חיפוש - פרטי בנין , סימבולים / בלוקים , חדשות , שונות , רכב |1| - דף 12
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תחרות אדריכלות מתקדמת: City Sense
28.06.11...לעמוד באתגרים החדשים בתחומים כגון אקולוגיה, טכנולוגיית המידע, אדריכלות ותכנון ערים , במטרה לבחון את ההשפעה האפשרית של איסוף נתוני זמן-אמת (real-time data) על ערים מונעות חישה (sensor-driven cities). חבר השופטים בתחרות המורכב מאדריכלים, אנשי מקצוע במגוון רחב של תחומים ומנהלי כמה מבתי הספר המובילים בעולם האדריכלות, מחפש הצעות מעולות עבור כל כל קנה מידה, כל עיר בעולם, על ערים חכמות, שכונות אקולוגיות, מבנים אקולוגים עצמאיים (Self-sufficient build... -
תחרות - נמל הלסינקי דרום
27.06.11תחרות בינלאומית לרעיונות פתוחים - נמל הלסינקי דרום.מארגן: העיר של הלסינקי - המחלקה לתכנון העיר הגשה: חינם - ללא רישום מועד הגשה: 30 ספטמבר 2011 זכאות התחרות פתוחה לכולם. מומלץ למתחרים ליצור קבוצות תכנון עם הרכב מגוון של מומחים בתחומי השימוש בקרקע ואדריכלות, אדריכלות נוף, כמו גם תנועה, קהילה, בנייה, אנרגיה, טכנולוגיה ותפעול הנמל. פרסים פרס ראשון 60,000 € פרס שני 45,000 € פרס שלישי 30,000 € בנוסף יחולקו 2 מענקים בשווי 15,000 €. האת... -
תדי קיסלוב והעיר אילת
20.06.11...ת אוטובוסים מרכזית ואפילו את הלגונה שהיוותה את התשתית להקמת מתחם המלונות הנוכחי. קיסלוב עסק לא מעט במענה לאקלים המדברי בשלושה בתי ספר שתיכנן ובהם הטמיע טכנולוגיית קירור פסיבית: האוויר היבש נושב דרך מסנני קירור ענקיים (שהורכבו ממזרונים לחים עם מערכת טפטפות), חודר פנימה אל תוך חלל בית הספר ויוצא החוצה דרך הכיתות. הוספת לחות לאוויר הופכת אותו לכבד יותר וקר בכמה מעלות. באקלים מדברי ויבש פתרון זה של מגדלי קירור חסכוני מאד באנרגיה ויעיל. הכתבה ... -
איך לא להלחם על איכות חיים ותכנון אורבני
30.05.11עמותת מרחב הצטרפה גם היא לקריאה לשקע את הרכבת בחיפה. למי שלא עוקב אחרי המתרחש - הרכבת מתכננת מעבר לרכבות מונעות בחשמל ומהלך זה יגרור עבודות תשתית עצומות. זו ההזדמנות היחידה שתצוץ ב 50 שנה הקרובות לעיר חיפה לטפל בתוואי הבעייתי המנתק את העיר מהים ולשקע את מסילת הרכבת. עד כה תמכו במהלך השיקוע - עיריית חיפה, אגודת האדריכלים, רשות שמורות הטבע, עמותת מרחב וגופים שונים של התושבים. מהצד השני נמצאת הנהלת הרכבת ופקידי האוצר שגרים מן הסתם בתל אביב שמטרתם לב... -
נרי אוקסמן ואדריכלות דיגיטאלית
19.05.11... את נרי אוקסמן, אדריכלית, מעצבת וחוקרת העובדת במעבדת המדיה של MIT. אוקסמן מנסה לחקות בבניה תהליכים פיסיאולוגים כמו התהליכים המתרחשים בעצמות. לטענתה, בעתיד הלא רחוק נוכל להדפיס בניינים שלמים עשוייים מחומרים חדשניים שידמו את ההרכב של רקמות אורגניות. אוקסמן, שנולדה בחיפה לפני 35 שנה, היא אחת החוקרות המובילות בעולם בתחום האדריכלות הדיגיטלית. בחמש השנים האחרונות היא זוכה בהצלחה מטאורית שכללה פרסים, השתתפות בתערוכות בינלאומיות והצגה של עבודותיה במו... -
שבילי אופניים בעיר - זה לא כל כך פשוט
8.05.11...מהמכוניות. לכולם ברור היתרון בפתרון זה גם מבחינה סביבתית אבל השינוי הנדרש אינו קל. הבעיה נובעת מכך שנתיב אופניים בא כמעט תמיד על חשבון מקומות חניה. איך שלא תנסה לסדר את המרחב הציבורי ברחוב, תמיד יצא שהמדרכות צרות מדי, נתיבי הרכב מסוכנים מדי והקצאה אפשרית לאופניים תקטין במובהק את מקומות החניה הקיימים. לכאורה, ניתן לטעון שנתיב אופניים יעודד שימוש באופניים ולכן יקטין את מספר הרכבים אבל ברור שזה לא עובד כך. תושבי רחוב מסויים תמיד יתנגדו לכך שהנתי... -
