חיפוש - תגובות , חדשות , שונות , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , מיתוג |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב יוגורטיה
25.04.14...טרפטציה אורבנית. בחיבור בין הקיר לרצפה הונחו חלוקי נחל. אריחי הרצפה דמויי בטון משתלבים בקווים הנקיים ובמשטחי העץ השונים. דלפקי האכילה חופו בפורניר אגוז אמריקאי ודלפק ההגשה בפורמיקה לבנה דקה במיוחד ליצירת ההתעגלות המתבקשת בהתאם לתקרה שמעל. החזית הקדמית כולה נפתחה בעזרת ויטרינה שקופה עליה ממוקם השלט - לוגו היוגורטיה. אנחנו בסטודיו עיצבנו את המקום הן מבחינת עיצוב הפנים והן מבחינת העיצוב הגרפי כולל יצירת לוגו, שילוט, מיתוג אריזות ועיצוב טפט הקיר. -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
ארוע ארכיג'וב #10 - תיירות אדריכלות ועיצוב
27.06.13... של נופש ועוד...האירוע שפתוח לקהל הרחב, יכלול הרצאות קצרות מלוות במצגות, שיעסקו בנושא אדריכלות ועיצוב של אתרי תיירות מנקודות מבט וזוויות שונות.משתתפיםגיא איגרא, אדריכלקיבוץ קרית ענבים - מלון כרמים, מבית הבראה למלון ספא מיקי מלניק, מעצבמיתוג ישראל משה ייני, דיסק אין פרופלטפורמות חוויתיות להעברת מסריםאמיר מן - אדריכל שדה התעופה החדש בתמנע - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - הרשמהההשתתפות הינה ללא תשלום.להרשמה לאירוע קליק כאן. -
הכנס הבינלאומי לעיצוב ואדריכלות INNO
7.05.17...: הנוסחה לאושר במקום העבודה. 14:50-15:10 גיא בר-נס גרין וול | בעלים Green Wall Israel נושא ההרצאה: Bio Filter – מהפכה טבעית 15:10-15:25 WE-WORK | בנג'י סינגר – יו"ר WEWORK ישראל נושא ההרצאה: חזון WEWORK 15:25-16:05 לינזי קסלס | Linzi Cassels | אנגליה – מנהלת וראש המחלקה לעיצוב פנים ב-"Perkins+Will". נושא ההרצאה: ההשפעות של תנאי תכנון ועיצוב סביבה על מיתוג, תחושה, יעילות ושביעות רצון בעבודה.המידע באדיבות אתר האינטרט של המועצה הישראלית לבנייה ירוקה -
שלום לך האדריכלות הישראלית
7.09.11... של ביטול התחרות והעברת ההחלטה בחירה בין שלושה משרדים מחו"ל נסקר כבר בהרחבה כאן ובמקומות אחרים. יתכן שבעקבות המחאה נבחר הצוות היפני, שהרי הם זכו בפרס פריצקר לאדריכלות. נראה שהבחירה עונה על מטרה אחת - יחסי ציבור. "אנחנו רוצים מיתוג" משדרת ההחלטה של בצלאל, "אנחנו לא מאמינים באדריכלות הישראלית, וגם לא באדריכלים הישראלים." תנחומנו למשרד ניר-קוץ שיהווה את הצלע הישראלית של התכנון. אתם מובילים מהלך שבו אדריכלים ישראלים הופכים למנהלי סניפים לשרטוט וא... -
רדיוס שכונה - קריאה להגשת הצעות
14.11.12...ה עצמאית וארוכת חיים בשכונה (גם בתום תקופת התושבות).אנא עיינו בדף הנחיות ההגשה לצורך כתיבת ההצעה - על ההצעה לכלול את כל המרכיבים המצויינים בו.לפרויקטים הנבחרים יוענקו תקציב ביצוע בסך של עד 100,000 ₪ לשנתיים, וחללי עבודה אישיים לתקופה של עד שנתיים.האמנים הנבחרים יעבדו בצמוד להנחיה וליווי אמנותי, ויזכו לסיוע מגורמים מומחים שונים (בתחומי קהילה, שיווק, מיתוג וכו'), לתמיכה בתהליכי העבודה מול גורמים מקומיים, ולהצגת הפרויקט לקהל הרחב.הנחיות להגשה ועוד : -
הדברים שיקרו השנה... אם נספיק לבנות
3.10.11...ראל הבנויה - הפרקים בסדרה: פארקים זה הדבר הבא אדריכלות הנוף הישראלית, על אף ריבוי אנשי המקצוע, לא התפתחה משמעותית בעשורים האחרונים ולא הצליחה ליצור שפה ישראלית בגנים העירוניים. הפארקים החדשים נועדו בראש ובראשונה לשמש כמהלך מיתוג, באמצעות חידוש סביבת המגורים. מאז שעיריית תל אביב עשתה צעד נועז, כאשר חנכה בשכונת יד אליהו את הסקייטפארק לפני ארבע שנים, כולם רוצים לחקות אותה - בעיקר הערים ששואפות להיות אלטרנטיבה לעיר הגדולה. קישור למאמר ב Xnet העיר... -
מגורי סטודנטים - עכו העתיקה
