חיפוש - חדשות , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , נוף , רחובות |1| - דף 1
לא מצאת? פשוט חפש.
-
סיור לבית השקוף וגעש תאורה
13.06.17... גופי תאורה. על מנת להשתלב במגמה העולמית של מעבר לתאורת LED בוצע במפעל מעבר מהתמחות בחשמל להתמחות באלקטרוניקה ומתאורה קונבנציונלית לתאורת LED. במפעל מיוצרים היום למעלה מ- 150 קווי משפחות מוצרים מבוססות טכנולוגית LED : תאורת רחובות, משרדים, מחסנים, מפעלים, מסעדות, גלריות, מוזיאונים וחנויות. מוצרי "געש תאורה" מאושרים לסימון בתו "מיוצר בישראל"ישנה הסעה מאורגנת, שיוצאת מתחנת רכבת בית יהושוע בשעה 9:30תוכנית הסיור: 10:00-11:00 סיור בבית השקוףתוביל את... -
סופרטאנקר - ביג מיסטייק!
10.07.11...א צריך לעשות אלא גם מציעה מה כן - "לבנות את מאות אלפי יחידות הדיור הללו בתוך שכונות ותיקות, כדי לחזק אותן פיזית וכלכלית. זה יעלה למשלם המסים רק כמחצית מהעלויות של הקמת שכונות חדשות בפאתי העיר, מכיוון שהתשתיות - דוגמת כבישים, רחובות, תאורה, ביוב, מים, מבני ציבור וגינות - כבר קיימות." ... "קיים פתרון זמין להוספת דיור בתוך השכונות הוותיקות: לבנות בהן, בפרויקטים קטנים ובשלבים, כ-60% יחידות דיור נוספות, בפחות מ-10 שנים ובמחצית העלות של בנייה חדשה בפאת... -
שטחים פתוחים אחידים ומשעממים
30.10.11לקראת הרצאתו בכנס איגוד אדריכלי הנוף בשבוע הבא כותב האדריכל יודן רופא על מחקר שקיים בנוגע לשטחים הפתוחים בשכונות המגורים בישראל. המחקר מראה כי אין מחסור בשטחים ציבוריים פתוחים בשכונות מגורים בישראל ומסקנה זו אינה מתיישבת כמובן עם המלצות הארגונים הירוקים והמשרד להגנת הסביבה. לדבריו של יודן, "אין מחסור בשטחים ציבוריים פתוחים בשכונות מגורים בישראל – אלא שהשטחים הפתוחים אחידים ומשעממים, אינם מושכים פעילות כשלעצמם, ונמצאים בשימוש מועט מצד אחד, ומצ... -
מדרחוב זמני במקום הלא נכון
5.06.12תחת הכותרת "מחזירים את שדרות רוטשילד לתושבים", מקדמת עיריית תל אביב את פרויקט בו בכל סוף שבוע בקיץ הקרוב תיסגר השדרה לתנועת כלי רכב. סגירת רחובות מרכזיים נהוגה גם בערים אחרות בעולם אבל התושבים חושבים שבעירייה לא חשבו על המהלך עד הסוף.בכתבה ב Ynet אומר יואב לרמן: "הניסיון ליצור מדרחוב זמני של יום בשבוע ברוטשילד הוא טוב. הוא דומה למה שנעשה במקומות אחרים בעולם שבהם רחובות ראשיים הופכים למדרחוב בסופי שבוע, במיוחד בקיץ (...) זה צפוי להגדיל את התנועה... -
סיבוב בכיכר בראשון לציון
21.09.12"רחובות משעממים שלא נועדו למעבר בני אדם או לפעילות אנושית, אלא רק למעבר רכבים." כותב מיכאל יעקובסון בסיבוב שהוא עורך הפעם בראשון לציון. "יש בהם אמנם מדרכות רחבות ומסלולי אופניים, אך גם הרבה מאד מכוניות, קירות אטומים שהשכונות מפנות לרחובות הראשיים ואין בכלל צל".במסגרת עבודה שהוא מכין מסייר יעקובסון במערב ראשון לציון ומספר בפוסט על כיכר יצחק רבין המכונה גם "כיכר השלום" - מעגל תנועה ענק של כ-100 מטרים (כגודל כיכר דיזנגוף) הכולל כביש היקפי דו-מסלולי.... -
האם באמת יכולה להיות פה תחבורה ציבורית יעילה?
