלגולים רבים, מחומר גלם שנתפס כמיועד לצורך בניית תשתיות ויסודות בלבד, חומר אפור שיש לחפות אותו באריחים, שהמראה שלו מעיד על עבודה שלא הסתיימה, על תהליך לא גמור, ובטח שלא אסתטי, למושג שמייצג חומר איכותי ועכשווי.בעשור האחרון עבר הבטון ממתחת לפני השטח, אל מעל פני השטח, והוא מכסה משטחים גדולים באין ספור עסקים, מבני תעשייה, לופטים ובתים פרטיים.למרות שצבעו האפור החלק הוא סמל לשיא האפנה הודות לטכנולוגיות מתקדמות ולפיתוחים חדשים... -
FREEZER גלידת שף
8.05.17במרכז העיר רמת גן, בלב רחוב ביאליק הותיק וההומה אדם, הוקם סניף שני לגלידת השף FREEZER "פריזר". הסניף הראשון הממוקם בגבעתיים, עוצב על ידי שמרית קאופמן, והיה זה אך נכון עבור היזמים להזמין את שמרית פעם נוספת לעיצוב הסניף שברמת גן. בפעם זו, הצטרפה לפרויקט המעצבת ליטל אופיר. שתי המעצבות שחברו לעבודת עיצוב סניף זה, התבססו על העקרונות שהנחו את עיצוב הסניף הראשון ולבקשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי... -
איטליז ביקנעם
22.04.18... הוכנה סכמת תעבורה בחלל והקופה מוקמה במקום הכי אטרקטיבי מהבחינה הזו ומבחינת סעיף מספר 1. שטח הקופה רחב ונוח להנחה של שקיות המוצרים (הכבדים מאוד) ולהמתנה לסיום החשבון. תכנון קו הקופה נעשה בהבנה מדויקת של עבודת הקופאית והרגלי מכירה טובים שנרכשו והוטמעו אצלם עם השנים. מוצרים חשובים לא פחות הם התבלינים, רטבים, פירורי לחם וכדומה שמהווים עבור האיטליז את הצבעים הנעימים לעין. האיחסון שהלקוח קנה היה מידוף של מאפיה שנסגרה. ראינו הזדמנות פז לקחת מו... -
מערכות תצוגה
4.10.22תחום מערכות התצוגה לחנויות הוא תחום רחב ביותר אבל מהווה את אחד התחומים המאתגרים ביותר בתחום עיצוב הפנים. לא רק שעל המעצב להעביר את רוח והאוירה הנדרשת למכירת הסחורות אותן מציגים ומוכרים בחנות.אלא שעליו לפעמים להתמודד עם מגוון רחב של מוצרים ולא רק להציגם אלא גם להתמודד עם העובדה שחלקם הגדול (אם לא כולם) משתנה תדירות לא רק בתכנים אלא בהרבה מקרים גם במיקום בתוך החנות.כשעוסקים במערכות תצוגה לחנויות יש להבין תחילה שמדובר בתחום רחב ביותר של מוצרים המיוע... -
תכנון ועיצוב מרפאת שיניים בהשראת הים
18.04.18היום נהוג לראות יותר ויותר מרפאות שיניים שמשקיעות תקציבים לא מעטים לשכור את שירותיה של מעצבת פנים לשיפוץ/תכנון ועיצוב של מרפאות השיניים בכדי להנעים את חווית המטופלים בהגעה למרפאה, בהמתנה לטיפול ובטיפול עצמו ולא רק במרפאות גדולות בקופות החולים. תכנון ועיצוב של מרפאת שיניים הוא פרויקט מורכב ויש להשקיע בו מחשבה ותשומת לב. להלן כמה דגשים: מרפאת שיניים, בדרך כלל, מורכבת ממינימום של שלושה עד ארבעה חללים: חלל הכניסה/קבלה/המתנה (שגם אותו ניתן לחלק באמצע... -
עיצוב פנים לחנות תכשיטים
25.02.18אנו מתמחים בעיצוב חנויות תכשיטים שמשדרות את היוקרה שכל כך חשוב שחנות תכשיטים תשדר. העיצוב כולל כמובן את חלוקת החלל כך ששטחי התצוגה ימומשו באופן הטוב ביותר ובנוסף כמובן שניתן יהיה לאבטח את הסחורה הכה יקרה בחנות, בעת עיצוב פנים לחנות תכשיטים חשוב ליצור תצוגה נגישה ללקוחות, חשופה בכל עת לעובדי החנות ומוגנת תוך הצגת מראה יוקרתי. פנו אלינו כעת בכדי שנציג לכם את הדרך הטובה ביותר לעיצוב החנות שלכם, בין אם מדובר בחנות פעילה או בחנות בתהליכי הקמה, נוכל ...







