חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אופניים , חוץ |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב פנים סינרגי
21.07.25...יחות? על ידי שילוב שיקולי בטיחות כבר בשלבי התכנון הראשוניים, אתם יכולים למנוע בעיות פוטנציאליות לפני שהן מתרחשות. לדוגמה, בתכנון כבישים, עיצוב סינרגי יכלול התחשבות בנראות, בתנועה, בתנאי מזג האוויר ובצרכים של הולכי רגל ורוכבי אופניים כדי ליצור כביש בטוח ויעיל לכולם. גישה זו מאפשרת לכם למקסם את הבטיחות ולמזער את הסיכונים, תוך שמירה על פונקציונליות ואסתטיקה.כיצד עיצוב סינרגי תורם לסביבה בטוחה יותר?עיצוב סינרגי תורם רבות ליצירת סביבה בטוחה יותר על יד... -
ריהוט רחוב
14.09.11חברת קיסריה עיצוב בנוף בע"מ מספקת מגוון מוצרים בתחום העיצוב הסביבתי והריהוט האורבני. החברה מציעה בין היתר: ריהוט רחוב, ספסלים, ריהוט גן, אשפתונים, פחי אשפה, פתרונות מיחזור, מתקני אופניים, לוחות מודעות עירוניים, מגני עצים, מיכלי מיחזור, גגונים, פרגולות מתכת, פרגולות בקירוי פוליגל, מערכות ישיבה, תחנות אוטובוס, תחנות הסעה לתלמידים, ריהוט מוסדי, ריהוט למוסדות חינוך, ספורט ותרבות, אשפתונים וספסלים לקניונים ועוד. -
בנייה ירוקה- כדאיות כלכלית
21.01.16...בחומרים ממוחזרים בתכנון ובניית התשתית. ניתן לבנות את הכבישים והשבילים באמצעות חומרי בניה ממוחזרים ובכך לחסוך שימוש בחומרי מחצבה. כמו כן, השקעה בנטיעת עצים למטרת ניצול אור וצל טבעיים. מומלץ להשקיע בפיתוח שטחים ציבוריים ושבילי אופניים ובכך לחסוך בעתיד שימוש בכלי רכב מזהמים ויקרים.• אנרגיה- שימוש באנרגיות מתחדשות כגון מערכת סולארית ביתית, אשר מחליפה את השימוש באנרגיית החשמל המזהמת. כמו כן, מומלץ לתכנן את הדירות באופן המנצל את מזג האוויר הטבעי בצורה ... -
עשר על עשר - אדריכלות נוף בת קיימא
5.06.1710 מתכננים 10 הרצאות = 100 דקות על אדריכלות נוף בת קיימא22/6/17 יום חמישיבית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר, אוניברסיטת תל אביבבשעה 17:30מתגלגלים למעלה | תכנית אב לשבילי אופניים בחיפהאדריכלית נוף ארנה בן ציוני, אב אדריכלות נוף———————————נוף UX אדריכלית נוף טלי וקסלר, נחלת הכלל————————————יחסי אהבה שנאה בין העיר לצומח אדריכל נוף שחר צור———————————–מצאי שטחי ציבור פתוחים – פנינו לאן?אדריכל איל רונן, מתכנן בכיר, עירית תל-אביב————————————שטחים פתוחים ... -
בר אוריין זכו בתחרות לגשר בבאר שבע
7.12.11האדריכלים גידי וטל בר אוריין, בשיתוף משרד מהנדסים רוקח-אשכנזי זכו בתחרות סגורה לתכנון גשר להולכי רגל ורוכבי אופניים באורך 180 מטרים בבאר שבע. כתבה ב Xnet מציגה את הגשר וראיון קצר עם המתכננים, ובמגזין ArcHeb מוצגות גם תוכניות וחתכים. הגשר שתוכנן אמור לקשר בין תחנת הרכבת שבאוניברסיטה לפארק הטכנולוגי המוקם כעת בסמוך. "הסכמה ההנדסית והעיצובית של הגשר מושתתת על ארבע קשתות פלדה המתעקלות ומתפתלות, ויוצרות ביניהן שתי 'עיניים' מרחביות", מסביר בר אוריי... -
