חיפוש - חדשות , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עץ , רכבת |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
קיבעון אנטי אורבני וקיבעון אחר
16.10.11...חה ורבים מהם לא מוצאים פרנסה הולמת במרחק נסיעה, או הליכה סביר. התפיסה כי הכפריות היא המענה הנכון למגורים, תפיסה שהופנמה בקרב תושבי המדינה איננה עומדת במבחן המציאות במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל. עיר איננה נתיבי איילון, תחנות רכבת בלתי אנושיות ומגדלי מגורים נטולי קומת מסד." במאמר ישנה התעלמות מוחלטת מהעובדה שיכול להיות, רק יכול להיות, שאנשים יודעים מה טוב בשבילם יותר ממה שמתכננים עבורם אדריכלים. יש לא מעט קיבעון מחשבתי בצד הבועה התל אביבית שבט... -
אחד על אחד עם תמר לנדמן אדריכלית נוף
16.09.19...פועלך ואת מוסד הלימוד שלכם. תודה שהזמנתם אותי להתראיין במדור שלכם.שמי תמר, אדריכלית נוף בוגרת הטכניון, בעלת 20 שנות ניסיון בפיתוח נופי של שכונות מגורים, מבני ציבור, תכנון שטחים ציבוריים פתוחים ושיקום נופי לתשתיות כגון מסילות רכבת וכבישים. בעלת ניסיון בהוראת הנדסאי אדריכלות נוף. לאחר שנים של עבודה בתחום אדריכלות הנוף, נעניתי לאתגר להקים ולרכז את המסלול להנדסאי נוף במכללה הטכנולוגית בבאר שבע כדי לתת מענה לצורך הקיים בשוק הישראלי לכח אדם מקצועי בתחו... -
55a + 306 - תערוכה
31.08.11...ים צדדים שונים בעבודתו של האדריכל. חלקה האחד של התערוכה יציג אינטרפרטציות של האדריכל לפרוייקטים אשר הושלמו בשנים האחרונות. חלקה השני יתמקד בהצגת תהליכי המחקר והתכנון של פרוייקט ייחודי וראשון מסוגו בארץ של עיבוי בינוי לבנייני רכבת בקריית אונו. סטודיו a55 בראשות אדריכל מרק טופילסקי הוקם בשנת 2002 ומונה 5 אדריכלים.הסטודיו מתמחה במגורים צמודי קרקע יחודיים, בנייני מגורים, מסחר ומשרדים ועוד. בתערוכה יוצגו מגוון מעבודות הסטודיו שהושלמו בשנים האחר... -
בית אגד בתל אביב, סמל או שלט?
15.03.12...הבלוג של יעקובסון ובצילומו. "בית אגד הוא לא חלק מהשורה הראשונה וגם לא השניה של היצירות האדריכליות שנוצרו כאן בשנות הששים." אנו עונים בציטוט של מיכאל יעקובסון שסקר את המבנה ברשימה לפני שנתיים. "המבנה בחזותו הכללית מזכיר שיכון רכבת ולכן אין פלא שהנדלרים לא כל כך התפארו בפרויקט הזה. בחוברת שהוציא המשרד לפני מספר שנים, רגע לפני שקיעתו, הפרויקט לא מופיע בכלל. ככל הנראה הנדלרים לא היו מרוצים מהביצוע הסופי של הפרויקט ולכן העדיפו להצניע הן את הזכייה בתחר... -
נקים שתי ערים בערבה... ויער... ודובים
17.03.11..."פחד ותיעוב בלאס וגאס"... ואני חושב שאפשר פשוט לצחוק על כל העניין. אחת לשנה יורדים כולם לאילת ומדברים שטויות בלי כיסוי ואפילו בלי כוונה לכיסוי. אתם מוזמנים לקרוא עוד פנינים בכתבה בדה-מרקר: (דוברים שונים) "החלטתי שנקים רכבת לאילת, שתחבר בין ים תיכון לים סוף" "אין מגרשים שמעתם על הדבר הזה? אם בנגב אין מגרשים, סימן שצריך לשנות את הביורוקרטיה." "הנגב יכול להיות מרכז של אנרגיה סולארית ושל התפלת מים שתאפשר לכסות את כל הנגב בחקלאות וגם את סיני.... -
הגשות גמר בויצו חיפה
3.07.11...ול הנושאים בשיח העכשווי, כל זאת תוך גיבוש והבעת עמדה אישית. התהליך מיישם את תפישת המחלקה המשלבת את הקונספטואלי עם היישומי. מגוון הנושאים שנבחרו על ידי הסטודנטים שיח טבע וארכיטקטורה מרכז מבקרים בים המלח ובתמנע; תחנת רכבת בגבול ישראל-ירדן התערבות ברקמה עירונית קיימת תל-אביב: מרחבים נטושים וצמיחה; ככרות ורובדים עירוניים חדשים; רקמות עירוניות אלטרנטיביות; איחוי רקמות במוקדי תחבורה חיפה: זכרון והתחדשות; טופוגרפיה אורבנית ירושלים: צמתים ר... -
