חיפוש - פרויקטים , חנויות , עיצוב חנויות , קיר |1| - דף 5
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב למכון יופי בירושלים
16.09.13...על ידי קרניזים דקורטיבים לבנים במראה מכובד, עיטורי הקירות גם הם פרופילים שהוספו בעדינות על צבע קיר בגוון חום קלאסי המדגיש את החלון הקשתי והמרשים באזור הקבלה. הריהוט הוא ריהוט בסגנון צרפתי קולוניאלי עתיק המשדר יוקרה ואיכות. כל גופי התאורה בחלל מאוד מודרניים במכוון על מנת ליצור קונטרסט עם המראה הכללי. שילוב של קלסי ואבזור מודרני היוצרים שיק אירופאי. כמו כן, לחדר השירותים נבחרו אריחים לבנים פרחוניים, ורצפה מאוירת שנראית כאילו הייתה שם מאז ומעולם. -
אופטיקה מני ירושלים
13.11.17אופטיקה מני היא חנות אופטיקה בוטיקית ברחוב עמק רפאים בירושלים, החנות קיימת במקום מ 1995 ועברה שיפוץ שכולל תצוגה חדשה, ריצוף, תאורה, ריהוט ומיתוג. החנות עוצבה בקווים נקיים ומנימליסטים כשהלבן שולט כדי להדגיש את מסגרות המשקפיים, נגיעות צבע שולבו בגרפיקה בקירות. -
עיצוב חנות -"חנות קפה" רחובות
23.03.14לאחר כעשרים שנה עמד בדיוק באותו המקום חנות קפה שמכר פולי קפה ללקוחות פרטיים.. עיצוב החנות החדש כלל הגשת סקיצות רעיוניות, בניית תקציב, מציאת אנשי מקצוע, ליווי תהליך הבנייה ורכישת ציוד נלווה. בסופו של התהליך היה זה יום מרגש שפתחנו את החנות וריח הקפה עלה לאוויר ואנשים החלו לזרום פנימה, תוך חיוך על הפנים והעלת זכרונות.. שנה וחצי מאוחר יותר .. דלת החנות לא נסגרת לרגע.. לא רק שקפה זה דבר מאוד ממכר ..אלא שהלקוחות מאוד נהנים להיכנס למקום צבעונ... -
עיצוב מספרה בתקציב מוגבל
6.12.15בפרויקט זה פגשתי ספר צעיר ומוכשר עם המון אמביציה ומעט משאבים שהחליט לקפוץ למים העמוקים ולפתוח מקום משלו. הוא בחר במקום אסטרטגי ברחוב כצנלסון בגבעתיים, במקום בו הייתה קיימת לפני כן מספרה מיושנת בגודל של 24 מ"ר בעלת תקרה נמוכה וגלריה גדולה שלא הייתה בשימוש זמן רב מאוד. האתגר שניצב בפני היה לשנות את המקום מן הקצה אל הקצה, ולהסתדר עם תקציב מאוד מוגבל. מהר מאוד הגעתי להחלטה שכדי לתת למספרה אופי וסגנון משלה יש צורך להסיר את רצפת הגלריה שבה אין יותר... -
עיצוב פנים מספרה- tomer amir
21.03.11הפרויקט הראשון שלי בעיצוב פנים בתור עצמאי אחרי תקופה של עבודה בתור שכיר במשרד לעיצוב פנים . 3 דברים מרכזים מובילים את הפרויקט הזה : 1.פרויקט ראשון בתור עצמאי. 2.תקציב מוגבל בלי אפשרות חריגה . 3.תכנון מלא כולל הריהוט וכל פרטי הנגרות . התגובות על הפרויקט היו חיוביות מאוד וזה נתן לי את הכח להמשיך וליצור , ולבצע פרויקטים נוספים . אין ספק שכל פרויקט שהמשרד עושה יש ירידה לפרטים ולשביעות רצון הלקוח פשוט זה הראשון והכי קרוב ללב . -
רשת אופנה מובילה
9.02.17פיתוח קונספטואלי והדמיות לאחת הרשתות האופנה המובילות. תכנון ועיצוב חלל החנות באחד הקניונים במרכז הארץ. דגש על הזרימה הנכונה בחלל, כמות שטח המידוף והצגת הפריטים נכונה ונוחה. -
עיצוב חנות קמפינג -CASE STUDY
