חיפוש - חנויות , רנו |1| - דף 8
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב למכון יופי בירושלים
16.09.13הסבה של משרד היי טק חיוור למתחם יופי וקוסמטיקה חדש וזוהר במושבה הגרמנית בירושלים. מתחם היופי "perssi" כולל חמישה חדרי טיפולים וחדר אחד ייחודי המיועד למשחקייה לילדים עם בייביסיטר צמודה. כשהתבקשתי לעצב את החלל , התרשמתי מאוד מהפוטנציאל המבני שלו שהיה מוסווה על ידי שטיח מוזנח, חלונות שבורים וחדרים אנמיים חסרי אופי. ראיתי לנכון להדגיש את המבניות היפה שנחבאת בו וזאת מבלי שייראה מוגזם, וזאת כמובן בהתאם לאופי המקום ,המשדר מקצועיות ויעילות . ובד... -
קיר תצוגת נעלי ריצת שטח
13.02.12קיר התצוגה המודולארי ,עוצב כקיר כח לחנויות ספורט מתמחות. קיר התצוגה תוכנן בכדי להציג דגמים נבחרים של נעלי ריצת-שטח (TRAIL RUNNING). תחום נעלי ריצת השטח, הוא נישה מקצוענית התופסת תאוצה בעולם. נעליים אלו מיוצרות במיטב הטכנולוגיות ועשויות מתרכובות של חומרים חכמים ועמידים מאוד לתנאי השטח ולסוגי קרקע שונים. הלקוח, חברת VASQUE באמצעות היבואן בארץ, ביקשה לייצר תצוגה שתביא לידי ביטוי את השוני בין נעליים אלו לנעלי ריצה "רגילות" וכן תביא לידי ביטוי את... -
עיצוב חנות קמפינג -CASE STUDY
13.02.12עיצוב חנות ככאש למוצרי קמפינג/מטיילים/האתגר העיקרי בפרוייקט, היה לנסות להרים חנות מרשימה שעונה על דרישות הקונספט שקיבלנו, בתקציב זעום. כשניגשנו לעבודה, ראינו שאי אפשר לטפל בכל חלקי החנות בתקציב המוגבל שבידינו והבנו שצריך להתמקד רק בדברים שיעשו שינוי מהותי בחלל. החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מרשימים מעץ שהשפיעו על כל החלל. שני האלמנטים חילקו את החלל הסתמי לשלושה איזורים מובחנים והכניסו חיים לחנות ולתיקרה השטוחה. האלמנטים שהותקנו בגובה נמוך יחסית, ... -
עיצוב ספא בוטיק בתל אביב
3.12.15ביוטי בוטיק הממוקם ברחוב מרכזי בתל אביב. הבוטיק כולל עמדות פדיקור, מניקור, איפור מקצועי וקוסמטיקה. המטרה שלי כמעצבת הייתה ליצור חלל קלאסי, נעים וחדשני ולהביא משהו שונה עם תווית זיהוי ברורה למקום. כיורי הפדיקור הסטנדרטיים נראים פשוטים מצד אחד, אך מצד שני הם יקרים להחריד. לשם כך, לא הסתפקתי בכיורים הנפוצים וחיפשתי פיתרונות שפויים יותר. לצורך זה עשיתי מחקר קצר שעזר לי להבין מהו הגובה האולטימטיבי המתאים לרגליים קצרות כארוכות, מהי עמידות החומרים ו... -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16מיוחד לט"ו בשבט: איך מעצבים חנות של פירות יבשים?פעם קנו פה פירות יבשים, תבלינים ופיצוחים בעמידה בתור על המדרכה ברחוב והיום, בזכות עיצוב מחודש בהשראת הסרט "אדונית התבלינים" חווית הרכישה הפכה קולינארית ואנינה"המטרה ליצור מעיין שוק קטן ונגיש ללקוחות" - מציינת האדריכלית סיגל זכאי (צילומים: איתי סיקולסקי) מסעדה, מועדון או אפילו חנות אופנה שמעוצבים באופן מושקע, יצירתי, עם קונספט מנחה ולפעמים באמצעות מעצב נחשב ומוכר בענף, הפכו לדבר שבשגרה. מיותר ... -
