שופינג אונליין ; אלי אקספרס

כחלק מהמסע שלנו כמעצבות פנים תכננו ועיצבנו דירה מהממת עבור המעצבת שני, השותפה בS.T design ובעלה מתן גואטה . לשני ומתן היה חזון ברור וידוע מראש כיצד הבית יראה מבחינת סגנון עיצובי, מהם הקווים המנחים, ומי יהיו אנשי המקצוע שיעזרו להשיג את המטרה. אך שאלה אחת מאוד קריטית ומשמעותית להמשך התהליך נשארה פתוחה, מהו התקציב?

לכן השלב הבא בתהליך עבור הזוג הוא תכנון תקציב נכון שיתאים לציפיותיהם ולהשגת המטרה הכללית. תקציב תלוי במספר גורמים ואותו יש לחלק לנושאים שאחר כך גם יאלצו אותנו לעשות ויתורים ולהחליט מה הוא סדר העדיפויות.  חשוב לדעת; בכל תהליך של שיפוץ יש לקחת בחשבון שמעבר לתכנון המסגרת הראשונית תמיד יהיו בלת"מים והפתעות בדרך.

בכתבה זו בחרנו להתמקד בדרך בה אנו יכולים לחסוך כסף על ידי רכישות איכותיות וחכמות באמצעות שופינג אונליין!התקציב הוא מה שיקבע לנו הרבה אלמנטים מהשיפוץ ויש לשים עליו את הדעת ולכן, בעיצוב ותכנון הבית שלכם יש כמה פרמטרים מקדימים עליהם יש לחשוב לפני שניגשים לתהליך  
1. מה הקו העיצובי?
2. מי יהיו אנשי המקצוע שיביאו את החזון למציאות?
3. מה התקציב?

המטרה היא לעשות כמה שפחות ויתורים עם מקסימום תוצאות, בשביל לצלוח תהליך שכזה יש צורך במחקר מקיף, מעמיק והמון יצירתיות. כאן מגיע החלק המאתגר יותר, רכישות מגוונות מאתרים בחו"ל וההתמודדות עם הפחד שכולם מתמודדים איתו; אי היכולת לראות בעיניים את המוצר וחוסר השקט הנפשי בנוגע לאחריות של המוצרים ואיכותם. בשביל לרכוש חלק מהמוצרים בראש שקט ובידיעה שלא יהיו הפתעות בדרך, ישנם שלושה שלבים מאוד פשוטים וחשובים שכדאי לעשות;

שלב ראשון - הגדרת המוצרים הגדירו אילו מוצרים ניתן לייבא לארץ ללא סיכונים שיעלו אקסטרה כסף או אילו מוצרים אינם מצריכים רכישת מכולה. אנחנו בחרנו להתמקד בשני סוגי הזמנות; סניטריה וגופי תאורה. הקו העיצובי שהנחה אותנו היתה הבחירה לשלב בכל חלל בבית נגיעות של שחור, שייתן מראה קלאסי אבל עם נוכחות. בנוגע לסניטריה, בחרנו בברז שחור מאט למטבח וברז קירי וראש מקלחת עם נק' מים בשחור מאט לחדר הרחצה.

שלב שני - איתור האתר בוחנים מספר אתרים ולאחר בחינה של המגוון שמציעים בכל אתר, מתמקדים באתר אחד. האתר שהתאים עבורנו ובו בחרנו להתמקד היה חברת האינטרנט הסינית אלי אקספרס.

שלב שלישי - איסוף הספקים אוספים את כל המוצרים שענו על הדרישות ולאחר מכן מתחילים בתהליך הניפוי;
צעד ראשון בתהליך הניפוי הוא בחינה של כל הספקים; לקרוא את כל הפידבקים והתגובות ולסנן מה שלא מתאים (בחינה של כל ההמלצות עד לאחרונה).

דגש בנושא; ככל שיש יותר המלצות כך אפשר להסיק שהמוכר מבוסס יותר בתחום. אפשרי ואף מומלץ לשלוח הודעה לאנשים שכתבו תגובה, אם יוצא לכם להיתקל בלקוח סימפטי בקשו ממנו לשלוח תמונה של המוצר היום, כך תוכלו לראות איך המוצר מחזיק לאורך זמן.

צעד שני הוא ליצור קשר עם הספק ולבסס קשר מקצועי איתו. להתחיל בשליחת שאלות כלליות לספק, לראות את זמן התגובה שלו (רצוי לקבל תשובה עד 48 שעות, חשוב שהתשובה תהיה עניינית ומקצועית) ולהמשיך ולשאול אחרי כמה ימים שאלות יותר פרטניות. זה יראה לכם מי רציני ומי לא.

דגש נוסף; לא נסתפק בשאלה אחת אלא נמשיך עם שאלות נוספות בשביל לקבל מושג איך שירות הלקוחות של הספק. נשאל שאלות שנוגעות לאחריות, לאיכות, לשמירה על המוצר וכו'. במידה ואתם נכנסים לעובי הקורה נשאל שאלות טכניות ומקצועיות, חומרים ומפרטים טכניים.

צעד שלישי ואחרון לניפוי, ברגע שנשארים עם כמה ספקים בודדים מומלץ לבחור על פי המחיר האטרקטיבי ביותר. במקרה ורוכשים כמה יחידות של סניטריה או כל מוצר אחר, כדאי לעבוד בשלבים, תחילה להזמין מוצר אחד, לבחון אותו ברגע שמגיע; האם הוא לטעמכם, האם הוא דומה לתמונות ולתיאור ומהי איכותו של המוצר, במידה והמוצר לשביעות רצונכם אפשר להזמין את שאר המוצרים.

אנחנו מאמינות שתכנון נכון או תכנון בנוי היטב מצריך מחשבה תחילה ובנייה מסודרת של התקציב עוד לפני תחילת העבודה. כך תבטיחו לעצמכם שיפוץ איכותי במחיר שבו תוכלו לעמוד. הוויתורים וההתפשרויות יפחתו ויקטנו משמעותית בזכות חשיבה ותכנון נכון ואנחנו ממליצות בחום תמיד לחשוב קדימה כבר מההתחלה.  

טיפ חשוב; בסוף תהליך הרכישה, לאחר שקיבלתם את המוצר צלמו אותו ותכתבו על המוכר תגובה. התגובה שלכם עוברת לאתר וגם מופיעה אצל המוכר, צעד זה יגרום למוכר לראות שאתם רציניים ושיש לכם יכולת להשפיע על העסק וההצלחה שלו. לאחר שהייתם מרוצים מהמוצר הראשון וכתבתם תגובה המשיכו לרכוש את המוצרים הנוספים אצל אותו הספק.

ב ה צ ל ח ה !

שופינג אונליין ; אלי אקספרס

המאמר באדיבות

  • S.T design
  • קליק לחיוג: 0535318911
  • טלפון:
    0535318911הצג
  • כתובת:
    חולון, אריה שנקר 14
  • אתר:
    הצג

תגובות