חיפוש - חדשות , חזית , מסגר , מקור |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
חוקרים בטכניון זכו בפרס עיצוב יוקרתי
1.11.25...נים ובחומרים ומותאם הן לסביבה הספציפית והן לצורכי השתיל. מאחר שמדובר בחומרים מתכלים, המבנה הולך ומתפורר עם גדילת העץ.לדברי פרופ' שפרכר, מעבר ליישום הספציפי מציע הפרויקט תפקיד חדש לארכיטקטורה – תפקיד הכולל קשב אקולוגי, שיקום ושימוש בטכנולוגיה למען הסביבה. הפרויקט נתמך על ידי המרכז הטכניוני לבנייה מתקדמת (TACC) וחזית הקיימות של הטכניון.לפרויקט באתר התחרות – לחצו כאןלסרטון המציג את הפרויקט – לחצו כאן קרדיט צילום: דוברות הטכניון -
מעל ומעבר - על גגות ירושלים - במסגרת פסטיבל מקודשת
30.07.17... הפרטים ומפת הגגות המלאה ממתינה לכם באתר. מנהלים אמנותיים: מתן ישראלי, יהודית שלוסברג ואיתי מאוטנר בנוסף לפרויקט יתקיים גם כנס הגגות של ירושלים (29.8) התכנסות הגגות של ירושלים הנה הזדמנות לבחון את הפוטנציאל שעדיין לא מומש - החזית החמישית של כל בית ובניין. מרבית הגגות בעיר נמצאים בתת-שימוש בעוד שהמרחבים הציבוריים, הטבעיים והירוקים מצטמקים עוד ועוד. הפתרון המתבקש הוא - לעלות לגובה, לעשות שימוש יצירתי שדרכו ניתן לתמוך בתהליכי ההתחדשות וההצטופפות שהע... -
איים islands – שבוע העיצוב ירושלים 2017
1.06.17...ירושלים. איילת דרור, מנהלת בית הנסן ושבוע העיצוב ירושלים, מטעם חברת ״רן וולף תכנון אורבני וניהול פרויקטים״ מוסרת: "בשנת 2016 התקיים שבוע העיצוב לראשונה במתכונת מורחבת וזכה ליותר מ-15,000 מבקרים. אנו ממשיכים למקם את המעצב בחזית העשייה ולהתרחב. נקודת המוצא בעבודה שלנו על שבוע העיצוב ירושלים מבקשת לייצר אירוע שחוגג את התחום במגוון אירועים, שמיועדים לכל הקהלים וחושפים ומנגישים עיצוב ישראלי ובינלאומי - היסטורי ועכשווי. במקביל - כהמשך ישיר לפעילו... -
אור, חלל, אדריכלות - ערב עיון
29.03.17... משמש מקור השראה לאדריכלים מהארץ ומהעולם, בהם רנצו פיאנו בבואו לתכנן את מוזיאון דה-מניל ביוסטון, טקסס, 1986. דוד בהר-פרחיה מבקש להקנות לצופה את חוויית השהות בחלל תצוגה נקי, ללא עבודות אמנות המוצגות על הקירות. הערכים המושמים בחזית התערוכה מושתתים על איכויות האור ועל קנה המידה של החלל כחומר פיסולי ויוצרים חוויה חושנית, תחושתית וחזותית הפועלת על כל החושים. כלומר, חלל התצוגה הוא המרחב הפיסולי שאותו הצופים מוזמנים לחוות בצורה רב-חושית.אולם לא די בכך. ... -
תחרות אלטרנטיבית רעיונית לתכנון מעונות סטודנטים
8.01.17...כלים בכללו. במהלך ימי התערוכה יתקיימו ימי עיון ודיון בנושאי איכות, אתיקה, תחרויות וגמול הוגן. 18. החומר שעל המתחרה להגיש כל חומר ארכיטקטוני על פי שיקול דעתו של המתכנן שמייצג את הצעתו התכנונית. תוכניות, חתכים, חזיתות, מבטים מרונדרים, סכמות מכל סוג, וכל חומר רלוונטי נוסף. החומר יוגש על שני גליונות בגודל A2 לכל היותר. דברי הסבר, עפ"י שיקול דעת המציע, על גבי טופס לתיאור עקרונות תכנון מילוי טפסים: טופס השתתפות בתחרות במעט... -