21.03.12יואב לרמן מעלה בבלוג שלו שאלה מעניינת מאד בנוגע לתחבורה הציבורית. על פי הפוסט שלו, המפתח לתחבורה ציבורית יעילה היא רשת רחובות המתאימה לכך. בזמן שכולם מדברים על פתרונות יקרים עד הזויים כמו רכבת תחתית, מצביע לרמן על כך ש"האפשרות של התחבורה הציבורית לפעול באופן יעיל או לא יעיל נקבעת במידה רבה בעת תכנון רשת הרחובות ולאחר מכן שימושי הקרקע."לצורך ביסוס טענתו מציג לרמן השוואה בין שני קווי אוטובוס, קו 4 וקו 6. בעוד שקו 4 נוסע בצורה ישירה וקצרה לאורך רחוב... -
העיר, העניים ושוק העבודה
18.06.13חשבתם פעם למה כל כך הרבה עניים באים לגור בעיר הגדולה? איך זה שבתל אביב, כמו בכל עיר גדולה ומוצלחת בעולם, קיימים זה לצד זה מגורי יוקרה שעולים מליונים ולצידם שכונות צפופות של עוני והומלסים ברחובות? אם העיר יקרה למחיה, למה יש בה עניים?הטענה אותה אני מתכוון להציג במאמר הזה היא ראשיתו של ניתוח שמסביר מה יש בעיר הגדולה שמושך אליה אנשים. באופן לא מפתיע, הניתוח יסביר גם מה יש בעיר הגדולה שמרחיק ממנה אנשים. אל תצפו למחמאות גדולות מדי לתל אביב, הפרוורים מנ... -
העיר התחרותית, העיר החברתית
18.12.12...העיר התחרותית' היא הגישה המוכרת לנו יותר כיום בישראל" כותב שלוש, " בגיזה זו ה היעד העירוני המוביל הוא השאיפה לצמיחה כלכלית, תוך תחרות עם הערים השכנות למשיכת עסקים ואוכלוסייה חזקה (...). הגישה של 'העיר החברותית', לעומת זאת, מוכרת פחות כיום בארץ. העיר החברותית שואפת להטיב קודם כל עם התושבים הקיימים, ולא רק למשוך תושבים חדשים. סימן ההיכר שלה הוא השקעה בהולכי הרגל, גם על חשבון תנועת כלי הרכב, על ידי חידוש רחובות עירוניים".שווה לקרוא. הנה הקישור שנית. -
עוד קצת על מיתוג עירוני
10.06.12...מקום כל זה לשבת במזגן ולדון במיתוג צבעוני עם ניחוח של תל אביב. זה רק לא מחזיק מים.המיתוג העירוני האמיתי צריך להפסיק לחפש את הייחוד. אין באמת שום דבר מיוחד בכפר סבא או נתניה, הערים האלה לא שונות מהותית מראשון לציון, רחובות, יבנה או אשדוד. העיקר בעיר הוא לא הייחוד שלה אלא האיכות שלה - אם היא נותנת חינוך טוב, אפשרויות בילוי ותעסוקה, ביטחון אישי, למי אכפת בכלל אם אין בה שום דבר ייחודי ברמה הארצית? אם היא לא נותנת תעסוקה, למי אכפת כמה היא מיוחדת ובמה? -
לאהוב ולעזוב את תל אביב
19.09.12...רסם באתר Slow ובו הוא מתייחס להשפעה של מגדלי היוקרה על העיר. "המגדלים מגיעים על חשבון העיר, שכן, מהי עיר אם לא פסיפס של אנשים, רחובות, עסקים, פארקים וגנים, אשר מתקשרים, נוגעים, משפיעים ויוצרים ביחד את החוויה האורבנית לגווניה. המגדלים, בהיותם מנותקים ומנוכרים אינם מצליחים להשתלב במרקם העירוני. הם לעד יעמדו כיחידות בודדות, נפרדות ולא מזמינות. הדיירים המועטים שלהם מגיעים עם הרכבים לחניון התת קרקעי, עולים במעלית ונכנסים לדירה אשר מספקת את כל צרכיהם". -