FREEZER גלידת שף
8.05.17במרכז העיר רמת גן, בלב רחוב ביאליק הותיק וההומה אדם, הוקם סניף שני לגלידת השף FREEZER "פריזר". הסניף הראשון הממוקם בגבעתיים, עוצב על ידי שמרית קאופמן, והיה זה אך נכון עבור היזמים להזמין את שמרית פעם נוספת לעיצוב הסניף שברמת גן. בפעם זו, הצטרפה לפרויקט המעצבת ליטל אופיר. שתי המעצבות שחברו לעבודת עיצוב סניף זה, התבססו על העקרונות שהנחו את עיצוב הסניף הראשון ולבקשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא נמצא, ויוצר הקשרים אינטואיטיביים בראשו של הלקוח הפוטנציאלי.הקשרים אלה יכולים להוות מכשול או ליצור הזדמנות עבורך.לכל עסק קמעונאי בקרבתך ,יש פוטנציאל לעז... -
איטליז ביקנעם
22.04.18מעדני בשר הינו איטליז ותיק באיזור התעשיה ביקנעם, המנוהל על ידי משפחת מזרחי מזה שנים. גם העובדים וגם המשפחה המנהלת את המקום מעניקים יחס אישי וחם אל כל לקוח והאיטליז מרגיש, מיד בכניסה אליו, כמו בית. האיטליז שינה מיקום לחלל גדול יותר בשל מעבר למקום גדול יותר ופתיחת מפעל בשר גדול. הקונספט של האיטליז נולד מהבעלים שלו, עובד מזרחי, ומדרך ניהולו את המקום: ניקיון בלתי מתפשר ומשפחתיות! וכך נוצר קונספט ה"שוק"! כשאנשים באים לשוק, כך זכור לי מילדותי... -
תכנון ועיצוב מרפאת שיניים בהשראת הים
18.04.18...יינים שניתן ליישם. אנחנו בחרנו לצבוע את אריחי הגבס בצבעי הקונספט של המרפאה! מיקום מרכזי של כיסא המטופל ומעבר רחב של 90 סמ מכל צד. שימוש בתקרה מעניינת וצבעונית לטובת המטופל, שזה הנוף שהוא צופה בו במהלך הטיפול. צילום: מיה חבקין השקעה בתכנון נכון של המרפאה ובעיצובה יוצר אצל המטופל תחושה של השקעה בו עצמו. כאשר מטופל מגיע למרפאה מזמינה, נעימה ומחבקת הוא מרגיש בבית. בגישה כזו יהיה לו נעים וטוב להגיע פעמים נוספות ועם חיוך, כי כעת החיוך שלו יפה יותר! -
טפט לעיצוב פנים
19.04.21מהיום – דרך חדשה לעצב מחדש רהיטים, חללי פנים וקירות תצוגה איזי-סטייל הוא פתרון מהיר וחסכוני עבור יישומים רבים בעיצוב פנים או חנויות וניתן ליישום כמעט על כל המשטחים השטוחים והחלקים. איזי-סטייל מציעה טכנולוגיית ערוצי אוויר מהפכנית, המאפשרת הדבקה ללא מאמץ ואפשרות להסיר בקלות כל אוויר כלוא, מה שמבטיח גימור ללא בועות. עוד מוצר של חברת ניישן הגרמנית, שמוצריה מצטיינים באיכות גבוהה במיוחד. יישומים: בניית עמדות תצוגה, חנויות או דוכנים. עיצוב חללים... -
דוד עזריאלי: האיש שהביא את הקניונים לישראל
12.07.14... ו-250 אלף מ"ר של שטחי מסחר כבר אי אפשר לנתק את השפעתו על הנוף המקומי. עזריאלי כינה את המסחר שהתקיים לפני המצאת הקניון הישראלי כ"חנויות קטנות ומלאות אבק" ואת קודמו הבודד, דיזנגוף סנטר, כ"ניסיון שתוכנן ללא כל ידע על האופן בו מרכז קניות צריך לתפקד". מודל השכירות שהוא החיל בקניון איילון איפשר לסוחרים לפתוח חנויות נוספות ולהפוך לרשתות, לשכור עוד מחסנים ולהגדיל את התחרות.לדעתי, "אדריכל" לא היה מקבל כל כך הרבה דפים כהספד למותו, אם לא היה טייקון נדל"ני.