חיפוש - סימבולים / בלוקים , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עיצוב פנים , עיצוב פנים חנויות |1| - דף 5
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תפיסת המושג בטון
9.10.16התפיסה של המושג בטון, עברה גלגולים רבים, מחומר גלם שנתפס כמיועד לצורך בניית תשתיות ויסודות בלבד, חומר אפור שיש לחפות אותו באריחים, שהמראה שלו מעיד על עבודה שלא הסתיימה, על תהליך לא גמור, ובטח שלא אסתטי, למושג שמייצג חומר איכותי ועכשווי.בעשור האחרון עבר הבטון ממתחת לפני השטח, אל מעל פני השטח, והוא מכסה משטחים גדולים באין ספור עסקים, מבני תעשייה, לופטים ובתים פרטיים.למרות שצבעו האפור החלק הוא סמל לשיא האפנה הודות לטכנולוגיות מתקדמות ולפיתוחים חדשים... -
מי צריך שטיח כשיש מרצפות מעוטרות?
23.12.16ריצוף הוא אינו רק משטח לדריכה. יצירת אריחי בטון היא אמנות ואומנות של ממש. אחת המגמות היפות ביותר בעיצוב הבית בשנים האחרונות היא ריצוף הבית עם אריחי בטון מעוטרים, שמעניקים לא רק צבע ואווירה ייחודית לכל חדר, אלא גם הופכים אותו לחלל מיוחד במינו, כזה שנראה כאילו נשאב מהבתים העתיקים שפיארו את ישראל בתחילת המאה הקודמת. הריצוף מעניק אווירה וייחודיות לבית, ע"י שימוש נכון בגווני האריח, ניתן להעביר בדיוק את התחושות שאתם מעוניינים לייצר בחללים השונים בבית.... -
כל יום מתחיל וניגמר בחדר השינה
10.02.16בין אם אתם חיים לבד או אם אתם חיים בזוגיות או בעלי משפחה עם ילדים, ללא קשר לגילכם או להרכב המשפחתי שלכם, חדר השינה שלכם הא המקום הפרטי והאינטימי בביתכם. זהו המקום שבו אתם מי שאתם. לא מארחים. לא ייצוגיים. פשוט אתם.חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים והמרכזיים בבית ויש לתכנן ולעצב אותו כך שיתאים לצרכים האישיים שלכם. זהו חדר בו נמצאים שעות רבות (בעיקר בלילה) ועל כן חשוב מאוד שהוא יהיה נוח, שימושי ,מעוצב, וכמובן גם מפנק.כדאי לזכור כי מתי שיש ילדים אנח... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
מבחר ציוריי אווירה
14.01.10בנוסף להיותי מעצבת פנים אני מציירת ציוריי אוירה לחללים הבאים: חדרי שינה, סלונים, פינות אוכל, משרדים, חנויות... מרבית ציוריי נעשים באקריל ובשמן. אתם מוזמנים להתרשם מציוריי אוירה נוספים באתר שלי (בקטגוריית גלריה). -
FREEZER גלידת שף
8.05.17במרכז העיר רמת גן, בלב רחוב ביאליק הותיק וההומה אדם, הוקם סניף שני לגלידת השף FREEZER "פריזר". הסניף הראשון הממוקם בגבעתיים, עוצב על ידי שמרית קאופמן, והיה זה אך נכון עבור היזמים להזמין את שמרית פעם נוספת לעיצוב הסניף שברמת גן. בפעם זו, הצטרפה לפרויקט המעצבת ליטל אופיר. שתי המעצבות שחברו לעבודת עיצוב סניף זה, התבססו על העקרונות שהנחו את עיצוב הסניף הראשון ולבקשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי... -
המכולת בר שכונתי
5.06.11בר שכונתי ברחוב קדימה בחיפה. הבר ממוקם באחד מבניניה הראשונים של חיפה, במקום בו היתה שנים רבות חנות מכולת. העיצוב משלב שימוש בחומרים ואלמנטים שהיו קיימים במקום עם עצים ודלתות ישנות, המעניקים למקום טקסטורות וצבעוניות חמים ומזמינים. אירית וילנסקי, סטודיו לעיצוב פנים המתמחה בתחום המסחרי, בעל ניסיון רב בעיצוב חנויות, מסעדות, בתי קפה ומשרדים בישראל ובעולם. -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18כל חנות מבינה שיש צורך בעיצוב פנים עבור החנות; העיצוב הופך את החנות ליפה ונעימה, מבדיל אותה מאחרות ומוסיף לחוויית המשתמש. ישנן חנויות המשקיעות יותר, אחרות משקיעות פחות. רמת ההשקעה בעיצוב החנות היא לא רק מספר הידוע לרואי החשבון, רמת ההשקעה היא דבר שרואים בעין; עיצוב יקר ומרשים הוא דבר הנקלט היטב אצל הלקוח. חנויות העוסקות במכירת סחורה זולה אולי יכולות להסתפק בתקציב עיצוב נמוך, אך חנויות המוכרות סחורות איכותיות ברמה גבוהה נדרשות לעיצוב חנויות יוקרה.... -