אקולוגים במקום אדריכלי נוף
12.12.11...זה בגנים הולך ופוחת בשנים האחרונות ובכתבה מעלה האדריכל זאב מרגלית את האפשרות ש"תם עידן עיצוב הנוף בגנים הלאומיים". * בתמונה - גן השלושה. מרגלית מעלה בכתבה טענה נוספת לגבי הניתוק של המתכננים מהצרכים של הציבור. (ציטוט מהכתבה): "לדעתו, חלק מהבעיה טמון בכך שהמתכננים אוהבים לתכנן שבילי אופניים, צירי טיול וכן הלאה, בזמן שרוב הנופשים והמטיילים מחפשים מקום לעשות בו על האש. לכן, המתכננים נתפשים כמנותקים ואליטיסטים, ובדרך מפספסים את ציבור המבקרים". -
טיילת חוף מגבול בת ים לגבול הרצליה
12.07.11...ו שלושה קטעים שהפכו את החלום למציאות, קטע ראשון - פארק 'מדרון יפו' מגבול בת ים לנמל יפו. קטע שני – פרויקט בריכת גורדון והמרינה. קטע שלישי – רידינג (גשר ווקוף שעתה מושלם שדרוגו), משפך הנמל (צפון הנמל) לחוף תל ברוך וחיבור בשביל אופניים עד גשר גלילות. כעת נותרו עבודות במתחם הדולפינריום וקטע מתל ברוך ועד המרינה של הרצליה." כדאי ומומלץ לקרוא. תמיד כיף להסתכל לרגע על מקומות מוכרים דרך עיניים של אחרים. * התמונה מתוך הבלוג, צילום - מתי עלה. -
איך לבחור את החלל המתאים למשרדי החברה שלכם?
14.12.15...וא מספק – שירותים קרובים, במצב טוב וראוי, אם יש צורך במקלחון, לעובדים הרוכבים עם אופניים לעבודה. מקום טוב ראוי ובולט לשילוט וללוגו של החברה, רוב החברות בימינו שוכרים את שירותיו של מעצב/אדריכל פנים, לתכנון ועיצוב המשרדים החדשים, כדאי ומומלץ להכניס את המעצבת לתהליך , עוד לפני חתימת החוזה, כך אפשר גם לאמוד את סכום השיפוץ לפי נתוני השטח אל מול רצונות/חלומות החברה, וכך לנהל משא ומתן מול הנהלת בניין המשרדים, עם נתונים מספריים הקרובים למציאות. -
סיור ב"בית לידר" כחלק משבוע הבנייה הירוקה
9.08.17...דים ירוק מוסמך כוכב אחד לפי תקן 5281, המשלב מסחר בקומת הקרקע וארבע קומות משרדים מעל. הושם דגש על יצירת מרחב ציבורי נדיב המחזק את הקשר הויזואלי ומאפשר חשיפה מיטבית של חזיתות המבנה, שילוב תנועת הולכי הרגל ושילוב של נתיב לרוכבי אופניים המחובר לרשת השבילים העירונית. מעטפת המבנה תוכננה תוך התחשבות בכיווני שמים וזוויות השמש וכוללת קירות מסך עם זכוכית סלקטיבית הממזערת חדירת קרני שמש למבנה. המבנה משלב במרכזו אטריום העובר דרך כל הקומות ומסתיים בסקיילט תל... -
ספרי הנחיות לתכנון עירוני
30.06.13..., תנועת הולכי רגל, תנועת אופניים, תנועת הרכב המנועי, תנועה בצמתים.2. מדריך לתכנון גנים ציבוריים עפ"י סוגי יישוב, מגזר אוכלוסייה, אזור אקלימי וטופוגרפיה.3. מדריך לתכנון הבית המשותף.4. מדריך טיפוסי בינוי בטופוגרפיה משופעת.5. מדריך לתכנון בנייה משמרת נגר עילי.6. מדריך לתכנון, הקצאה ופריסה של שירותי מסחר בשכונות מגורים.איך מזמינים?לרשימת הספרים המלאה קליק כאן.ניתן לקבל את הספרים בדואר ע"י פנייה לאגף האדריכל הראשי במשרד הבינוי והשיכון, בפקס 02-5847073 -