15.11.10...קור שימשו למגורי משפחות ונבנו בשלבים, נדבך על נדבך, תוכננו מחדש והותאמו למגורי סטודנטים. כל סטודנט קיבל חדר מגורים מרווח ובו גלריית לימודים. המטבח, המקלחות והשירותים משותפים. כמו-כן, נשמרו שטחים משותפים סגורים ופתוחים לפעילות פנאי משותפת. כיום גרים בכפר 15 סטודנטים בשני המבנים אותם שיפצה העמותה. הסטודנטים עובדים עם הקהילות הערביות והיהודיות בעיר, ומפעילים מערך מיתוג שמטרתו להפוך את העיר העתיקה בעכו למקום אטרקטיווי ומושך לצעירים, אמנים ותיירים. -
העיר, העניים ושוק העבודה
18.06.13...עיר?מרכז העיר הגדולה, תל אביב במקרה שלנו, מציע הרבה מוצרים, במאמר הזה עסקתי רק באחד מהם - עבודה נגישה. במאמרים הבאים אסקור מוצרים אחרים כמו סקס, שידוכים, ביטחון אישי, מגורים, חינוך, קהילתיות, מיתוג ועוד. לא כולם מוצרים רשמיים אבל את כולם מספקים העיר והפרוור ברמה שונה. סל המוצרים הזה בכללותו מראה שלעיר הגדולה יש יתרון אם אתה עני או עשיר. אני טוען שאם אתה ממעמד הביניים, הפרוורים יתנו לך תמורה גבוהה בהרבה מאשר תל אביב. מצד שני, יכול להיות שאני טועה. -
10 הערים החכמות ביותר באמריקה
25.11.13...ות דרכים להיעשות ליותר יעילות, לספק שירותים רבים יותר באמצעים טכנולוגיים, לנצל תשתיות במלואן, ולקדם השתתפות אזרחית של תושביהן בקבלת החלטות טובות יותר לגבי שימוש בקרקע ומלחמה בבירוקרטיה, במטרה להניע כלכלה יזמית ויצירתית. במילים אחרות, ערים חכמות הן ערים חדשניות."דירוג זה הוא הראשון מבין ארבעה דירוגים הכוללים גם את אזורי אסיה, אירופה ואמריקה הלטינית. הדירוגים מבוצעים על-ידי אסטרטג האקלים דר' בויד כהן.להמשך קריאה בבלוג "מיתוג ערים ומדינות" לחצו כאן -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
זו לא התוצאה, זו הדרך
2.10.11...ליך פשוט לא יוקם. תוכנית אמיתית חייבת להציע פיתוח צנוע שיגרור אחריו יזמים שיפתחו עוד ובכך יגררו עוד יזמים ועוד דיירים וכן הלאה וכן הלאה. תוכנית אמיתית לעיר חייבת להיות תהליכית ולא מצב סטטי סופי. עד כמה שאנחנו סולדים מהמילה "מיתוג", הרי שלפעמים אין ברירה וחייבים להתעסק איתה. תוכנית ללוד שלא מראה איך היא יוצרת לעיר מיתוג טוב יותר לא תצליח למשוך אוכלוסיה. אני ממליץ לכולם להכנס לדיון בפוסט ולקרוא. גם אם אתם מסכימים עם צד זה או אחר, כדאי לכל אחד ... -
עיצוב קונדיטורית חלום יעקב
26.09.21עיצוב הסניף החדש של קונדיטורית חלום יעקב , הפעם במודיעין. הרשת הותיקה עברה תהליך מיתוג מחדש וגווני המותג המאופיינים בנוכחות רבה של כחול ואפור מתבטאים בעיצוב החלל. החלל הראשי מאופיין בתקרת בטון גבוהה וחשופה, ברצפה דמוי טרצו בגוון אפור וחלון הצצה גדול למטבח בו ממוקמים התנורים והציוד הראשי. בחזית העסק ויטרינה שקופה ענקית ולכן בצידה הוחלט למקם עגלות תצוגה למאפים שיוצרו במיוחד למותג וכוללות רשת אקספנדד שטוחה ושלושה סוגי פרופילים לשימושים שונים. בק... -
ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי
10.06.12פתיחת תערוכה - יום חמישי, 21 יוני 2012, 19:00 זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביב ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים 21 יוני – 28 יולי 2012 על התערוכה התערוכה ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו-לוגיסטי מציגה מעל עשור של יצירה מאת אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים. המשרד מתמקד בלקוחות עסקיים ומרבית הפרויקטים נמדדים בפרמטרים כלכליים קשיחים. מיתוג אדריכלי פירושו לספר את הסיפור היחודי של הפרויקט, של הלקוח, סיפור... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17...ה הגבוהה החלונות האותנטיים. כמו כן היה חשוב לבעלת המשרד להציג לראווה ספרי תנך מיוחד שהיוו ירושה מחמה, ולכן בתוך האחסון הנחוץ לכל תיקי המשרד, שולבו חלקים מזכוכית שאפשרו את תצוגת ספרי התנ"ך. בתוך כל אלה לא ויתרנו את העברת מסרי מיתוג העסק דרך עיצוב הפנים. העברת המסרים הוטמעה דרך הגוונים ויצירות גבס בתקרה המשרד ששולבו כגופי תאורה. חדר הישיבות של המרד יוצא דופן במיקומו הצופה לגינה קטנה ופרטים הממוקמת ליד החלון הגבוה. כניסה אור עצומה דואגת להאיר את כל ...