חיפוש - פרטי בנין , מאמרים , פרויקטים , חנויות , עיצוב חנויות , רנו |1| - דף 7
לא מצאת? פשוט חפש.
-
כל יום מתחיל וניגמר בחדר השינה
10.02.16בין אם אתם חיים לבד או אם אתם חיים בזוגיות או בעלי משפחה עם ילדים, ללא קשר לגילכם או להרכב המשפחתי שלכם, חדר השינה שלכם הא המקום הפרטי והאינטימי בביתכם. זהו המקום שבו אתם מי שאתם. לא מארחים. לא ייצוגיים. פשוט אתם.חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים והמרכזיים בבית ויש לתכנן ולעצב אותו כך שיתאים לצרכים האישיים שלכם. זהו חדר בו נמצאים שעות רבות (בעיקר בלילה) ועל כן חשוב מאוד שהוא יהיה נוח, שימושי ,מעוצב, וכמובן גם מפנק.כדאי לזכור כי מתי שיש ילדים אנח... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
הכניסה הביתה
11.03.16כאשר אנו נכנסים הביתה קורה לנו משהו רגשי – אנחנו עוברים מהעולם שבחוץ לתחום הפרטיאישי שלנו. עוברים ממקום בו אנחנו פגיעים – אל מקום המגן עלינו .בעבר, כשהסכנות בחוץ היו רבות עוד יותר, כניסה לבית הייתה בעלת חשיבות מרובה.הכניסה לבית סיפקה גם הגנה ממשית בפני אויבים ובפני פגעי מזג האוויר .שני האספקטים – הרושם והגנה – הביאו לכך שהכניסה לבית הייתה מודגשת וחשובה.אזור זה תוכנן ועוצב בקפידה רבה -שדירות עצים ארוכות, גינות קדמיות מרהיבות, מדרגות מרשימות, דלתות... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
המטבח הוא לב ליבו של כל בית
10.02.16המטבח של ימינו כבר לא משמש לבישול בלבד, אלא הוא לב הבית, וככזה זוכה ליחס מיוחד ולעיצובים המשתלבים עם החללים האחרים בדירה.הרבה אנשים חולמים על המטבח שיהיה להם בבית, יש כאלו שמפנטזים על משטחים רחבי ידיים, על איחסון גדול, על אי באמצע. . .מבחינה פונקציונלית, המטבח הוא פס ייצור קטן- נכנסים אליו מצרכים, יוצא ממנו אוכל. מהיבטים אחרים, הוא סוג של סמל סטטוס, מקור גאווה לבית. בין אם מדובר באירוח , או בין אם מדובר בכוס הקפה הראשונה של היום – זה מתחיל ונגמר ... -
תפיסת המושג בטון
9.10.16התפיסה של המושג בטון, עברה גלגולים רבים, מחומר גלם שנתפס כמיועד לצורך בניית תשתיות ויסודות בלבד, חומר אפור שיש לחפות אותו באריחים, שהמראה שלו מעיד על עבודה שלא הסתיימה, על תהליך לא גמור, ובטח שלא אסתטי, למושג שמייצג חומר איכותי ועכשווי.בעשור האחרון עבר הבטון ממתחת לפני השטח, אל מעל פני השטח, והוא מכסה משטחים גדולים באין ספור עסקים, מבני תעשייה, לופטים ובתים פרטיים.למרות שצבעו האפור החלק הוא סמל לשיא האפנה הודות לטכנולוגיות מתקדמות ולפיתוחים חדשים... -
פרזול בפתח תקווה - המדריך המקיף לבחירת פרזול איכות
10.03.25פרזול בפתח תקווה סגולה - מרכז מקצועי לפתרונות פרזול אזור התעשייה סגולה בפתח תקווה מהווה מוקד מרכזי לעסקי פרזול וחומרי בנייה. "אר שיווק", הממוקמת באזור זה, מציעה מגוון רחב של פתרונות פרזול מקצועיים לקבלנים, מעצבים ולקוחות פרטיים. באזור התעשייה סגולה תוכלו למצוא את כל צרכי הפרזול תחת קורת גג אחת, החל ממערכות נעילה מתקדמות ועד לאביזרי זכוכית ייחודיים. הנגישות הנוחה, חניה זמינה ושעות פעילות גמישות הופכים את אזור התעשייה סגולה למיקום אידיאלי לרכישת פ... -
מערכות תצוגה