כנס ארצי – ניהול משאב העצים במרחב העירוני
14.02.17...צים לנת"ע.רשימת העצים המומלצת לנטיעה במרחב העירוני– אגר' חנוך בורגר, אגרונומים בע"מ יועץ לפקיד היערות הממשלתי ולנת"ע.הטבע העירוני כמשאב חברתי – גליה חנוך-רועה, מנהלת קהילת תל -אביב-יפו והסביבה, חלה"ט.העץ כמוקד משיכה ובית גידול למיני בעלי חיים– דן אלון, רכז צפרות חלה"ט.היבטים סביבתיים בתכנון קווי רכבת הקלה בשנים האחרונות– דרור בוימל, רכז תכנון תשתיות נציג ארגוני הסביבה בות"ל.13:00-13:45 פאנל מומחים | שאלות ותשובותבאדיבות אתר המכון לאחריות תאגידית -
הכנס ה 10 לבנייה ולתשתיות
12.11.17...ת. דרכי הגעה מרכז הירידים תל אביב ממוקם בנקודה האסטרטגית ביותר במטרופולין, מה שמאפשר גישה מהירה ונוחה אליו מכל נקודה על מפת ישראל. עורקי התנועה המרכזיים (דרך איילון, כביש גהה, כביש החוף, כביש חמש) זורמים ישירות אליו, תחנת הרכבת הצמודה ממוקמת במרחק הליכה מהמתחם, כמו גם תחנות אוטובוס למכביר. זאת ועוד – בסמוך לביתנים השונים יכולים המבקרים להנות ממאות חניות עיליות ותחתיות כשלצידן, במעטפת המתחם, מצויים עוד אלפי מקומות חניה נוספים. ברכב אייל... -
על הקריה הצבאית (מחנה רבין) סיפור מקום, דיון #10
27.03.17...ו מדינה", "מרחב הביטחון", ו"ביטחון ותכנון"), פרסם מאמרים רבים, השתתף והרצה בימי עיון בכנסים אקדמיים וכנסים מקצועיים וסייע בהתנדבות לסטודנטים ואחרים. בנוסף ניהל וארגן שתי קבוצות דיון בין תחומיות שפעלו במכון ון ליר בירושלים; ייעץ למערכת הביטחון בענייני תכנון תשתית ופריסה; היה חבר צוות ארגון סדנת החשיבה בנושא "ישראל 2048", עסק בהוראה כעמית הוראה, מורה מן החוץ ומנחה במספר מוסדות. בספטמבר 2011 התחיל לטייל בארץ עם אופניי שטח. בקיץ 2015 הקים אתר ייעודי ... -
תחנה לא מרכזית
4.08.11כתבות שונות עוסקות השבוע בגלגוליהן של תחנות. תחנות רכבת, תחנות אוטובוס, תחנות שיהרסו ותחנות שישוקמו. מלבד עשן דיזל וריח של כישלון, שתי שאלות עולות לדיון: האחת, האם באמת תחנות תחבורה צריכות להיות ממוקמות במרכז העיר? והשניה, איך צריך לשקם את המקומות שהוזנחו? האם שימור הוא הדרך? הכתבה המעניינת היא כתבתו של נועם דביר בגלובס. הכתבה מקוננת על שתי תחנות אוטובוס מרכזיות שהולכות להמחק בזמן הקרוב - התחנה באילת וזו שבטבריה. נועם מספר על ההסטוריה של כל א... -
הקשר בין תכנון עירוני ושלטון
22.07.12...של הקשרים. כך הדבר עם התחבורה, הבין עירונית והתוך עירונית. מאליו מובן כי קשה לשרת יעדים מנותקים, תוך ריבוי השימוש ברכב פרטי, והפקקים הנוצרים בהכרח במערכות כאלה. כך הדבר גם בתכנון רכבות מכל הסוגים, כיוון שהשכונות יוצרות תחנות רכבת מבחוץ ואלה חייבות להיתמך בעוד מערכת סבוכה ונוספת של אוטובוסים. זוהי תוצאת הפיזור.השכונה, עם ובגלל מיגבלותיה נותנת הרגשה של "קהילתיות", תכונה נחשקת אבל מוגבלת בהיקף הקשרים, בהשוואה ליכולות המגוונות של העיר, ועוד יותר של ק... -
פרויקטי הגמר של הסטודנטים לארכיטקטורה בטכניון
11.08.21...סוגיות בוערות בהקשר לנחלים והממשק עם סביבתם. אחד הפרויקטים שהוגשו התייחס ישירות להשפעת ההצפות בנחל איילון."נקודת מוצא", הפרויקט של אלי אפשטיין, התמודד עם מובל המים מעביר המים הגדול המתוכנן כחלק מהפרויקט העתידי של הוספת מסילת רכבת רביעית באיילון. המובל אמור לאסוף את המים שזורמים בחורף לאיילון ולנקז אותם בסביבת פארק מדרון יפו. אפשטיין התייחס לפרויקט התשתית הגדול כמשאב, כהזדמנות לייצר סביבה נופית שתטיב עם תושבי יפו. הוא חילק את יציאת המים לים לכמה ...