חיפוש - תגובות , חדשות , מאמרים , קטלוגים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , כיס , תכנון משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17חלפה לה תקופה, המשרד ניראה קצת עייף, הזדמנות פז להסתכל במבט חדש ורענן על חלל המשרד, ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
עיצוב סביבת עבודה חדשנית - הכנס הבינלאומי
19.03.17עיצוב סביבת עבודה חדשנית – 11/05/2017הכנס הבינלאומי לעיצוב ותכנון משרדים ומרחבי עבודה, בייזום והפקת "בית ונוי", יפגיש מרצים בולטים מחו"ל עם קולגות מישראל וגורמי מפתח בתחוםהאם יש גבול לדמיון, ליצירתיות ולתעוזה בתחום עיצוב המשרד ומרחבי עבודה? כמה עוד אפשר לחדש בתחום? האם ישנם סגנונות עיצוב חדשים? קונספטים מרעננים? צבעים וניגודים יוצאי דופן? ובכלל, עד כמה תחום העיצוב בכלל משפיע על עיצוב המשרדים בפרט ועל חוויית העבודה בהם? בשאלות אלה ואחרות יעס... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...בורם באותו יום. עובד מעורב יכול להתענג על הבחירה הזמינה; איפה לשבת, אם לעבוד בחלל הציבורי ובאופן "פומבי" או באופן פרטי. העובד יכול לבחור את מידת הקרבה הפיזית לעמיתיו לעבודה, אפילו ראשי לבחור את סוג הטקסטיל והחומר של שולחן או כיסא עליהם יעבוד, וכל בחירה כזאת מרגישה טוב, מעצימה. תחושה טובה של להיות מטופל כמבוגר מדגישה את תחושת האמון שמגיעה מההנהלה למעלה לעובד למטה. שיתוף ועבודת צוות Collaboration שיתוף פעולה מקרי מצוין ליצירת רעיונות יצירת... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
מיתוג משרדים
28.11.16בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקו... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...ד. כל אלה צריכים להתאים לעבודה קבוצתית או פרטית. לאפשר דיאלוג בין חברי הצוות, עבודה בקבוצות קטנות, או בקבוצות גדולות יותר. אלמנטים שיכולים לאפשר גם את ביצוע הישיבות של הצוות מידי בוקר או בהמשך היום. יש לתכנן משרד עם שולחנות, כיסאות, מחיצות ואלמנטים חוצצים אחרים, שניתן להתאימם ולשנות את ייעודם בהתאם לשלבי הפרויקט השונים ולאופי השונה של העבודה והעובדים. צריך לזכור ליצר אזורי שקט משרדים מעוצבים עם חללי עבודה שמותאמים לעבודה ב AGILE יאפשרו יותר הה... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
דף חברה ליר אדריכלים תב"ע
13.10.21דף חברה של ליר אדריכלים 2021 תכנון עירוני -
מעשה בשיפוץ סוכנות לביטוח
9.03.15מעשה בשיפוץ משרדי סוכנות לביטוח מנהל בכיר בסוכנות לביטוח פנה אלי בעקבות מיזוג שנוצר בין שתי סוכנויות לביטוח. מפאת המיזוג הסוכנות הגדילה את שטח המשרדים הקיים ומעוניינת להכניס כ-66 עובדים נוספים לחברה. בחזקת החברה קיימים שטחים אשר אינם בתפוסה מרבית וינוצלו כאזורי עבודה של OPEN SPACE לעובדים החדשים. מטרות השינויים: תוספת של 66 עובדים בשטח כולל של כ- 400 מ"ר ב-OPEN SPACE כולל מספר חדרי מנהלים וישיבות. תכנון שני מטבחי עובדים וחדרי ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
13.11.18...אנרגיה רגשית מול הלחצים שמגיעים ממשימותיו ולמנן נכון יותר את הסחות הדעת והקשיים הטמונים בסביבת עבודה בעלת פרטיות נמוכה", סיכמו החוקרים. מצבים מאתגרים יותר מתקיימים בארגונים בהם מספר המקומות קטן ממספר העובדים, דבר אשר מייצר "כיסאות מוסיקליים". מדובר על המצאה אמריקאית אשר נקראית "מוביליטי" והיא נועדה לשמש ארגונים אשר עובדיהם לא עושים את כל ימות השבוע במשרד או שהנהלת הארגון רוצה לעודד עובדים לשהות מחוצה לו. עובד 'מוביליטי' אשר מגיע למתחם המשרדים, מ... -
פרסונלזציה בעיצוב המשרד להעצמת השייכות והאפקטיביות
14.11.18...אנרגיה רגשית מול הלחצים שמגיעים ממשימותיו ולמנן נכון יותר את הסחות הדעת והקשיים הטמונים בסביבת עבודה בעלת פרטיות נמוכה", סיכמו החוקרים. מצבים מאתגרים יותר מתקיימים בארגונים בהם מספר המקומות קטן ממספר העובדים, דבר אשר מייצר "כיסאות מוסיקליים". מדובר על המצאה אמריקאית אשר נקראית "מוביליטי" והיא נועדה לשמש ארגונים אשר עובדיהם לא עושים את כל ימות השבוע במשרד או שהנהלת הארגון רוצה לעודד עובדים לשהות מחוצה לו. עובד 'מוביליטי' אשר מגיע למתחם המשרדים, מ...







