חיפוש - תגובות , חדשות , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חבר , חתך |1| - דף 8
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אולי זו סתם בהמיות
12.03.13מיכאל יעקובסון מבקר בהיכל יהדות ווהלין שתוכנן על ידי האדריכל ישראל לוטן ומנצל את הביקורת על המבנה להגיד לא מעט על האדריכלות הברוטליסטית וגם על האדריכלות בת ימנו. "בשורה התחתונה היכל יהדות ווהלין הוא אחד מהרגעים האחרונים שלאדריכלים היה עוד מה להגיד. אולי בשלב הזה כבר היה עדיף שישתקו אבל היתה להם דעה"."האם היום יעז מישהו לתכנן כזה בניין?" שואל יעקובסון ועונה, "א. היזמים לא יעזו, אלא יעדיפו משהו עם ציפוי שיש בשילוב של עץ דובדבן ובחוץ קצת חצץ דקורטיב... -
ערב עצמאיים בעמותת האדריכלים
23.10.13...ריכלים מקיימת ערב בנושא משרדים עצמאיים ותקיים שתי הרצאות בנושאים הבאים:ביטוח מקצועי: האגף הכלכלי בעמותה השיק לפני כחודש וחצי את תכנית הביטוח המקצועי היעודית לאדריכלי ישראל.נחתם הסכם עם "מדנס סוכנות לביטוח בע"מ" בשיתוף "מנורה חברה לביטוח בע"מ" למתן תוכנית הכוללת תנאים ייחודיים וכיסויים רחבים במחירים אטרקטיביים (כולל עבודות קטנות שלא דורשות היתר) לחברי עמותה בלבד. נציגי "מדנס" ו"מנורה" יציגו את הפוליסה והתנאים בחלקו הראשון של הערב.המעוניינים בקבלת ... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17שלום לאירית הראל מסטודיו SOL DE VIDA, אנחנו שמחים לארח אותך במדור אחד על אחד של אתר saf, נשמח להכיר אותך קצת ואת עיסוקךשמי אירית הראל מעצבת פנים, בוגרת המכללה למנהל, מומחית לתכנון ועיצוב חללים, בעלת סטודיו SOL DE VIDA. הסטודיו קיים מעל 7 שנים ומעניק שירותי תכנון ועיצוב פנים, הכל תחת קורת גג אחת. אצלנו בסטודיו מקבלים מעטפת הכוללת מענה לכל הצרכים העיצוביים, אנחנו מלווים גם בהתקשרות עם ספקים ובעלי מקצוע, בהכנת תקציבים מוגדרים מראש, המלצות על ספקים א... -
הקרב על המדרכה
6.01.14... וכן עצים, פחים ותשתיות תקשורת, חשמל וניקוז. כל אלו - עוד לפני שמביאים בחשבון גורמים ניידים שמשתלטים על שטח הולכי הרגל עצמם, כמו כלי רכב החונים על המדרכה ושולחנות בתי קפה.""המלה 'נגישות' היא מלה רעה ולא נכונה. ברגע שאתה מדבר על שתי אוכלוסיות, אתה בדרך כלל מדיר אוכלוסייה אחת. עיצוב סביבת האדם באדריכלות מביא בחשבון רק מושג של אנשים 'נורמליים' – אך האחריות של האדריכלים היא גדולה יותר: אתם מחליטים אם אנשים נכנסים לחברה או יוצאים ממנה". (איקי בר-חיים) -
סיבוב בכיכר בראשון לציון
21.09.12"רחובות משעממים שלא נועדו למעבר בני אדם או לפעילות אנושית, אלא רק למעבר רכבים." כותב מיכאל יעקובסון בסיבוב שהוא עורך הפעם בראשון לציון. "יש בהם אמנם מדרכות רחבות ומסלולי אופניים, אך גם הרבה מאד מכוניות, קירות אטומים שהשכונות מפנות לרחובות הראשיים ואין בכלל צל".במסגרת עבודה שהוא מכין מסייר יעקובסון במערב ראשון לציון ומספר בפוסט על כיכר יצחק רבין המכונה גם "כיכר השלום" - מעגל תנועה ענק של כ-100 מטרים (כגודל כיכר דיזנגוף) הכולל כביש היקפי דו-מסלולי.... -
תכנון חלל ירוק ובריא
4.12.12...ת תפקידו אחראי אלון לתכנונם של פרויקטים בקנה מידה גדול בארץ ובעולם, ומשמש כראש חטיבת הבניה ירוקה במשרד, אשר עוסקת בהקמת מספר פרויקטים מוסמכי תקן 5281 ו - LEED. אלון, מוסמך LEED משנת 2003 עוסק בתחום הקיימות בארץ ובחו"ל, משמש כחבר ועד מנהל במועצה הישראלית לבניה ירוקה ושימש כיו"ר ועדת איכות פנים המבנה בכתיבת הרוויזיה לתקן 5281.הרצאה 2. עיצוב לא רעיל - עקרונות לתכנוןעיצוב ירוק לא רעיל הפך להיות שלב חיוני בתכנון הוליסטי של בנינים העומדים בתקנות של בני... -
עצומה בעד שיקוע הרכבת בחיפה