4.10.22תחום מערכות התצוגה לחנויות הוא תחום רחב ביותר אבל מהווה את אחד התחומים המאתגרים ביותר בתחום עיצוב הפנים. לא רק שעל המעצב להעביר את רוח והאוירה הנדרשת למכירת הסחורות אותן מציגים ומוכרים בחנות.אלא שעליו לפעמים להתמודד עם מגוון רחב של מוצרים ולא רק להציגם אלא גם להתמודד עם העובדה שחלקם הגדול (אם לא כולם) משתנה תדירות לא רק בתכנים אלא בהרבה מקרים גם במיקום בתוך החנות.כשעוסקים במערכות תצוגה לחנויות יש להבין תחילה שמדובר בתחום רחב ביותר של מוצרים המיוע... -
FREEZER גלידת שף
8.05.17במרכז העיר רמת גן, בלב רחוב ביאליק הותיק וההומה אדם, הוקם סניף שני לגלידת השף FREEZER "פריזר". הסניף הראשון הממוקם בגבעתיים, עוצב על ידי שמרית קאופמן, והיה זה אך נכון עבור היזמים להזמין את שמרית פעם נוספת לעיצוב הסניף שברמת גן. בפעם זו, הצטרפה לפרויקט המעצבת ליטל אופיר. שתי המעצבות שחברו לעבודת עיצוב סניף זה, התבססו על העקרונות שהנחו את עיצוב הסניף הראשון ולבקשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי... -
קיר תצוגת נעלי ריצת שטח
13.02.12קיר התצוגה המודולארי ,עוצב כקיר כח לחנויות ספורט מתמחות. קיר התצוגה תוכנן בכדי להציג דגמים נבחרים של נעלי ריצת-שטח (TRAIL RUNNING). תחום נעלי ריצת השטח, הוא נישה מקצוענית התופסת תאוצה בעולם. נעליים אלו מיוצרות במיטב הטכנולוגיות ועשויות מתרכובות של חומרים חכמים ועמידים מאוד לתנאי השטח ולסוגי קרקע שונים. הלקוח, חברת VASQUE באמצעות היבואן בארץ, ביקשה לייצר תצוגה שתביא לידי ביטוי את השוני בין נעליים אלו לנעלי ריצה "רגילות" וכן תביא לידי ביטוי את... -
איטליז ביקנעם
22.04.18מעדני בשר הינו איטליז ותיק באיזור התעשיה ביקנעם, המנוהל על ידי משפחת מזרחי מזה שנים. גם העובדים וגם המשפחה המנהלת את המקום מעניקים יחס אישי וחם אל כל לקוח והאיטליז מרגיש, מיד בכניסה אליו, כמו בית. האיטליז שינה מיקום לחלל גדול יותר בשל מעבר למקום גדול יותר ופתיחת מפעל בשר גדול. הקונספט של האיטליז נולד מהבעלים שלו, עובד מזרחי, ומדרך ניהולו את המקום: ניקיון בלתי מתפשר ומשפחתיות! וכך נוצר קונספט ה"שוק"! כשאנשים באים לשוק, כך זכור לי מילדותי... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא נמצא, ויוצר הקשרים אינטואיטיביים בראשו של הלקוח הפוטנציאלי.הקשרים אלה יכולים להוות מכשול או ליצור הזדמנות עבורך.לכל עסק קמעונאי בקרבתך ,יש פוטנציאל לעז... -
תכנון ועיצוב מרפאת שיניים בהשראת הים
18.04.18...יינים שניתן ליישם. אנחנו בחרנו לצבוע את אריחי הגבס בצבעי הקונספט של המרפאה! מיקום מרכזי של כיסא המטופל ומעבר רחב של 90 סמ מכל צד. שימוש בתקרה מעניינת וצבעונית לטובת המטופל, שזה הנוף שהוא צופה בו במהלך הטיפול. צילום: מיה חבקין השקעה בתכנון נכון של המרפאה ובעיצובה יוצר אצל המטופל תחושה של השקעה בו עצמו. כאשר מטופל מגיע למרפאה מזמינה, נעימה ומחבקת הוא מרגיש בבית. בגישה כזו יהיה לו נעים וטוב להגיע פעמים נוספות ועם חיוך, כי כעת החיוך שלו יפה יותר! -
עיצוב חנות רשת סטאדיום, שפרעם
14.12.11רשת חנויות סטאדיום מקום בשטח של 150 מ"ר וגלריה של כ- 35 מ"ר יש בו מחלקת גברים ומחלקת נשים המייחד את המקום האווירה "היי טק,צבעים ,ריהוט ,תאורה,והסגנון השילוב בין הצבעים "אדום, אפור ושחור נתן את האווירה המתאימה למקום, המשחק בתאורה סמויה ורגילה נתן אפקט של היי טק. משחק הטפט השחור והלבן, עם הבגדים והתכשיטים הצבעוניים, יצר שני קווי עיצוב והשלים את התמונה.