עיצוב יוגורטיה - יוגיק
8.03.11פרויקט יוגיק יוגורט בר הינו פרויקט ייחודי הנתפר במיוחד ללקוח ולטעמו. הבקשה היתה ליצור חלל בעיצוב נקי, חלל מואר, אסתטי ומזמין כשבפועל מהווה המקום גם נקודה קסומה של אור וצבע. עיצוב החלל כולל שימוש בקירות זכוכית מוארים, תאורת לדים ייחודית, נדנדות וכו. החלל הקטן יחסית, הואר והורחב באמצעות שובל התאורה היוצא מקיר הזכוכית המואר בגרפיקה שעוצבה במיוחד ליוגורטיה, אל התקרה בצורה מתעגלת ויורד על הקיר כיוגורט עצמו. סטודיו דנה שקד הינו סטודיו הפועל זה מספר ... -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16מיוחד לט"ו בשבט: איך מעצבים חנות של פירות יבשים?פעם קנו פה פירות יבשים, תבלינים ופיצוחים בעמידה בתור על המדרכה ברחוב והיום, בזכות עיצוב מחודש בהשראת הסרט "אדונית התבלינים" חווית הרכישה הפכה קולינארית ואנינה"המטרה ליצור מעיין שוק קטן ונגיש ללקוחות" - מציינת האדריכלית סיגל זכאי (צילומים: איתי סיקולסקי) מסעדה, מועדון או אפילו חנות אופנה שמעוצבים באופן מושקע, יצירתי, עם קונספט מנחה ולפעמים באמצעות מעצב נחשב ומוכר בענף, הפכו לדבר שבשגרה. מיותר ... -
עיצוב חנויות
31.12.17עיצוב חנויות יוקרה כל חנות מבינה שיש צורך בעיצוב פנים עבור החנות; העיצוב הופך את החנות ליפה ונעימה, מבדיל אותה מאחרות ומוסיף לחוויית המשתמש. ישנן חנויות המשקיעות יותר, אחרות משקיעות פחות. רמת ההשקעה בעיצוב החנות היא לא רק מספר הידוע לרואי החשבון, רמת ההשקעה היא דבר שרואים בעין; עיצוב יקר ומרשים הוא דבר הנקלט היטב אצל הלקוח. חנויות העוסקות במכירת סחורה זולה אולי יכולות להסתפק בתקציב עיצוב נמוך, אך חנויות המוכרות סחורות איכותיות ברמה גבוהה נדרשות ... -
תכנון ועיצוב מרפאת שיניים בהשראת הים
18.04.18היום נהוג לראות יותר ויותר מרפאות שיניים שמשקיעות תקציבים לא מעטים לשכור את שירותיה של מעצבת פנים לשיפוץ/תכנון ועיצוב של מרפאות השיניים בכדי להנעים את חווית המטופלים בהגעה למרפאה, בהמתנה לטיפול ובטיפול עצמו ולא רק במרפאות גדולות בקופות החולים. תכנון ועיצוב של מרפאת שיניים הוא פרויקט מורכב ויש להשקיע בו מחשבה ותשומת לב. להלן כמה דגשים: מרפאת שיניים, בדרך כלל, מורכבת ממינימום של שלושה עד ארבעה חללים: חלל הכניסה/קבלה/המתנה (שגם אותו ניתן לחלק באמצע... -
איטליז ביקנעם
22.04.18מעדני בשר הינו איטליז ותיק באיזור התעשיה ביקנעם, המנוהל על ידי משפחת מזרחי מזה שנים. גם העובדים וגם המשפחה המנהלת את המקום מעניקים יחס אישי וחם אל כל לקוח והאיטליז מרגיש, מיד בכניסה אליו, כמו בית. האיטליז שינה מיקום לחלל גדול יותר בשל מעבר למקום גדול יותר ופתיחת מפעל בשר גדול. הקונספט של האיטליז נולד מהבעלים שלו, עובד מזרחי, ומדרך ניהולו את המקום: ניקיון בלתי מתפשר ומשפחתיות! וכך נוצר קונספט ה"שוק"! כשאנשים באים לשוק, כך זכור לי מילדותי... -
מערכות תצוגה
4.10.22תחום מערכות התצוגה לחנויות הוא תחום רחב ביותר אבל מהווה את אחד התחומים המאתגרים ביותר בתחום עיצוב הפנים. לא רק שעל המעצב להעביר את רוח והאוירה הנדרשת למכירת הסחורות אותן מציגים ומוכרים בחנות.אלא שעליו לפעמים להתמודד עם מגוון רחב של מוצרים ולא רק להציגם אלא גם להתמודד עם העובדה שחלקם הגדול (אם לא כולם) משתנה תדירות לא רק בתכנים אלא בהרבה מקרים גם במיקום בתוך החנות.כשעוסקים במערכות תצוגה לחנויות יש להבין תחילה שמדובר בתחום רחב ביותר של מוצרים המיוע...