ועידת דיסקונט לעסקים של מרכז הבנייה הישראלי
6.10.11...יועצים, קונסטרוקטורים, מנהלי חברות ותעשיות הענף המובילות בישראל. * אירוח מלא הכל כלול, מלון מרידיאן ים המלח* בר משקאות חופשי ועשיר וטרקלין לפגישות אישיות* אומני קיסריה בים המלח – שלום חנוך, להקת אתניקס* באודיטוריום שבמועדון העסקים יתקיימו הרצאות במגוון רחב של תחומים* אליפות הספורט של מרכז הבנייה הישראלי – ריצה, משחקי כדור, רכיבה על אופניים, ספינינג ועוד...* מתחם LIFE STYLE MARKET* הפתעות נוספות להרשמה ופרטים נוספים הכנסו לאתר הועידה -
כנס תאוצת הבינוי ועתיד התחבורה בישראל
24.04.17כנס תאוצת הבינוי ועתיד התחבורה בישראל4 במאי 2017 | 10:00-13-30 | סינמטק, תל-אביבעד שנת 2040 יבנו בישראל 1.5 מליון יחידות דיור חדשות. אופי הבינוי והתאמתו לתשתיות התחבורה הציבורית, להליכה ברגל ולרכיבת אופניים, הוא שיקבע כיצד ייראה העתיד התחבורתי בדורות הבאים. מה יש לעשות כדיי לוודא, כבר היום, שעתיד זה יהיה בר קיימא? כנס זה שאורחו הראשי הוא שר התחבורה והמודיעין, מר ישראל כץ, ידון בשאלות אלו במטרה להביא את הסוגיות התחבורתיות הבוערות לסדר היום של ה... -
תכנון עיצוב פנים ללוביים, מסדרונות ושירותים.
26.02.15...: הדלת הכחולה ברצף המסדרון הוחלפה למבואת כניסה וקיבלה הבלטה מבנית וצבעונית כלפיי המסדרון. הוחלפו כל חומרי הגמר לחומרים חדישים ועכשוויים כולל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. הותקנו מקלחונים לרווחת עובדי המשרדים המגיעים רכובים על אופניים. תאיי השירותיים הוחלפו לתאים מבודדים ומופרדים מבחינה אקוסטית וכל תא קיבל וונטה לשאיבת ריחות.המסדרונות :המסדרונות נשארו מפותלים, הם כבר לא אנונימיים וכבר אי אפשר לטעות במיקום ובקומה.לאורך המסדרון הוספתי מספר נקודות צב... -
למי שייך הרחוב?
13.06.11...ננים אנחנו צריכים להיות מודעים ואחראים גם לשטח הציבורי שהחזיתות שלנו יוצרות. קחו למשל קיבוץ, בצורת הישוב הזו המכוניות הורחקו מהבתים אל מגרש חנייה חיצוני. נכון, היית צריך ללכת מאתיים מטר עד לבית אבל אם תשוו את המרחב הציבורי של חלקים אלה לעומת הרחובות השוממים של ההרחבות באותו הקיבוץ... למרבה הצער אין פתרון אמיתי לבעיה ללא הפחתה משמעותית של כמות המכוניות בעיר. אופניים, תחבורה ציבורית, אגרה בכניסה לעיר - כולם פתרונות חלקיים שיכולים להטיב את המצב. -
למה אין אדריכלות מחוץ לתל אביב?
23.02.11...ץ למרכז? יש לי הרגשה שזה פשוט נובע מפרובינציאליות של אדריכלים. אדריכל תל אביבי יכול לכתוב על מפגש שביל אופניים בפרישמן ולחשוב שזה מעניין את כולם. לעומתו אדריכל בבאר שבע מרגיש שגם אם מדובר בתחנה המרכזית כולה זה חדשות פריפריה לא רלוונטיות. אני לא מת על זה. על גישת "המדינה זה תל אביב". ויכול להיות כמובן שאני טועה ויש בלוגים שכותבים על אדריכלות בפריפריה. אם יש כאלה, אני אשמח אם תפנו אותי אליהם. לא יכול להיות שכל השכל נמצא בין האיילון והים.