13.02.12עיצוב חנות ככאש למוצרי קמפינג/מטיילים/האתגר העיקרי בפרוייקט, היה לנסות להרים חנות מרשימה שעונה על דרישות הקונספט שקיבלנו, בתקציב זעום. כשניגשנו לעבודה, ראינו שאי אפשר לטפל בכל חלקי החנות בתקציב המוגבל שבידינו והבנו שצריך להתמקד רק בדברים שיעשו שינוי מהותי בחלל. החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מרשימים מעץ שהשפיעו על כל החלל. שני האלמנטים חילקו את החלל הסתמי לשלושה איזורים מובחנים והכניסו חיים לחנות ולתיקרה השטוחה. האלמנטים שהותקנו בגובה נמוך יחסית, ... -
עיצוב ספא בוטיק בתל אביב
3.12.15ביוטי בוטיק הממוקם ברחוב מרכזי בתל אביב. הבוטיק כולל עמדות פדיקור, מניקור, איפור מקצועי וקוסמטיקה. המטרה שלי כמעצבת הייתה ליצור חלל קלאסי, נעים וחדשני ולהביא משהו שונה עם תווית זיהוי ברורה למקום. כיורי הפדיקור הסטנדרטיים נראים פשוטים מצד אחד, אך מצד שני הם יקרים להחריד. לשם כך, לא הסתפקתי בכיורים הנפוצים וחיפשתי פיתרונות שפויים יותר. לצורך זה עשיתי מחקר קצר שעזר לי להבין מהו הגובה האולטימטיבי המתאים לרגליים קצרות כארוכות, מהי עמידות החומרים ו... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12...צרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום חלקיו. בקיר המרכזי החולש על כל החנות קיימת חלוקה פיזית וגרפית לארבעה קטגוריות MUD, PLANT, WATER, SALT, אלה הן ארבעת הקטגוריות או ארבעת הסדרות מהן מורכבים כל מוצרי הקוסמטיקה של חברת אהבה. בעיצוב החנות בחרתי לתת מקום רב לחלוקה זו התו... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
FREEZER גלידת שף
8.05.17...ת הגלידה. עקב כך, אחד האתגרים הגדולים היה ליצור בחלל של כ - 22 מ"ר 3 אזורי פעילות נפרדים לחלוטין, שיוכלו לתפקד יחד ברמה הפרקטית ועדיין לתת תחושה ולהיראות כמרחב מרווח ונעים לצד התצוגה. המעצבות החליטו לייצר חלוקה זו באמצעות קיר זכוכית וזאת על מנת למקסם שטח ולשלב חומר המהווה הפרדה בין אזורי הפעילות השונים ומעביר בו זמנית תחושת קלילות ופתיחות. המעצבות המשיכו את אותו הקו העיצובי, המחיצה חולקה ליחידות ברזל שחור באופן שמייצר גריד בהתאם לפונקציות הש... -
קיר תצוגת נעלי ריצת שטח
13.02.12קיר התצוגה המודולארי ,עוצב כקיר כח לחנויות ספורט מתמחות. קיר התצוגה תוכנן בכדי להציג דגמים נבחרים של נעלי ריצת-שטח (TRAIL RUNNING). תחום נעלי ריצת השטח, הוא נישה מקצוענית התופסת תאוצה בעולם. נעליים אלו מיוצרות במיטב הטכנולוגיות ועשויות מתרכובות של חומרים חכמים ועמידים מאוד לתנאי השטח ולסוגי קרקע שונים. הלקוח, חברת VASQUE באמצעות היבואן בארץ, ביקשה לייצר תצוגה שתביא לידי ביטוי את השוני בין נעליים אלו לנעלי ריצה "רגילות" וכן תביא לידי ביטוי את... -
איטליז ביקנעם
22.04.18...וכים" היא נוחות של המשתמש וכמו כן- הם נמצאים במרכז האיטליז וניתן להסתובב/לראותם/לקנותם ב- 360 מעלות וזה מאוד נוח. יש חשיבות בהבדל בין מקרר גבוה למקרר 360 מעלות גם במיקומים וגם בסוג המוצרים שנמכרים בו. התיכנון היה לשים "על הקיר" מקררים שמוכרים מוצרי מדף ובמרכז (בלב) האיטליז את המוצרים שמיוצרים במפעל הבשר. מיקום הקופה תוכנן בכניסה לאיטליז אך מצד שמאל. למה? 1. הקופאית צריכה את קשר העין עם באי האיטליז, עם כל חלל המכירה (לסייע בעת הצורך), עם ה...