אחד על אחד - איילת שטיין
2.01.17...ם שיידמו חומרים מסורתיים. כמו בעבר, אבל עם כל היתרונות הטכנולוגיים המתקדמים. מכשירי החשמל והמחשוב יוסתרו, כך שהם פחות יבלטו לעין בעיצוב החלל. אנחנו כבר רואים את זה עם מקררים אינטגרליים ומטבחים שבהם כל הפונקציות חבויות מאחורי חזית אחידה. נראה לי שהמסכים הגדולים ילכו וייעלמו, אנו נשב סביב האח המסורתית (אך החדשנית), נעבוד ונצפה בכל התכנים בהולוגרמות.מהם השאיפות המקצועיות שלך לעתיד?באופן כללי אני שואפת להמשיך להתקדם ולהתפתח, ללמוד דברים חדשים כל הזמן... -
אחד על אחד הכירו את מיטל גפן
26.12.16...ו למיקומם המדויק. דלפק המכירה ו-2 ארוניות האחסון (המכילות 1050 מסגרות משקפיים ב-70 מגשים) הממוקמות לכל אורך החנות גם הן נחתכו במכונת לייזר עפ"י שרטוט מחשב מדויק והחריצים חולשים מדלת לדלת לכל אורך ארוניות האחסון וממשיכים לכל החזיתות של אותו פרט נגרות. פרטי הנגרות מאופיינים בדיוק מקסימלי, במשחק בין שני צבעים ובהרבה משחקים של אור וצל שמתבטא בהבלטתם ובחירותם של האלמנטים. יחסים שבין אור וצל: מקומות המפגש שבין המחורץ לבולט בין השקוע למוגבה הם אלה שיוצר... -
רם כרמי משיב לביקורת על הבימה
1.12.11...? זה פרויקט מוצלח, בואו נעסיק אותו שוב." הקטע המשעשע ביותר בראיון מגיע באמצעו ובו שואל יונתן קנטי הכתב את רם כרמי לגבי ההחלטה לצפות את המבנה בטיח מנצנץ. "כשהתחילה הביקורת ששמתי בומבה באמצע העיר, חשבתי להוסיף נצנצים כדי שהחזית תהיה קלילה יותר. אני לא מצטער על זה. זה אמנם לא היה במקור, אבל אני חושב שזה בסדר. לא היה הרבה כסף לשיפוץ, לא יכולנו להשתמש באבן או באלומיניום לחזיתות. היה לנו תקציב רק לטיח. אין לי שום דבר נגד טיח, אבל עשינו את הכי טוב ש... -
על שימור ומגורים בקופסת שימורים
5.06.11...ציה מאותות הזמן ומשיניו, ומאבדים כל תחושה של זהות שבניינים צוברים במרוצת השנים. החזיתות מקורצפות בזהירות, הפנים מדורדר לשלמות חסרת הבעה. בניינים חדשים מעוצבים בסגנונות תקופתיים מדוללים, וכך נשחק עוד יותר ההבדל בין האמיתי למלאכותי, ונוצר מה שקולהאס מכנה "על-זמניות נחותה ובלתי מכוונת". האם זה באמת שימור כשאנחנו מוציאים מרובע תוסס את החנויות הקטנות והברים ומכניסים במקומם גלריות לאמנות וחנויות מעצבים לתיירים?* צילום עופר וקנין מתוך הכתבה בדה-מרקר -
תערוכה והרצאה של ג'ורג' באלדל
29.01.12...ת ייצור סדרתי אך משמרת ערכים של עבודת יד בכך שכל מוצר הוא יחיד מסוגו. השטיח מאופיין בקווים אלכסוניים המאזכרים את פאות הקריסטל. האריגה של השטיח צפופה מאד ואפשרה יצירת "חורים" שמתפקדים כבית לאבן הקריסטל. לשיבוץ, נבחרה אבן בעלת חזית שטוחה שתשתלב עם המישור ולא תבלוט מעליו כך שהיא לא מפריעה בדריכה והאבן יושבת בבטחה בתוך עובי השטיח. יהודית זאב: " כשאני חושבת על האבנים הללו עולה בי תחושה של יוקרה, אלגנטיות. שיבוץ אבני סברובסקי בשטיח מאגדת בתוכה גם עכשוו...