ארחיפרחיטורה 2011
6.03.1121 מרץ 2011, 14:00 רחובות הדר והטכניון הישן, חיפה הפקולטה לארכיטקטורה מחדשת את מסורת הארחיפרחיטורה ותצא לרחובות הדר בחיפה לחגוג את חג פורים תחת הכותרת "העיר בתחפושת". במשך שנים נהגה הפקולטה לארכיטקטורה בטכניון ובהמשך גם מכללת ויצ"ו לארגן עדלאידע - תהלוכה פורימית ססגונית ושמחה ברחובות העיר חיפה. חגיגה מעשה ידיהם של הסטודנטים בפקולטה, שבנו מדי שנה מיצבים בגובה בנינים המציגים דמויות קומיות ודמויות מן הפוליטיקה המקומית. המושג "ארחיפרחיטורה"... -
מיתוג עירוני במקום תכנון
31.03.11...ום לאחר סקר שמצא שמה שאנשים יודעים על קריית מלאכי הוא "אחוזי פשיעה גבוהים, בעיות תעסוקה, מחסור בתרבות ובידוק ומחסור בשטחים ירוקים". בכדי לשנות את התדמית ינהל את המערכה משרד הפרסום במערכת יחסי ציבור ותוך הנחייה למהפך חזותי של רחובות בעיר, קיום יריד אוכל שנתי ופסטיבלים שונים. מרגיז אותי שהשלטון המקומי מוותר על האחריות שלו לטובת משרד פרסום. איך ראש העיר יכול להיות כל כך חסר חוט שדרה שהוא חושב שמשרד יחסי ציבור תל אביבי מכיר את העיר יותר טוב ממנו?... -
שבילי האופניים ממשיכים להתגלגל
25.05.11...על פי המאמר שלו, שבילי אופניים גורמים להצרת הרחוב והאטת תנועת המכוניות בו ובכך, לפעמים גם להפחתה משמעותית בתאונות הדרכים. שינוי חתך הרחוב אינו דבר פשוט והשפעתו על התנועה בו ועל ההרגשה של הולכי רגל ומכוניות גדולה. בזמנו ה"רחובות ההולנדים" היוו נסיון לשילוב של תנועת מכוניות יחד עם הולכי רגל ללא הפרדה כלל. ברחובות קטנים מצבים אלה באמת גורמים לנהגים להאט ומיטיבים עם כולם. למרבה הצער היום נשאר ממרבית הניסוי רק הכינוי הכינוי לרחובות מרוצפים באבני א... -
השדרות של תל אביב
9.02.11פוסט של אליאב ב"רחובות של גיין" מביא סקירה הסטורית של השדרות העיקריות של תל אביב: "אם שואלים את התל אביבי המצוי היכן נמצאת השדרה המרכזית של העיר, סביר להניח שהתשובה תהיה בין רחוב הרצל וכיכר הבימה, היינו – שדרות רוטשילד. מי שמכיר את האזור טוב יותר יידע אולי להגיד ששדרות ח"ן הן בעצם המשכן הטבעי של שדרות רוטשילד; ומי שיגדיל לעשות ויציץ במפות של העיר יגלה שלמעשה השדרה המרכזית של תל אביב ארוכה הרבה יותר: היא מתחילה (או אמורה להתחיל) ברחוב הרצל ונג... -
על הקרקע #6. ערב על עבודות בבניה
23.03.14...דות אשר בעתיד תהוונה חלק מהסביבה הבנויה.בערב השישי בסדרה תוצגנה העבודות הבאות:הזמנה למשחק אדריכלית נוף ארנה בן ציוני, אדריכל נוף בארי בן שלום // אב אדריכלות נוףמרכז תרבות בהרצליה אדריכל אסף לרמןשימור חוות שלם, מקרה מבחן של שימור בקונטקסט אדריכל נאור מימר // שימור חוות שלם, מקרה מבחן של שימור בקונטקסטביה"ס למדעים היובל, רחובות אדריכל משה עצמון // עצמון אדריכליםהכניסה בתשלום (15 ש"ח בהרשמה מראש // 30 ש"ח ביום האירוע)למידע נוסף ולהרשמה יש ללחוץ כאן.