חיפוש - פרטי בנין , חדשות , שונות , פרויקטים , דיור , מגורים , עירוניות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
דיור בלתי מושג
2.01.14דיור בר השגה בתל-אביבהאם בכלל אפשרי להתגבר על הפער העצום שבין מגורים בתל-אביב, למגורים בכל עיר אחרת בארץ. כאשר קיים ביקוש עצום כל כך לדירות, האם קיים סיכוי להוזיל מחירים באופן ניכר בעבור הסטודנטים?נעמה ריבה, בכתבתה, סוקרת את האינטרסים האמתיים המניעים את פרויקט מגורי הסטודנטים החדש של אוניברסיטת תל-אביב-הנקרא "מעונות ברושים"."למי שחשוב המחירים והקרבה לאוניברסיטה, ולא מרחב המחיה, מציעים המעונות פתרון נוח. אך לו היו משווים את מחיר הדירות למחירי השוק... -
בניין מגורים בצפון תל אביב
13.12.17בניין דירות יוקרתי בצפון תל אביב. שטח בנוי: 650 מ"ר שטח מגרש: 286 מ"ר. הפרויקט ממוקם באחד מאזורי ה"שיכונים" של תל אביב, אשר מצד אחד מאפשר התחדשות עירונית ותוספת יחידות דיור, ומצד שני שומר על המרקם העירוני הייחודי שלו, בנייה נמוכה יותר במגרשים קטנים יותר. המבנה בעל 4.5 קומות מגורים מכיל 5 דירות. תמהיל המבנה הינו של דירה בקומה כך שנוצרות 5 וילות עירוניות במבנה תל אביבי טיפוסי בלב תל אביב. -
תחרות דיור מחר – D3
5.09.11D3 הינה תחרות פתוחה הקוראת להצעות עיצוב מגורים ברי קיימא למקומות ברחבי העולם. התחרות מיועדת לאדריכלים, אדריכלי נוף, מעצבי פנים, מהנדסים וסטודנטים. ניתן להשתתף בצוותים, אין מגבלה על מספר ההגשות לצוות. דיור מחר D3 בחינתם של תהליכים תרבותיים וקונטקסטואלים מציעה מבט יחודי לתכנון אסטרטגיות דיור חדשות למגורים בעתיד. תחרות דיור מחר – D3 מזמינה אדריכלים, מעצבים, מהנדסים וסטודנטים לחקור, לתעד, לנתח, לשנות, ולהציג גישות חדשניות של אורבניזם מגורים, אדריכל... -
המרפסת - על צפיפות ותשתיות ציבוריות עירוניות
11.10.20...תף, את מעט הקוראים של הבלוג, באחת הסוגיות שהועלו בהרחבה בסיכומי העותרים, ושלא מצאו ביטוי, מספק, בדיו בפסק הדין עצמו.כוונתי ליחס שבין צפיפות ותשתיות ציבוריות עירוניותאחד הכלים אותם הפעילה המדינה במאבקה (הלא מוצלח) כנגד מחירי הדיור הגבוהים, היה הכלי של הסכמי הגג. הטעם לכך ברור.למדינה היה ברור שלא ניתן להגדיל את הצע המגורים, מבלי לממן את התשתיות הציבוריות הכרוכות בכך. למדינה ברור שלרשויות מקומיות (למעט אולי במדינת תל-אביב), אין, מתוך תקציבי הפיתוח ש... -
עיר קטנה ומכוניות בה... רבות
7.10.13...ופניים או ברגליהם כדי להגיע אליו".המאבק הקורם עור וגידים בקרב תושבי רמת אביב, מתוך הבהלה מ"מאות הסטודנטים אשר עומדים להסתובב בשכונה ולתפוס מקומות חניה פנויים", הוא עקר מיסודו. השאלה האמיתית שצריכה להישאל כאן היא מתי (ועל ידי מי) תורם הכפפה באמת, לטובת הדרה וצמצום של התנועה הארבע-גלגלית מהעיר על ידי סנקציות/תגמולים מחד, ופיתוח מושכל ומדויק של תחבורה ציבורית רגלית ודו-גלגלית מאידך.מומלץ לקרוא גם את תגובתו של רענן שקד, הוא כבר לא בעד דיור בר-השגה (: -
ניקח מכולם, ניתן לתושבי המרכז
12.06.12......) המדינה מבקשת למכור קרקע למגורים במקום מתחם הרכבת הגדול בלב רחוב ארלוזרוב כדי לממן את הפרויקט".בסופו של דבר הפתרון המתגבש הולך להזיז אבני משחק בכל השטח. תחנת תל אביב מרכז תועבר מעל לנתיבי איילון, במקומה יוקמו 1300 יחידות דיור, על שטח שבין דרך בגין לפינת רחוב שאול המלך, יקום מגדל משרדים בגובה של 80 קומות, ושני מגדלי מגורים בני 45 קומות, ובנוסף ישנן 278 יחידות בפינת קפלן דה-וינצ'י ומגדל ברחוב דובנוב..."אחלה" אומר לעצמו האזרח המצוי, "מה בדיוק הב... -
אסיפה כללית של עמותת מרחב
20.07.11...מקום יש להירשם בגלריה בדוא"ל, טלפון או לאשר בדף הפייסבוק של הגלרייה. לוח זמנים 19:00 - התכנסות וכיבוד19:30 - דיווח על פעילות מרחב ואישור הדו"ח השנתי20:15 - סדרת הרצאות קצרות אודות עירוניות ישראליתמשתתפים:ד"ר צביקה וינשטיין – תוכנית צביחגית נעלי יוסף – דיור בר השגה. מגורים בתמהיל חברתייואב לרמן – התנהגות הולכי רגל במרחב הציבוריעמי שנער - פרויקט נמל חיפהאלבר אנדריא- נת 542אלס ורבקל – homo ludens. משחקים במגרש הציבוריטלי יער קוסט - סדר באי סדר. -
פריז, טוקיו, תל אביב
20.05.12...לים. כן, העיר באמת ירוקה יותר. תושב עירוני מוציא פחות חשמל על מיזוג והרבה פחות דלק על תחבורה מאשר חברו מהפרבר. כל מי שתומך בהפיכת העולם לירוק יותר חייב לדחוף לבניית מגדלים כמה שיותר. טוקיו ירוקה יותר מפריז.תבחר! או מגדלים או דיור יקר.אין מה לעשות, חוקי ההיצע והביקוש מנצחים בסוף את כולנו. בכל מקום בו התקנות מחמירות ואנשי השימור הולכים ומתחזקים מחירי הדיור עולים מעל לממוצע הארצי. הבעיה הגדולה ביותר עם השמרנים היא שהם אף פעם לא מסתפקים במה שבאמת חשו... -
קול קורא להגשת הרצאות לכנס איגוד המתכננים
2.11.17...רמת הכנסה, דת ומעמד בבניית שכונות, מערכות תחבורה ומבני ציבור? כיצד עקרונות התכנון והניהול של המרחב הבנוי יעודדו מגוון והכלה חברתית?. שאלות אלה משתלבות בדיון על מרכז מול פריפריה, על צרכיהן של אוכלוסיות שונות, תחבורה ציבורית, דיור בר השגה וצדק חברתי וכיצד ניתן להשיג כל זאת תוך שמירה על כלכלה עירונית מקיימת. כמתכננים, אנו מחויבים לקדם דיון תכנוני, חברתי ומרחבי השואף לכונן מדיניות מקצועית, ערכית ואיכותית ולא כזו המסתפקת במענה לצרכים פוליטיים עכשווי...