חיפוש - תגובות , משאבים , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אי , מיתוג משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17חלפה לה תקופה, המשרד ניראה קצת עייף, הזדמנות פז להסתכל במבט חדש ורענן על חלל המשרד, ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16...פנים בלובי הקבלה. יש משרדים הזקוקים לרענן את פתרונות ההצללה או לטפל בבעיות האקוסטיקה, לחדש צבעי קירות או לחדש חיפויי ריצפה ושטיחים. הכל מתוכנן בהתאם להגדרת הצרכים ומסגרת התקציב הנתונה של המשרד. בכל אחד משלבי העבודה הבאים, סטודיו T+R מלווה את הלקוח, מנחה את בעלי המקצוע והספקים השונים, לוקח חלק בפיקוח העליון ומלווה את תהליך התקנה כל פריטי העיצוב במשרד עד לסיום המושלם של התהליך. סטודיו T+R מתמחה במיתוג והלבשת משרדים – ומכוון לתוצאה סו... -
מיתוג משרדים
28.11.16...תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של הפירמה. הדגש על מיתוג ודקורציה ניקרא "ביזנס סטילינג", ובא לידי ביטוי במסרים שהעסק רוצה לשדר לעובדים, ללקוחות ולאורחים. ביזנס סטיילינג מתאים לשיקום ושדרוג משרדים קיימים, ללא שבירת קירות, ואפילו תוך כדי עבודה. מדובר בטיפול קוסמטי שעושה את הקסם ובא במקום לשפץ או לעבור למשרדים חדשים. מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוקשיין מסוים, אך חפצים לרענן... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17...ח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין הגורמים לכך כלולים אוורור לקוי והעדר אוויר צח, מחסור באור טבעי, סנוור,... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...ים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופות:שיפוץ, וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 שנים. מהלך של מעבר למשרד חדש, דורש גם משאבים נוספים מההנהלה ומהעובדים, שלא לדבר על ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...ביצוע העבודה בארגונים. אבל לא רק עליו, הם גם משפיעים על המרחב הפיזי בו אנו עובדים. האופן שבו יש לעצב ולתכנן משרדים נועד לעודד שיתוף פעולה, יצירתיות יעילות ועידוד סגנון עבודה AGILE. כדי שעיצוב משרדים ותכנון סביבת העבודה יתאימו לסגנון עבודה אג'יילי יש ליצר סביבה ותרבות בריאים המעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה בפתרון בעיות. בבואנו לעצב משרד חדש אנו לוקחים בחשבון מספר אספקטים קריטיים לתכנון חלל אג'יילי אפקטיבי: להקשיב למשתמשים היום אנו יודעים כי ... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18... השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנהלות פונות למעצבי פנים ומומחים למיתוג סביבות עבודה בבקשה לעצב מחדש, או אפילו רק לרענן ולחדש את סביבת העבודה, במטרה לחזק את הקשר בין עיצוב פני המשרד ומשיכת כוח עבודה מקצועי יותר, יצירתי ואיכותי, ועובדים מוכשרים ונחשקים עבור הארגון. מי שהתחיל את העניין הזה לא היה GOOGLE שזוקף את הצלחתו בין השאר לעיצוב הפנים של משרדי החברה. הרבה קודם לכן מי ששמו את הדגש על מיצוב סביבת העבודה ונראות העסק היו משרדי פרסום, סוכנוי... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11עיצוב סביבת העבודה אינו חייב להיות רק יפה לעין, אלא צריך להיות מחובר למותג, לערכי המותג וניתן להעביר באמצעותו מסרים שיווקיים וליצור תחושת הזדהות של העובדים בחברה. סביבת עבודה מעוצבת, נעימה לעובד, מחזקת את התחושה שכף לבוא לעבודה. כאשר העיצוב הינו גם תדמיתי, מועצמת תחושת ההזדהות של העובד עם החברה וערכיה וכן האמון בהצלחתה. תחושה זאת תורמת להעלאת רצונו ומוכנותו של העובד להיות נאמן לחברה ולהשקיע זמן ומחשבה, ואף לשמש כשגריר עבורה. כאנשים, אנחנו...