חיפוש - מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , מיתוג משרדים , פח |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17חלפה לה תקופה, המשרד ניראה קצת עייף, הזדמנות פז להסתכל במבט חדש ורענן על חלל המשרד, ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן... -
מיתוג והלבשת משרדים
20.12.16לסטודיו T+R יש מחלקה ייעודית שמטפלת בעיצוב, ביזנס סטיילינג והלבשת משרדים. בסטודיו מעצבים בעלי ניסיון של מעל 10 שנים במיתוג סביבות עבודה, עיצוב קירות והלבשת משרדים. הרבה בתי עסק שמעוניינים לרענן את סביבת העבודה, בלי לשפץ, פונים לסטודיו לקבלת שירותי עיצוב והלבשת המשרד, לסטודיו עשרות פרויקטים של מיתוג והלבשת משרדים ובתי עסק. תהליך הלבשת המשרד ע"י סטודיו T+R מתבצע בשלבים ובשיטה יעילה: בשלב ראשון ביחד עם הלקוח ולאור הבנת הצרכים הסטודיו... -
מיתוג משרדים
28.11.16...כים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקות, מתחמי טיפוח, נופש וספא עיצוב משרדים ומיתוג סביבות עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של ה... -
עיצוב משרד ירוק
17.01.17עיצוב משרד ירוק הוא ע"פ יישום עקרונות הבנייה הירוקה. מלבד החיסכון לטווח הרחוק בהוצאות על חשמל ומים – בעיצוב משרדים בשיטה זו, שמים דגש רב על סוגיות הקשורות לרווחה ולבריאות של העובדים, כדי למנוע את תסמונת הבניין החולה (Sick Building Syndrome) – תופעה של חוסר נוחות והשפעות בריאותיות שליליות עקב תנאים סביבתיים לקויים במשרדים ובמבני מגורים.עובדי משרדים מדווחים לעתים כי בעת שהייה ארוכה במשרד הם חשים בתסמינים בריאותיים שליליים והרגשה כללית לא טובה. בין ... -
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18כשהפניה אל "טלנטים" (עובדים מוכשרים) והניסיון לשמור על נאמנותם למקום העבודה, נהייה אחד הנושאים החמים בתעשייה, ועיסוק של לא מעט מקומות עבודה כיום, הצלחנו לציין ולהגדיר לעצמנו את 5 הפרמטרים החשובים לנו בעיצוב המשרד. 5 פרמטרים שהוכיחו שהכי כדאי לשלב אותם בכל פרויקט של תכנון עיצוב משרדים. מַעֲרָך התכנון Layout משרדים רבים מאמצים סביבת עבודה פתוחה, גמישה ורב תכליתית. הם מגישים מדי יום, כמו בתפריט, "הצעת הגשה של ישיבה, בתת מודע. העובדים יכולים לבחור... -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...ם, למרות שלא שולבו בתשתיות מראש נושאים שיועץ אקוסטיקה יתעכב עליהם ויבדוק: שקירות החדר מגיעים עד לתקרת הבטון ולא רק עד להנמכת התקרה, אחרת יש להשתמש בתקרה חוסמת, עם תכונה של הקטנת מעברי רעש. שיש בליעה אקוסטית חזקה. על מנת להפחית את רמת הרעש וההפרעה ההדדית במשרד. שהתקרה עם ערך בליעה גבוה, כדי לשפר את מובנות הדיבור והתקשורת בין האנשים. קיים מגוון תקרות בעלי יכולת בליעה חזקה. שאזורים פתוחים בהם העובדים מרבים לשוחח בטלפון יהיו בסביבה אקוסטית טובה ... -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16... את העובדים כך שיותר אנשים יוכלו לעבוד בשטח הנתון.כיום שטחי משרד מצטמצמים והולכים, מהסיבה שעמדות העבודה הצטמצמו. כל זה קרה בזכות השימוש בטכנולוגית ה"ענן". התופעה של תיוק המסמכים בקלסרים, ארונות אחסון עמוסים, הולכת ונעלמת. יש פחות צורך במקומות אחסון, ועמדת עבודה, לפחות במשרדים בעלי שיטות עבודה בטכנולוגית מתקדמות, כוללת למעשה שולחן לא גדול ומסך או לפטופ, וזהו. במידה ויש צורך בארכיון קלסרים שאינם בשימוש שוטף, למה לא להוציאם מהמשרד ולאחסן אותם במחסן ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...להתאימם ולשנות את ייעודם בהתאם לשלבי הפרויקט השונים ולאופי השונה של העבודה והעובדים. צריך לזכור ליצר אזורי שקט משרדים מעוצבים עם חללי עבודה שמותאמים לעבודה ב AGILE יאפשרו יותר ההזדמנויות לשיתוף פעולה ויצירתיות. במקביל ולא פחות חשוב יש לאפשר לעובדים לעבור בחדרי שקט. לעיתים העובד צריך מקום למיקוד, חללי פוקוס שמאפשרים לו לבצע עבודה הדורשת ריכוז, חשיבה, פתרון בעיה מסובכת או יצירה. לעיתים מדובר בצורך להתנתק כדי להטען מחדש או אפילו רק לשוחח בפרטיות ... -
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...מראה פריטים במשרד כך שישלימו את המסר התדמית. השתמשו במודלים של מוצרי החברה. השתמשו בצבעי הלוגו בבחירת הצבעוניות. אל תעמיסו – פחות זה יותר. ההשקעה במיתוג המשרדים אינה חייבת להיות גבוהה. חברות שמעוניינות להשקיע סכומים נמוכים יכולות להסתפק בצביעת הקירות בצבעים מתאימים וביצירה של פוסטרים שמעבירים את המסר המבוקש. עם זאת, המטרה היא לא לבצע שטיפת מוח לעובדים, אלא ליצור חלל עבודה נעים שגם תומך במותג. אורנה ברקת עיצוב פנים תדמיתי 0547524402