אדריכלות ועיצוב בתי חולים
11.04.11... כמובן שהמניע העיקרי מאחורי המגמה הוא כרגיל כסף. הרפואה בארץ ובעולם הופכת לפרטית יותר ויותר. טיפולים מורכבים המאושרים לאנשים דרך ביטוחי הבריאות שלהם הופכים חולים ללקוחות מבוקשים. התחרות על החולים האלה גורמת לכל המערכת להיות יוקרתית יותר. מי שעוסק בעיצוב מרפאות ובתי רופאים יודע שיש גם לא מעט תיירות רפואית וחדרי אשפוז שנראים כמו מלון בוטיק. כתבה מומלצת לכל מי שעוסק בתחום. להלן הקישור שוב. *הדמיה מתכנון המרכז החדש ברמבם על ידי שרון אדריכלים. -
אדריכלים בעד שיקוע מסילת הרכבת בחיפה
4.04.11נייר עמדה שפרסמו פרופ' אדריכל ברוך ברוך וד"ר אדריכלית עינת קליש רותם מעמותת האדריכלים בישראל מצטרף לעיריית חיפה ולחברה להגנת הטבע במאבקן למען מעבר הרכבת לאורך חיפה בשיקוע ולא מעל פני הקרקע. הרכבת מתכננת מהלך של "חישמול", כלומר מעבר לקרונות חשמליים ומאחר והדבר כרוך בכל מקרה בעבודות תשתית נרחבות, נקבע שההזדמנות החד פעמית הזו תנוצל לשיקוע המסילה בנקודות מסוימות, למשל כדי ליצור חיבור טוב יותר של העיר חיפה אל הים, חיבור שכיום אינו קיים עקב הצורך ל... -
העיר במספרים
21.02.11תחת הכותרת "העיר במספרים" פרסם כלכליסט את אחת הכתבות המרתקות ביותר שפורסמו לאחרונה בנושא בינוי ערים. הכתבה בכלכליסט מספרת על ווסט ובטנקורט, שני פיזיקאים תיאורטיים החוקרים מערכות ביולוגיות וחברתיות מורכבות ומנסים לתרגם אותן לנוסחאות פשוטות. בשנת 2000 הם יצאו לחפש "כללי מכניקה" מדעיים בערים - נוסחאות שבעזרת נתונים מספריים יבשים, ובלא מידע רקע והקשרים היסטוריים, יוכלו לנתח את מצבן של ערים ולנבא את עתידן. לפני כמה חודשים הם פרסמו במגזין המדעי המ... -
כיסא עם ספריה ומחשב - בלוק
21.07.23ספריה מחשב וכיסא להורדה ישירה כבלוק - שימו לב- הבלוק מגיע בשכבת 0 מומלץ לשנות לשכבה עם עובי דק מאוד ! על מנת לקבל איכות הדפסה טובה (הבלוק מורכב מקווים וצורות קטנות ) לא מומלץ להדפיס בשכבת 0 תהנו ! -
בלוק מכונית יוקרה
22.07.22בלוק מכונית חדשה מבט על (תוכנית) ומבט צידי -
טלפייר רוכשת את חברת Lcontrol ומרחיבה את פעילותה
31.03.22...טחוניים תשתיות לאומיות, Data Centers ועוד.Lcontrol תפעל באופן עצמאי, כחברת בת של טלפייר, תחת הנהלתו של יגאל לזר, שנשאר בעל מניות ושותף בחברה. בין לקוחות Lcontrol ניתן למצוא כבר היום את אוניברסיטת בן גוריון, את הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, חברת ברינקס ועוד. Lcontrol תמשיך לשרת את לקוחות החברה הקיימים והעתידיים על הצד הטוב ביותר גם לאחר שינוי אופי הבעלות.שגיא רובין, מנכ"ל טלפייר: "רכישת LCONTROL היא מהלך נוסף המקדם אותנו להגשמת האסטרטגיה העסקי... -
יום עיון וסיור בתערוכה -חומרים חכמים, חומרים טפשים
21.01.16...גבולות של החומרים ה'חכמים וה'טיפשים', תחת שלוש תמות מרכזיות המצעות אופנים שונים להתבוננות והבנה של חומר.החכמה המוצגת בתערוכה זו, אינה בלעדית רק לחוד- החנית של עולמות העיצוב והחומר, אלא שזורה בחיבורים בין הישן לחדש, הפשוט והמורכב, המסורתי והאינטראקטיבי, ודרכם משקפת גם את המציאות היום- יומית של העוסקים בתחומי העיצוב, המחקר והמדע אשר בזכות חיבורים בין טכנולוגיות, חומרים ויישומים 'חכמים' ו'טפשים', מצליחים לייצר פיתוחים חדשים, מרגשים ומעוררי מחשבה.אנו...