5.04.11עיריית חיפה והחברה להגנת הטבע הכריזו באופן רשמי על פתיחה של מאבק ציבורי משותף נגד תכנית רכבת ישראל לחשמול עילי של הרכבת בתחומי העיר. החברה להגנת הטבע ועיריית חיפה תומכות בקידום רכבת המונעת בחשמל, אך דורשות, במקביל לחישמול, מעבר תת קרקעי של הרכבת לאורך שבעה ק"מ מהתוואי בחיפה. השיקוע לא יצריך הצבת מאות רבות של עמודי חשמל צפופים יחסית שיוסיפו עוד על הניתוק הקיים בין העיר ובין החוף שהפך לאחד מסמליה. הועדה הארצית לשמירת הסביבה החופית (הוולחו"ף... -
סיור בקמפוס ון ליר
4.09.14יום שישי, 19 בספטמבר 2014, סיורים בשעה 10:00 ובשעה 12:00קמפוס ון ליר, רחוב ז’בוטינסקי 43, שכונת טלביה, ירושליםתוכנית הבינוי החדשה ומבנה האקדמיה על שם פולונסקי במכון ון ליר בירושלים הם הפרויקט הזוכה בתחרות אדריכלים שהתקיימה בשנת 2008. בתכנון המבנה החדש במרקם הקיים, המפורסם באיכותו האדריכלית, נדרש דיאלוג עיצובי המכבד את הישן אך בה בעת מדבר בשפה עיצובית עכשווית של המאה ה־21. מבנה האקדמיה מקיים את הדיאלוג הזה בקנה המידה האנושי שלו, בהידור המאופק, בשק... -
אדריכלים בעד שיקוע מסילת הרכבת בחיפה
4.04.11נייר עמדה שפרסמו פרופ' אדריכל ברוך ברוך וד"ר אדריכלית עינת קליש רותם מעמותת האדריכלים בישראל מצטרף לעיריית חיפה ולחברה להגנת הטבע במאבקן למען מעבר הרכבת לאורך חיפה בשיקוע ולא מעל פני הקרקע. הרכבת מתכננת מהלך של "חישמול", כלומר מעבר לקרונות חשמליים ומאחר והדבר כרוך בכל מקרה בעבודות תשתית נרחבות, נקבע שההזדמנות החד פעמית הזו תנוצל לשיקוע המסילה בנקודות מסוימות, למשל כדי ליצור חיבור טוב יותר של העיר חיפה אל הים, חיבור שכיום אינו קיים עקב הצורך ל... -
הדקאטלון הסולארי, חוויות מתחרות סטודנטים
9.02.11...ות, בה אוניברסיטאות מכל העולם מתחרות על בניית בית סולארי שאמור לעמוד למבחן ב10 קטגוריות שונות (ומכאן שם התחרות). על הבית להיות בר השגה, אטרקטיבי וקל לתפעול. איתי כותב בבלוג על התחרות ועל הצוות בו הוא משתתף. הקבוצה בה הוא חבר עברה את שלב המיון הראשוני והיא אחת מ 20 הקבוצות שיציגו עבודות בסופו של דבר. המאמץ אינו פשוט. ההכנות להגשה נמשכות שנתיים ובסופן יוקמו הבתים ביוני 2012 במדריד. על הקבוצה גם לגייס ספונסרים ומימון שכן בניית בית כזה אינה משהו ... -
עיצוב פנים מול אדריכלות - קווי הדמיון והשוני
23.02.21אם תמיד נמשכתם לעולם התכנון והבנייה, אתם בעלי חוש אסתטי מפותח ויכולת סידור מופתית, אם החלטתם להפוך את היכולות הללו לפרקטיות וללמוד את התחום, מן הסתם יצא לכם לתהות - מה ההבדל בין לימודי עיצוב פנים ללימודי אדריכלות?קווי הדמיון והשוניקיימות כמה נקודות דמיון בין עיצוב פנים לאדריכלות, הגורמות לבלבול והתלבטות בין לימודי עיצוב פנים ללימודי אדריכלות. זה הזמן לעשות כמה אבחנות שיבהירו את הסוגייה:אדריכל יידע לתכנן מבנה מ-0 על כל המשתמע מכך - הגשת תוכניות הי... -
צילום לאדריכלים ומעצבי פנים
24.11.15לראשונה בארץ, לימודי חוץ של המרכז האקדמי ויצו חיפה משיקים בימים אלה תוכנית לימודים מקיפה וייחודית של צילום ארכיטקטורה ועיצוב פנים, שמטרתה להקנות לאדריכלים ולמעצבי פנים כלי עבודה הכרחי, עוצמתי וחשוב בעבודתם במשרדי התכנון ומול קהל הלקוחות. אדריכלים ומעצבי פנים נדרשים פעמים רבות במסגרת עבודתם לצילום איכותי, ככלי אולטימטיבי לתיעוד קטלוג, פרסום ומחקר. הצילום מהווה בן לוויה צמוד והכרחי לבחינת תהליכים וחשיפת העבודות שהממד היצירתי -אמנותי ולעיתים גם ה... -
קבוצת "מבנה" משפצת את מתחם "מבנה" מגדלי ת"א
16.08.16...ץ היקפי נרחב במתחם מבנה מגדלי תל אביב.מתחם מבנה מגדלי תל אביב הוא מתחם קניות ועסקים הממוקם בלב שכונת נחלת יצחק בסמוך לנתיבי איילון. שטח המתחם 8,000 מ"ר (מסחר) ,7,000 מ"ר(משרדים). סה"כ 15,000 מ"ר ומשרת את תושבי האזור ועובדי החברות בסביבה.כמו כן, הקאנטרי קלאב השכונתי במתחם מהווה מוקד משיכה לתושבי האזור . לרשות המבקרים במתחם חניון מרווח ונוח.עלות המהלך מוערכת בכ-7 מיליון ₪ והוא כולל חידוש חיפויים, החלפת תאורה היקפית חדשה, בנייה מחדש של מתחם המזון,...